![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De gedachten zijn vrij; niemand kan je tegenhouden te denken wat je wil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
|
![]() Maar ik zou toch eens dat boek lezen.
Of nee, niet doen, je zou eens dingen moeten lezen die jouw stellingen ontkrachten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Gouverneur
|
![]() Als dat moest waar zijn wat u zegt dan bestond vlaams brabant niet meer zodus wat u zegt is kak
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik Leterme was, zou ik in elk geval niet als 'martelaar' aan verkiezingen deelnemen. Er mag dan al beweerd worden dat 'Vlamingen' i.h.a. meer sympathie weten op te brengen voor een 'underdog'; ik denk dat ze voor een 'martelaar' toch eerder hun neus zullen ophalen. De stap van 'martelaar' naar 'sukkel' is niet zo groot, en 'sukkels' worden gemakkelijker nog een paar meter dieper de put ingeduwd. De enige manier waarop Leterme met gerust hart naar de kiezer kan trekken, is met opgeheven hoofd; trots op het feit dat hij zijn verkiezingsbeloften ook heeft waargemaakt. Ik weet niet of hij daar nog veel tijd voor heeft. Als 'martelaar' krijgt hij een pandoering van jewelste, daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken !!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
|
![]() Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/2462/St...ndvastig.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
groen: Leterme kan zijn beloften niet waar maken. Daarvoor staan de franstaligen te sterk door allerlei wetten die de democratie ongedaan hebben gemaakt in dit land. Synthese: Enkel door harde taal en een harde houding (maar zonder meteen Filip De Man allures te krijgen - Vlamingen houden het graag zakelijk) kan hij zijn gezicht nog redden. Het alternatief is Verhofstadtje spelen en jaren lang het land oplichten terwijl hij door media en regime wordt bevlagd en bewimpeld als een "groots staatsman". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een "smet" op 's mans blazoen dat hij na zoveel jaar trouw te doen aan indoctrinatie en het verwoesten van carrieres en levens, nog steeds geen baronstitel of enig ander koninklijk lintje op de fiere borst heeft mogen spelden.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 13 mei 2008 om 19:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
|
![]() Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/996/Eco...eressant.dhtml De daling van de koopkracht verdient meer aandacht dan de staatshervorming, vinden de vakbonden. Akkoord 2389 (66%) Niet akkoord 1224 (34%) Totaal: 3613 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral wat u in het paragraafje 'blauw' schrijft, en de synthese die u maakt, is de moeite van het overdenken waard.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |