![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sowieso interesseert mij veel meer de manier waarop iemand tot een stelling komt, als de stelling zelf. Als een adept van de samenwerking tussen Europa en Rusland beweert dat hij "voor de nationalist Poetin en tegen de liberaal Medvedev" is, dan weet je meteen hoe laat het is. Als een Fouad Ajami in zijn briljante stukje "A war of choice, not of necessity" oproept tot de invasie van Iraq door de Amerikanen, dan kan je de man een klootzaak, een verrader en dies meer noemen, maar één ding moet je hem nageven: hij heeft de stakes begrepen. Als iemand echter op dat moment eerlijk geloofde dat het om een "war of necessity" ging, dat er echt Weapons of Mass Deception in Iraq lagen, dan zegt dat veel over het politieke inzicht van die persoon... ![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 3 december 2009 om 21:12. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 3 december 2009 om 23:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Probeer eens na te denken.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed? U bent te snel tevreden over uzelf.
De essentie van het debat is het volgende: wie is origineler, hij die het journaille en de vooroordelen van de eigen tijd napraat en dat verkoopt als de "eigen mening", of hij die beseft dat deze "eigen mening" een illusie is en in de leer gaat bij grote meesters uit het verleden als Marx, Freud, Nietzsche, Schmitt, ... in de hoop onder hun leiding tot een beter begrip te komen?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 5 december 2009 om 15:47. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te vroeg gejuicht Pietje. Marie-Rose Morel toch lid van partijraad. http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...artijraad.aspx Laatst gewijzigd door daiwa : 12 december 2009 om 23:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Is dat groot nieuws ? De partijraad heeft helemaal niets te zeggen. Wie het d�*�*r waagt een en ander in vraag te stellen krijgt het ganse partijbestuur op zijn dak om af te Blokken (een woordspelingske). Als in een kinderklasje moeten eventuele vragen geagendeerd, én in aanmerking worden genomen. 90% van de leden zijn betaalde partijslaven, peroneel of parlementairen die kiezen voor hun dikbelegde boterham... ![]() Mutch ado abouth nothing... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Blijkbaar moet jij nog een paar jaartjes rijpen om dat te snappen. Tenzij je een van die 'betaalden' bent, wat ik sterk vermoed. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat staan dat het weigeren van zulks betaald postje iemand kan storten in een jarenlange zurige haat op het forum hier, op DS Online en waarschijnlijk ook nog op seniorennet en andere fora waar ik niet kom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Mijn excuses om te denken dat u er ergens belang bij hebt jarenlang dat gespuis te blijven verdedigen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Minister-President
|
![]() Helemaal niet, kan ik nu gans de dag mijn geld tellen ?
![]() ![]() Af en toe haak ik een paar weken of maanden af, maar bij het zien van zoveel vuil (en de laatste tijd afgang) voel ik het dan weer eens kittelen... ![]() Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 13 december 2009 om 13:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN