![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Vindt u dat er in ons land te veel vreemdelingen zijn ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
174 | 64,21% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
97 | 35,79% |
Aantal stemmers: 271. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Concreet. Ik ben benieuwd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Lokaal Raadslid
|
![]() That makes two of us.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Drie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Imam El Moumri die oproept alle homosexuelen van het dak van een hoog gebouw te gooien, en er ongestraft vanaf komt. Mohammed B kan zich in zijn wereld een moord veroorloven zich beroepend op zijn godsdienst. Terroristen vinden bescherming in de ganse mohammedaanse wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ze kunnen zich wel bedreigd voelen door mensen zoals jullie en ik kan ze geen ongelijk geven. Je sleurt dingen uit extremistische context en verwijt het dan maar de gehele moslimgemeenschap, ook die in België. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
en u gooit met voorbeelden in het buitenland. Naar mijn weten is Mohammed B nog altijd veroordeeld wegens het plegen van een moord, onafhankelijk of die moord gerechtvaardigd was door Allah. Hans Van Themsche kon zich ook in zijn wereld een driedubbele moord veroorloven zich beroepend op een ideologie, mijns inziens minstens even erg. De rechtvaardiging van een daad kan mij niet schelen, als het een misdaad is, moet die bestraft worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zou het ook graag anders willen, maar het is nu wel eenmaal een feit dat in een aantal van die landen doordat het Westerse moderniseringsfeestje er niet echt wou marcheren er daar nu fundamentalisten en dictators aan de macht zijn. En nu wacht ik nog altijd op een voorbeeld waarbij iemand in België vrij wordt gesteld van vervolging op een misdaad door zich te beroepen op vrijheid van godsdienst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds snap ik niet goed waarom allochtonen zich hier bedreigd moeten voelen. Onze wetten beschermen hen immers beter dan de eigen bevolking. Eigenlijk beschouw ik de allochtonen eerder als een bedreiging. Ze komen hier, krijgen alle rechten en pakken onze jobs en kansen in. Sorry, maar ik kies liever partij voor de zwakkeren in deze maatschappij en dat zijn de rechtsgeaarde Vlamingen. Zij worden hier continu gediscrimineerd voor hun mening, alsof ze pestlijders zijn. Met hen mag je sollen. VBers mogen zonder boe of bah ontslagen worden en wie een mening heeft, die strookt met Brussel, kan zonder problemen de gevangenis in. Dat pakt dan meteen de plaats in van een allochtone crimineel, die ze dan met een geldig excuus kunnen laten gaan. Persoonlijk ben ik het niet echt eens met skinheads en neonazi's maar vermits ik er hier al zo dikwijls voor uitgescholden ben, krijg ik stilaan respect voor dit ware onderspit van de maatschappij. Ga zo verder. Ik kan het me niet meer aantrekken. Ons land is overvol en daar kunnen we niet omheen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=walmart Voor de rest zal ik je als Bange Blanke Man laten zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
|
![]() Citaat:
Van wat slappe moslimmietjes die gecreëerd worden door het bestuur om me hier mijn huis uit te pesten? Wat kunnen ze me maken? Erger dan me doden, kunnen ze niet en dan overtreden zij de wet. Ik heb gewoon geen zin om me te laten intimideren door misleiden van het systeem. Trouwens, ik ben wel een vrouw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
|
![]() Citaat:
Imams en rabijnen moeten ook mannelijk zijn. Menstruerende vrouwen zijn volgens deze religies ook onrein en mogen geen gebedshuis betreden. Vrouwen in deze toestand moeten ook staken met de ramadan en later deze dagen inhalen. Dus het slotfeest van deze vasten in negen kansen van 10 ook niet aan hen besteed. Daarnaast hebben zowel joden als moslims aparte ingangen en gebedsruimten voor mannen en vrouwen. Sommige katholiek gekken, zoals het Opus Dei houden zich hier ook nog mee bezig. Dus: discriminatie van geslacht door religie gebeurd nog steeds. Dat is in strijd met de anti-racisme en anti-discriminatiewet. Dus: godsdienstvrijheid laat de wet overtreden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Toch, niet de revelatie waarop ik gehoopt had... ik besefte wel al dat de grote monotheïstische godsdiensten allemaal nogal vrouwonvriendelijk zijn. Tsjah, het hangt er maar van af wat je met 'criminele vrijheden' bedoelt natuurlijk. Laatst gewijzigd door Casca : 8 juni 2006 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://64.233.183.104/search?q=cacheB1YBY3GylAJ:www.novatv.nl/uploaded/FILES/Politieke-Voorkeuren-Moslims.doc+sharia+opiniepeiling&hl=nl&ct=clnk&cd= 15 Citaat:
Harald. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
|
![]() Citaat:
Ik kan nog dingen opsommen. Bijvoorbeeld: moslims die zonder veroordeling verkondigen dat je homo's van hoge gebouwen mag gooien, want dat staat in hun geschriften. De paus die deze mensen ook wil uitsluiten van een priesteropleiding. Hij discrimineert dus niet alleen vrouwen. Maar probeer als atheïstische Belg eens een homo te weigeren voor iets? Trouwens, deze mensen mogen bij wet ook geen bloed geven, omdat er zowieso van uit gegaan wordt dat ze een risicogedrag hebben. De wet discrimineert zelf dus ook, want officieel mag je niet discrimineren op basis van sexuele voorkeur. Daarnaast hebben joden en moslims ook hun eigen afdelingen in slachthuizen, omdat zij rituele slachtingen moeten uitvoeren. Er is een wetsvoorstel dat alle rituele slachtingen onder verdoving moeten gebeuren, maar de imams zijn hierover verdeeld. De rabbi's zijn tegen en boycotten elke vorm van dierenwelzijn. Hun kosherslachtingen zijn zowat de gruwelijkste op aarde. Enkel bepaalde Aziatische culturen kunnen een dier een nog erger einde bezorgen. Als dierenvriend doet dit mijn hart bloeden en ben ik zeker geen voorstander van een multiculturele maatschappij. In veel landen die hun wetten op religieuze teksten hebben gebaseerd, gebeuren er nog dagdagelijks gruwelijke dingen. Persoonlijk vind ik dat al erg genoeg en wil ik het daarom niet in mijn land geïmporteerd zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
|
![]() Zolang ze de taal leren en respect tonen voor onze cultuur en gewoontes storen ze me niet.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#279 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kijk, het moment dat ik vind dat er echt een probleem is ga je mij ook zien strijden voor onze seculiere rechtstaat. Maar het is in de verste verte nog niet zo. Al dat Eurabië gezever overtuigt niet. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
|
![]() Er zijn er altijd die pas wakker schieten als het te laat is.