![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hmm, de eerste keer dat ik het resultaat bekeek was het schreewlelijk, maar ondertussen ziet het er wel picco bello uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hun kooi ligt dan ook aan't diggelen hé! ![]()
![]() |
![]() |
#264 |
Minister-President
|
![]() Naar mijn weten had ik de vraag ook niet aan jou gesteld... vanwaar dan die ontembare drang om mij van antwoord te dienen? Is het omdat Pelgrim iets naar voren schuift dat je enorm veel angst begint in te boezemen?
![]() |
#265 |
Minister-President
|
![]() Zo vissen achter diepvriesproducten Henri? Ik zal die serviette maar voor U laten zeker...
![]() |
#266 |
Partijlid
|
![]() "Urgentie wordt altijd bij zitten en opstaan behandelt en het is dus duidelijk dat voor, tegen en onthoudingen dat de urgentie verworpen is"
Maar enkele seconde ervoor hoor je hem op de achtergrond vragen "de onthoudingen moet ik niet vragen ofwel? .... de onthoudingen ook vragen?" 5:57 op het geposte filmpje De amateur wou zijn partij nog wat gezichtsverlies besparen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
|
![]() Wat?
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Minister-President
|
![]() Als dit democratie is, dan is het misschien tijd voor iets nieuws.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |||
|
![]() Citaat:
Het Grondwettelijk Hof zei in feite dat de wetgever de keuze had tussen terugkeren naar de oude kiesarrondissementen of de provinciale kieskringen behouden en dan een andere oplossing uitwerken voor de voormalige provincie Brabant dan de oplossing die in 2002 werd aangenomen onder Verhofstadt. Het tweede is mislukt, het zou dan ook logischer zijn om nog eenmaal terug te keren naar de oude kiesarrondissementen. De reden waarom dat niet automatisch gebeurt is omdat de provinciale kieskringen buiten Brabant niet vernietigd zijn juist doordat het Grondwettelijk Hof erkende dat de wetgever die keuze moest maken. Eigenlijk kan je stellen dat buiten de voormalige provincie Brabant de nieuwe kieswet geldt terwijl we in Brabant nog by default met de oude wetgeving opgescheept zitten en de kans dat je daar nog iets tegen kan beginnen is heel klein, want het Grondwettelijk Hof kan niet in de plaats van de wetgever treden en zelf bepalen hoe de kieswet er moet uitzien, het kan enkel bepalen hoe de kieswet er niet mag uitzien. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 30 april 2010 om 00:48. Reden: kleine toevoeging |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en we zullen zeker en vast je de 14 juni je deze quote tonen hoor. en mag ik dan eens jouw glazen bol gebruiken?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verwijder die Hitler lookalike Avatar, dan kunnen we verder praten.
Laatst gewijzigd door Henri1 : 30 april 2010 om 13:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belangrijk is ook welke partijen in hun campagne de communautaire kaart gaan trekken en welke niet. Grosso modo zal mijn voorspelling echter kloppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat risico neemt hij niet. Had het gisteren ook al gevraagd. Hij wil niet 'gepakt' worden op zijn woorden. Ik vermoed dat hij stiekem CD&V stemt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |