![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is uw volste recht om het Belgisch leger te verdedigen, om te gaan juichen bij de "blijde intreden" van Filip en Mathilde of om op 21 juli naar de militaire parade te gaan kijken. Net zoals het het volste recht is van Pelgrim om erop te wijzen dat u een volbloed belgicist bent.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht Grievous in Ierland geboren zijn, zou hij ongetwijfeld ook het Britse leger en haar acties door dik en dun verdedigen. Want het Britse leger dient toch ook de veiligheid van (een deel van) Ierland, vind jij niet?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met de rest van uw onzin zal ik eens goed lachen zeker. Mijnheer betaalt natuurlijk geen federale belastingen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Banneling
|
![]() Bij de buitenlandse opdrachten is dat effectief zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Euh... Oei. ![]() Ik heb iets teveel verteld, denk ik... ![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat een brave mannekes in die betoging, die ene militair mag daar in het midden van 100 betogers gewoon iemand tegen de grond leggen. Bij de mijnwerkers was het plezanter.
![]() |
#269 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zou toch niet echt ernstig overkomen indien we op de vuist zouden gaan met die boefertjes? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"Vol vertrouwen in U die, bij het ingaan van den wereldoorlog, de Vlamingen aan het Guldensporenfeest herinnerdet, komen wij tot U, wij, de Vlaamsche soldaten, het Vlaamsche leger, het leger van den Yser, om U te zeggen dat we ons bloed voor ons land veil houden doch dat het niet dienen mag om de boeiën van ons volk nauwer toe te halen maar om het vrij te laten ademen, vrij te laten leven." Allen dienden ze jammer genoeg in het Belgisch leger...als Vlamingen, in naam van Vlaanderen, VOOR VLAANDEREN. Als ik uw 'logica' dien te volgen dan zijn zij allen GEEN flaminganten omdat ze meededen, zelfs meestreden, aan iets Belgisch. Met andere woorden degene die met zulk een dwaze uitspraken als de jouwe op de proppen komt is degene die het ijzertestament verraad. Je vergeet in al je ijdelheid dat er voor elke Vlaming die Vlaanderen wil verdedigen en zijn volk wil dienen tot op heden nog geen enkel alternatief is dan het Belze leger. Vind ik dat fijn? Tof? Leuk? Geenszins! Maar dat wil niet zeggen dat een militair voor mij geen flamingant kan zijn, integendeel. Dat respecteren mijn waarde is hulde brengen aan fronters. Ik heb enorm veel respect voor dat testament en voor de frontbeweging. Het VOS is iets wat ik ook nu nog wil steunen. Hetgeen niet meteen wil zeggen dat ik hun mening altijd en overal deel. Zeker niet in hun soms wel zeer naïeve 'Open-pascifistische' opvattingen. Als ik Dr. Provoost lees over zijn landsverdediging met niet-militaire middelen dan lees ik een schrijver die er wat van kan maar die zeer veer van de realiteit staat. 'De Vlaamsche oudstrijder' moet hem toch geleerd hebben dat je oorlog misschien wel beter wil vermijden maar hem daarom nog niet altijd kunt voorkomen? Als ik de 'los van Frankrijk' campage uit 1937 bekijk dan zeg ik groot gelijk! Maar waarom een 'volkspetitionement' voor de totale ontwapening? "Echte vrede, zowel in dit land als in de wereld, kan maar gedijen als het zelfbeschikkingsrecht van alle volkeren gerespecteerd wordt." Philippe Haeyaert, algemeen voorzitter VOS in de VOS; feestnummer, 90 jaar VOS. Een gegeven dat nog lang niet aan de orde is, laat staan dat het ooit aan de orde zal zijn. Tot dan is het maar best dat we de oorlog voorbereiden. Kijk; als je echt het ijzertestament respecteerd dan ga je daar geen festivallekes of wat dan ook organiseren zoals links doet met 'ten vrede'. Dan ga je ook geen multiculureel gedoe bepleiten omdat iedereen toch moet weten dat we vandaag in de Vlaamse rand, en vooral die keren dat we tikken op de vingers krijgen van Europa in naam van de 'anti-discriminatie', wet net machteloos staan omwille van onze 'verdraagzaamheid'. Kortom, wie het ijzertestament respecteerd die walgt van alles tot wat men de originele ijzerbedervaart heeft laten verworden. Die zegt ja, ik ben voor zelfbestuur, die zegt neen, ik wil nooit meer oorlog, en die zegt ja voor de godsvrede. Maar dat mag ons toch niet tot in en ver voorbij de utopie leiden? Dus mijn beste, inzake Vlaams nationalisme denk ik dat ik absoluut geen lessen van U aan te nemen heb. Het enige wat U trouwens drijft is Uw afkeer van rechts, dat terwijl volgens Uw 'gedanken' afkeer geen drijfveer zou mogen zijn!
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 8 april 2010 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#273 |
Minister-President
|
![]() Correct! Laat ons integendeel hopen dat mensen als Pelgrim niet de Vlaamse bakens zullen mogen uitzetten. Het zou enkel en alleen onze ondergang betekenen.
![]() |
#274 |
Minister-President
|
![]() Zo is dat!
![]() |
#275 |
Minister-President
|
![]() Jij gaat er blijkbaar maar meteen van uit dat Herman destijds zijn leven liet met jou gedachten in zijn hoofd?
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 8 april 2010 om 19:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zie, dat zijn dus al een paar redenen waarom ik niet begrijp dat men niet harder wil optreden met effectieve straffen tegen die pipo's die over de draad menen te moeten kruipen. Alleen al om de vliegveiligheid te waarborgen zou men alles in het werk moeten stellen om ze buiten de draad te houden.
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Meneer noemt zich flamingant hoor, maar: "de nationale veiligheid". ![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nuja, veel verder dan een karikatuur maken van hetgeen ik poneer kom je ook niet echt he?
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat betreft die kernwapens, vertel mij eens edele heer. Of liever BEWIJS mij eens dat er daar in brogel daadwerkelijk liggen. En kom niet af met één of ander links boekske maar dus met documenten die de huidige aanwezigheid bewijzen.
![]() |