![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
GSM's storen het klasgebeuren voortdurend, zelfs sommige volwassenen storen voortdurend vergaderingen omdat ze blijkbaar te autistisch zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bepaalt dat niet, dat doet de directie van die school.
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over mijn kinderen zal ik wel beslissen of ze hun GSM meenemen of niet. Wil dat zeggen dat mijn kinderen de klas op stelten mogen zetten, neen, verre van. Een GSM bijhebben is nu eenmaal niet hetzelfde als de klas op stelten zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#267 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook al moeten ze dan die GSM verborgen houden in die school, ik zeg dat ze hun GSM meenemen. Is er hier dan niemand meer die het karakter heeft om voor zichzelf te denken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vergeet hierbij niet dat leerlingen die nooit de les storen in hun recht op onderwijs worden geschaad door Kenny's en Kimberley's mama's en papa's die hun gezever belangrijker achten dan tientallen leerlingen hun recht op een leraar die zich met hen bezighoudt en niet enkel met Kenny of Kimberley. Mijn excuses voor de Kenny's en de Kimberley's hier op het forum, maar het belang en gebruik van een gsm door leerlingen is meestal evenredig met het aantal buizen. Laatst gewijzigd door Another Jack : 11 februari 2010 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gaat zoonlief later weerbaar zijn tegen een baas die eisen gaat stellen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wanneer zat gelle laatst in 't school?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
|
![]() Citaat:
Dus waarom herleid jij iedereen die het niet eens is met jou tot slaafse volgelingen ? Het is net omdat ik wil dat kinderen wat zelfstandiger zijn, dat ik GSMs liever niet in kinderhanden zie. Bij het allerminste banale probleem volgt er snel een telefoontje naar mama of pappa. Wat jij doet met je kinderen, is hen leren dat elk onnozel akkefietje gevolgd dient te worden met een telefoontje. Tegelijkertijd kun jij hen ten alle tijde controleren - tot zover de vrijheid van kinderen - en last but not least, het geeft je een vals gevoel van veiligheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
|
![]() Er zullen nog veel traantjes vloeien één keer men in de echte wereld zal terechtkomen, waar problemen niet opgelost kunnen worden door een wanhopig telefoontje naar de mama.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Banneling
|
![]() Omdat ik uit ervaring weet dat je je kinderen geen dienst bewijst door het met tegengestelde boodschappen op te voeden: "af en toe mag je reglementen overtreden die papa niet goedvindt"
Kinderen hebben nood aan duidelijkheid. Omdat ik uit ervaring weet dat ouders die om de 5 minuten in scholen gaan zagen over alles en nog wat hun kinderen geen dienst bewijzen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als ze dan betrapt worden, volgen er sancties (met dank aan de papa)
![]() |
#279 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Banneling
|
![]() |