![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inderdaad, ik meen enkel dat er vanuit NSV! zelf best wat meer weerstand tegen de VB-druk zou mogen worden geleverd. Dat bepaalde individuele NSV'ers naar het VB stappen, geen probleem daarmee. Maar de zelfstandigheid, de eigenheid van NSV zou best wat meer uit de verf mogen komen en dat kan best door een voldoende uitgebreid en krachtdadig nationaal bestuur waarin partijpolitiek lidmaatschap uit den boze is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Wat jij lijkt te willen is dat er op een regelrechte ramkoers zou moeten aangestuurd worden enkel en alleen om conflict uit te lokken. In de NSV! zitten echter ook een hoop N-VA'ers, moeten we dan ook ineens met de N-VA op ramkoers gaan om onze onafhankelijkheid tegenover hen uit te drukken? Het is véél nuttiger om ons ding te doen zonder ruzie te gaan zoeken met driekwart van de Vlaamse Beweging. We gaan er ook geen clubje van maken van het eigen groot gelijk, zonder enige ruimte voor discussie. En het gezaag van "NSV!'ers moeten doorstromen naar het VB" heb ik ook al gehoord. Net zoals het hoongelach dat daar bijna standaard op volgt.
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 9 januari 2009 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Minister-President
|
![]() Bij extreem-dom-rechts niet, inderdaad.
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#270 |
Minister-President
|
![]() Ook voor Savatage:
![]() |
#271 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
NSV en VB = één pot nat. Niet zeveren aub. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Burger
|
![]() Begint uw rol u zelf nog niet te vervelen?
![]() |
#273 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Benieuwd of ze de massale opkomst van 100 man kunnen overtreffen
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Burger
|
![]() Citaat:
"De NSV-betoging lokte volgens de politie circa 400 actievoerders, die zich volgens de ordediensten "opvallend gedisciplineerd gedroegen". Tegelijk legden tussen de 250 �* 300 (volgens de politie) en 1.200 (volgens de organisatoren) tegenbetogers het geplande traject af, dat weer eindigde aan de Gentse Zuid." Maar die cijfers liggen ongetwijfeld aan al die fascisten bij de politie! ![]()
"Libenter homines id quod volunt credunt." - Julius Caesar NSV Mechelen webstek! Contact mij voor meer info. Laatst gewijzigd door SeanMorely : 9 januari 2009 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En soit, in mijn jaren in Gent werd er nergens gezegd dat er moest doorgestroomd worden. Ik heb (en had) die keuze gemaakt voor mijzelf. Ik kan iedereen maar aanraden hetzelfde te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens: het is nog altijd het recht van het Vlaams Belang om te proberen om mensen te recruteren bij NSV, net zoals andere partijen die interesse hebben voor politiek geschoold personeel dat ook kunnen doen. Al lijkt het me dat als Open VLD zou beginnen werven het mij niet geloofwaardig overkomt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Banneling
|
![]() Welke rol? Uw rol bedoelt ge. Ga eens na wie van het VB lid was van het NSV. Filip Dewinter, Frank Vanhecke waren lid van het NSV, om nu maar wat te zeggen. En de huidige voorzitter van het VB, Bruno Valkeniers, was ook lid van het NSV. Maar dat zal wel in uw ogen toeval zijn. En dan maar ontkennen dat het NSV niets met het VB te maken heeft.
'Liegen en bedriegen' ,of hoe noemt men dat? Laatst gewijzigd door system : 9 januari 2009 om 20:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |