![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Twee: de meeste universitaire studies duren vier jaar, sommige (burgerlijk ingenieur bijv.) vijf en heel uitzonderlijke (arts e.d.) zeven. Dan ben je 25 als je er elk jaar door bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Banneling
|
![]() zo een onnozel Information Ressources diplomaatje ? Wat kun je daar nu mee doen, behalve mensen leren in de zak zetten ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2/ Ik ken een dokter, die was afgestudeerd toen hij 32 was. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Banneling
|
![]() gelijk gij zeker ?
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door beste vriend : 3 april 2009 om 23:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
|
![]() Citaat:
Als 'een menswaardig bestaan eisen buiten de economische markt-waanzin' betekent dat die mensen willen eten, geen probleem. Als 'een menswaardig bestaan eisen buiten de economische markt-waanzin' betekent dat een gezin een breedbeeld-tv wil kopen van mijn belastinggeld, dan ben ik minder akkoord. Voor alle linksen die nu denken een gemakkelijk doelwit gevonden te hebben: pvda+ scoort het hoogste op mijn 'doe de stemtest' ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ikzelf heb nooit dop ontvangen, toen ik mijn studies gedaan had heeft het mij een jaar gekost om een jobke te vinden. In dat jaar ben ikzelf geschorst geweest omdat ik een gesprekje had gemist, dus kon ik zoiezo fluiten naar nen dop. Mijn vrouw blijft thuis bij de kinderen tot ze naar school kunnen en ontvangt daarvoor welgeteld een 250 euro en nog zijn er mensen die haar een profiteur noemen (hoewel we de maatschappij meer zouden kosten wanneer de kinderen naar een crèche zouden gaan). Een bedelaar kan nog meer geld bijeen schrapen dan dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En je antwoordde ook nog steeds niet waarom je " WE " zegt, als je over je eigen bezig bent, en alleen over jouzelf ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het vertelt meer over jezelf dan je wel zou willen, al is dat net de bedoeling ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
|
![]() Citaat:
Je moet dat allemaal niet zo persoonlijk nemen. Eigenlijk is de hele discussie ontspoord (het ging nl eerst over erfrecht) toen beste vriend het nodig vond de hand te bijten die de anderen voedt (de werk-o-fielen en van die onzin). Ik vind trouwens niet dat werkloosheidsuitkeringen moeten worden afgeschaft, maar wel beperkt in de tijd. Teveel mensen nestelen zich in een systeem waarbij zij het logisch vinden dat anderen voor hen gaan werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Begrijp je niet dat het net door al die werkende mensen is, dat dit systeem kan bestaan ? Als de mensen zich wat minder zouden uitsloven, voor gulzige bazen, zou het heel wat beter gaan voor iedereen. De mentaliteiten moeten grondig veranderd worden. Arbeidsverslaafden moeten geholpen worden : eerst hun verslaving inzien en toegeven, daarna er iets aan doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Emile Zola zei het al in zijn boek " l'Assommoir ", dat de machine die automatisch nagels vervaardigen ging, duizenden werkloos zou maken. Vandaag is alles geautomatiseerd, en zijn er miljoenen werklozen, en vreemd genoeg ook meer en meer miljardairs. De middenklasse sterft uit . Moesten de machine's goed besteed zijn, waren er nu géén werklozen, en géén schatrijken meer, maar maakte iedereen deel uit van een welvarende middenklasse met veel vrije tijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Emile Zola zei het al in zijn boek " l'Assommoir ", dat de machine die automatisch nagels vervaardigen ging, duizenden werkloos zou maken. Vandaag is alles geautomatiseerd, en zijn er miljoenen werklozen, en vreemd genoeg ook meer en meer miljardairs. De middenklasse sterft uit . Moesten de machine's goed besteed zijn, waren er nu géén werklozen, en géén schatrijken meer, maar maakte iedereen deel uit van een welvarende middenklasse met veel vrije tijd. |
|
![]() |
![]() |