![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | ||||||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Tussen haakjes: de meeste biseksuelen die ik ken - en dat is echt een zeer kleine groep - hebben het bijzonder moeilijk om zich op één sekse te storten. Citaat:
Nu, wat je eigenlijk zegt is dat homoseksuelen hun driften maar moeten beheersen of ze moeten leren projecteren op iemand van het andere geslacht. Maar daarmee neem je homoseksualiteit niet weg, je "verbergt" het alleen maar. Je zou versteld staan hoeveel feitelijk homoseksuele mannen die met een vrouw samenleven op zoek zijn naar seks met een andere mannen. Door het weg te moffelen verdwijnt het niet. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Uiteindelijk ben jij degene die aan uitsluiting doet: jij verplicht mij "mijn driften te beheersen" op straffe van uitsluiting. Zelfs als ik zou "kiezen" voor mijn seksuele voorkeur is dat nog geen keuze voor uitsluiting. Die automatrische koppeling wordt door jou gemaakt. Dat is jouw keuze. (En zelfs dat niet, want ook jouw keuze valt makkelijk terug te voeren tot je opvoeding, die je ook niet zelf in de hand hebt gehad.) Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 11 oktober 2008 om 16:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
|
![]() Als een wannabe-politicus.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal later eens op die lange tekst van jou antwoorden. 't Zal waarschijnlijk weer bestaan uit een hoop mooie woorden zonder wezenlijke, praktische inhoud. Maar hoekstenen vormen wel de basis voor de maatschappij, schattebout. Je k�*n toch ook geen dak bouwen zonder huis of fundamenten eronder? Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 11 oktober 2008 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waarom? Omdat hij nog nooit verkozen raakte? Dat geldt voor héél veel politici hoor... Of is het misschien eerder omdat je je niet kan vinden in zijn standpunten? Maar ook dat geldt voor heel veel politici... Een politicus is iemand die op reguliere wijze deelneemt aan de verkiezingen met het oog op een bestuursmandaat. Of hij verkozen wordt of niet, verandert niets aan zijn status van politicus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
|
![]() Citaat:
![]() Enne... Ik heb die "norm" van jou niet bedacht. Voor mijn part moogt ge die norm daar steken waar een gezonde homoseksuele man niets te zoeken heeft. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
|
![]() Citaat:
Leven en laten leven. Verder wacht ik nog altijd op sluitend bewijs waaruit blijkt dat homoseksualiteit een welbewuste keuze blijkt te zijn, en dus niet aangeboren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Een kenner van mooie woorden zonder praktische inhoud zou zoiets moeten weten me dunkt.
![]() |
![]() |
#276 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zo te zien maak jij jezelf blijkbaar heel wat wijs... Enfin, ik ga u in uw waan laten, want wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil, hm? Enne... uit ervaring weet ik dat een gezonde man daar bij mij iets helemaal anders wil steken dan mijn norm. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hij heeft nochtans gelijk. In plaats van wat flauw en lacherig te doen, kan je misschien eens proberen om zijn stelling met argumenten onderuit te halen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Burger
|
![]() ²
![]() |
![]() |
#279 |
Banneling
|
![]() Waarom? Ik ben het eigenlijk grotendeels eens met hem. Alleen heeft hij een probleem met gehoorzaam te zijn aan God en ik niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als hij geen deel uitmaakt van jouw club, hoeft hij helemaal niet te gehoorzamen aan jouw god. Jouw god heeft hier trouwens maar weinig te betekenen. En gelukkig maar.
|
![]() |
![]() |