![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: ik zou protesteren !! | |||
Mijn thuis is waar mijn schoteltje draait ![]() |
![]() ![]() ![]() |
1 | 25,00% |
Verbied voortaan alle schotelantennes !!!! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 50,00% |
Interesseert me geen reet !! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 25,00% |
Schotels & knuffelaars zijn beste vrienden !! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik vermoed dat er geen vlaamse zenders op de schotel zitten , dus overbodig , en weg ermee |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Canal digitaal & TV Vlaanderen hebben ook recht op hun verdiensten !! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 4. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nederlandse rechter: schotelantenne moet van de gevel
http://s.hln.be/2229812 Citaat:
of misschien een halve auto , of zoiets ?!?! Eens kijken of ze dan ook zouden reageren ?!?! Als men nou zou zeggen , probeer de schotel van straatzicht weg te houden , ok , maar .... wat indien te veel ontvangsthindernis op een andere plaats ?? Het gelul over genoeg alternatieven via het net ?? Zoals voor deze Portugees: http://www.lyngsat.com/freetv/Portugal.html Of mag die ook illegale websites gebruiken van de rechter ?? Ook via de kabel in NL & B is er geen Portugees aanbod !! Ja , IPTV zou misschien kunnen , maar legaal ?? Mijn thuis is waar mijn schoteltje draait ![]() http://eur-lex.europa.eu/legal-conte...880991&from=NL http://eur-lex.europa.eu/search.html...=quick&lang=nl
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Die uitspraak gaat regelrecht in tegen Mustafa & Tarzibatchi vs Zweden van het EHRM.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er speelt iets mee van het recht van de eigenaar.
Als het gebouw vol komt te staan met schotels, is er een waardevermindering voor huuropbrengsten; alsook een probleem van stijl en dergelijke zaken. In die zin, moet je absoluut het huurcontract en/of de afspraken van de vergadering van eigenaren respecteren. D�*t is onze cultuur. Anderzijds zijn er voorschriften van ruimtelijke ordening. Wij moeten niet weten van sommige zaken, zoals vb. allerhande telefoon en andere kabels die het zicht ontsieren, (om maar dit voorbeeld te geven, dat het stedelijk of landelijk karakter mee kan bepalen/ontsieren ...) En ook d�*t behoort tot onze cultuur. Als ik handel ga drijven in vb. islam-zandbak-landen, dat ga ik geen logo plaatsen op mijn handelspand of zaken in mijn publiciteit, die ingaan tegen hun wetten of hun cultuur ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ook niet. Maar aangezien het hier over een Portugees gaat......
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger moesten toch ook alle dak antennes van de daken worden verwijderd?
Er is via internet wel mogelijkheid om verschillende zenders te vinden, maar ze zitten niet allemaal in het aanbod. Ik hoorde recent van een nieuwe vorm van schotelantenne: lijkt op een terrasstoel waarvan de rug dus de ontvangstschotel is. Me dunkt zal dat de uitkomst worden (hangt niet vast aan de muur, en staat gewoon op het terras).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb wel degelijk geschreven ... vb. zandbakland ... en daarmee wil ik gezegd hebben dat u wel wat muggen zit te zeven. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het huurcontract "zegt" dat schotel-antennes niet toegelaten zijn, dan heeft de huurder zich daar aan te houden. Punt, aan de lijn.
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mogelijkheden genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een huurcontract kan niet boven de wet gaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil nog wel eens zien dat een huurder zonder toestemming gaten gaat boren in de gevel van een woning om zijn schotel te bevestigen.
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boven welke wet bedoel je dan ?
Is er vb. ergens een wet die zegt dat ik, zelfs al heb ik een schotel met 2 en een halve meter diameter daar voor nodig, in elke huurhuis Al Jazeera moet kunnen ontvangen ? .
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar vonden de rechters hiervoor dat het kon. Nu is er 1 die vindt dat het niet kan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn geburen hierover hebben een nieuw huisnummer tegen de gevel gehangen, er moesten daar gaten voor geboord worden. Wat nu?
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat nu ?? Afhankelijk van de huisbaas eh.
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zijn het dan toch eens dat men om een gaatje te boren in de gevel niet de toestemming moet vragen aan de eigenaar/verhuurbureau?
![]() |
![]() |