![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Cannabis legaliseren in Vlaanderen? (Lees: opening coffeeshops) | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
75 | 49,02% |
JA, MAAR NIET IN MIJN DORP! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 1,31% |
NEE |
![]() ![]() ![]() |
72 | 47,06% |
IK WEET NIET, NOOIT GEBRUIKT (DUS IK WEET NIET WAAROVER IK HET HEB) |
![]() ![]() ![]() |
4 | 2,61% |
Aantal stemmers: 153. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() al eens samengewoond met een alcolieker ? mijn keuze tss beiden is in ieder geval heel rap gemaakt - ik heb ook al met beiden samengeleefd en met een alcolieker zal ik nooit meer samenwonen want dat is het ergste wat er is. Alcololiekers zijn egoistische rotzakken - een blower is hooguit wat passief.
wiet is bovendien niet verslavend - er zijn alleen wat jongeren die denken dat ze verslaafd zijn - ik dacht dat ooit ook - tot ik "droogviel" na enkele jaren - en toen was die mythe doorprikt wie na jaren aan een stuk blowen ermee stopt is hooguit een dag of drie een beetje krikkel - afkicken van alcohol of andere harddrugs of zelfs van suiker is gans wat anders - je vergelijkt appelen met peren.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 augustus 2008 om 09:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#263 |
Schepen
|
![]() Een wet dat verplicht Weed met een Vapo te gebruiken als het nu is ni zo pokkeduur was en als men een Vapo als een pint beschoud als een Pint zonder bier
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik wens het niemand toe; en dus wat drugs betreft: liefst zo klaar en duidelijk mogelijk: het is geen prettig spul. ° zo groot als dat gaatje is je aars nu 0 zo groot als dat gaatje, wordt je aars in den jail, als je daar als dealerke in verzeild zou geraken. Kies maar.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
|
![]() Citaat:
![]() Jij hebt het over een weed gebruiker (blower), ik heb het over een weedverslaafde. Weed is weldegelijk verslavend, de verschijnselen zijn gelijklopend met een alcoholverslaafde
![]() |
![]() |
#266 | |
|
![]() Citaat:
![]() Zo nu en dan eens controles uitvoeren om de sfeer van "het is nog steeds een veboden product" er in te houden, maar die verder geen reet uithalen, daar bent u wel een voorstander voor zeker? "Waarom ook niet meteen moord legaliseren, wie weet worden er dan oo minder moorden gepleegd", of bent u zo erg nu ook weeral niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Volgens mij was uw huisgenoot aan wat sterkers dan enkel canabis... Canabis is geestelijk verslavend, niet lichamelijk. Je krijgt daar helemaal geen ontwenningsverschijnselen van, en ik spreek uit ondervinding. Jij?
![]() |
![]() |
#269 |
|
![]() Het gaat waarschijnlijk over diegenen die hun problemen wegblowen, hoewel ik niet snap dat mensen daar cannabis voor gebruiken, daarmee lukt dat gewoon niet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Minister
|
![]() Wederom een puike argumentatie van een bekrompen, gemuilkorfde geest
![]()
![]() |
#271 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Minister
|
![]() Ik ken vele mensen die dagelijks meerdere joints durven op te steken, en nog nooit heb ik gehoord van iemand die daarmee zijn problemen kon wegsteken. Canabis versterkt namelijk de stemming van de innemer. Als je je problemen wil vergeten, doet men dat met alcohol (en niet in kleine hoeveelheden).
![]() |
#273 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ik denk dat dealers redelijk graag gezien zijn in de gevangenis, klanten genoeg immers, en dus ook beschermers genoeg (tegen schoof- en andere rotzakjes) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#275 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 augustus 2008 om 18:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Minister
|
![]() Inderdaad. Terwijl ik (en hopelijk nog vele anderen) door het gebruik van canabis toch moet zeggen dat ik een beter inzicht heb gekregen in bepaalde zaken. Onbegrijpelijk te verwoorden voor dezen die nog nooit gerookt hebben.
![]() |
#278 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 augustus 2008 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
|
![]() Citaat:
![]() edit jongeren zijn in deze maatschappij helaas van jongsafaan gebrainwashed met de consumptie"ideologie" - veel = goed en als ze dan met joints beginnen dan passen ze dat daar in het begin uiteraard ook op toe maar na een paar jaar leren ze dat af omdat ze ontdekken dat je van wiet net het meeste kan genieten naarmate je het minder doet, minder in je joint doet enz enz van tien joints ben je niet stoneder dan van 1 joint - wiet laat zich gewoon niet misbruiken
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 augustus 2008 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |