![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Off Topic. U moet mijn meningen over Nederlanders met een relatieve grote korrel zout nemen.Maar de ervaring leert me, dat men Nederlanders -hoe zal ik het zeggen-tot een zekere 'profane' realiteit moet brengen. En dat kan alleen wanneer men hen weinig spaart. Vlamingen laten zich vaak inpakken door Nederlanders (niet alleen door Nederlanders overigens). Maar ik kan u verzekeren dat ik absoluut niets heb tegen Nederlanders, ook al lijkt dit zo. Maar... nogmaals, 'Nederlanders' of 'Hollanders' (zoals wij dat hier in Limburg noemen), zijn anders dan wij. Zeker weten. Maar dat is nu niet precies het onderwerp van deze draad. Laatst gewijzigd door system : 2 oktober 2008 om 20:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoals blijkt, hoe objectief bent u nu met het verhaal van een verstrepen. Ex-lid van een partij die in uw ogen geen bestaan verdiend. Toen diezelfde verstrepen nog dweepte met het VB, zou u van deze zijn woorden geen letter voor waarheid hebben genomen en nu, gelooft uzelfs de onwaarschijnlijkste verhalen van deze persoon zoals in een andere draad zijn reisje Keulen.Dus juist, u bent objectief of toch hetgeen u eronder verstaat.
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is de moeite niet meer. 'k Ben de problemen voor geweest. Alles is al lang veilig.
'k Heb een goede cristallen bol he, maar vooral,... een goede neus voor dat soort zaken. Een goede raad,... niet teveel geloof echten aan wat die bewindsleden staan te verkondigen. Die gaan natuurlijk niet komen zeggen dat er stront aan de knikker is he. In 38/39 dacht ook iedereen dat de banken niet zouden fait gaan. Veel mensen zijn toen hun centen kwijt gespeeld. Oh ja, nu is er een fonds dat garandeert tot 20000 €. Het Fonds dekt nog niet genoeg voor al de klanten van één bank uit te betalen. Beter voorkomen dan genezen zeg ik. Ik heb veel liever NIET te moeten trekken van dat fameus fonds. Wat dat ik niet meer hoef te krijgen heb ik met zekerheid ziet ge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En of u met dit gedachtengoed verbonden bent, daar heb ik zo mijn ideeën over, maar die zal ik maar in het midden houden. Laatst gewijzigd door system : 2 oktober 2008 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#266 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind dat Vlaams Belang niet echt een neonazi partij moet worden, maar de partij mag wel een stuk meer opschuiven richting het fascisme (Mussolini hé, NIET
![]() ![]() Een volwassen politiek landschap moet een fascistische partij toelaten vind ik, de KP (Kommunistische partij) bestaat toch ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind het net als u ook erg jammer dat 'Vlamingen' zich blijkbaar nogal vaak laten inpakken, niet in het minst door andere 'Vlamingen'. Daar is deze draad trouwens een goed voorbeeld van. Of VB-ers nu al of niet nazi-liederen zingen is daarbij niet eens het belangrijkste probleem. Dat de VB-verkozenen in de verschillende 'gestelde lichamen' waar ze zetelen weinig verheffende toneeltjes presenteren des te meer. Het feit dat ze de zich tekort gedaan voelende Vlaming niet van bij het begin hebben weten te helpen door hem (die Vlaming) op z'n minst een degelijk argumentarium te bezorgen is nog erger. De fameuze 'drie V's' van Anke Van der Meersch vergeet ik nooit, en dat is maar één voorbeeld.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Afgaande op uw reactie zou men ervan uit kunnen gaan dat u betere kennis hebt van het VB dan van uw eigen partij of vakbond. Of zijn deze zaken binnen de sossen partij en vakbond u ook bekend en speelt u voor verstrepen in de rode middens?
![]() |
![]() |
#270 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 2 oktober 2008 om 20:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
|
![]() De partij is geen fascistische partij, zowel de partijtop als het partijprogramma zijn te liberaal en ze zijn teveel een aanhangsel van Washington.
Hun conservatisme is wel goed, al dienen ze deze te koppelen aan een fascistisch programma. Fascisme en conservatisme: DE combinatie. Dat wil niet zeggen dat er geen goede mensen rondlopen bij de Vlaams Belang achterban. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 2 oktober 2008 om 20:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
|
![]() Citaat:
Na zoveel jaren later is het allemaal makkelijk praten natuurlijk. Moest ik kiezen tussen Hitler en Mussolini, dan is het Mussolini. Maar Verschaeve had een andere keuze: Duitsland of België, en dan zou mijn keuze ook snel gemaakt zijn ![]() Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 2 oktober 2008 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
|
![]() Citaat:
Vergeleken met Hitler, Churchill en Stalin, was Benito een vredelievende mens hoor. Fascisme en nationaal SOLIDARISME (niet nazisme dus) staan vrij dicht bij elkaar. Het enige grote verschilpunt zit hem in het staatsnationalistische en volksnationalistische karakter. Op talloze andere domeinen staan deze Nieuwe Orde stromingen dicht bij elkaar. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 2 oktober 2008 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is heel simpel. Nooit zal het VB groot genoeg zijn om alleen te regeren. De dag dat ze zo groot zijn dat men niet langer naast het VB kan, is de dag dat ze zich zullen moeten gaan bewijzen. Nu weten we allemaal toch dat besturen heel wat anders is dan staan roepen langs te lijn. Het VB is dus veel gevaarlijker langs de lijn dan mee in het sop. Geen enkele partij heeft de afgelopen jaren meer van haar programmapunten kunnen verwezelijken dan het VB. Dat spreekt toch voor zich. Er zijn maar twee mogelijkheden. Of ze bewijzen een degelijk besturende partij te zijn, en dan is er niets aan de hand, of ze versmoren. Vanwaar dan al die schrik voor dat VB? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat betreft die begraafplaats en uw leugen daarover, juist zoals bij het persoontje "drol"opsila nog geen antwoord op gekregen. Leugens zijn moeilijk om te buigen tot waarheid niet!
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://nl.youtube.com/watch?v=ifFPsa...eature=related |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 2 oktober 2008 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |