![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan dan wel of niet waar zijn, het zal niets veranderen aan mijn stelling over de lakei.
![]() |
![]() |
#262 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Belangrijk besluit. U bent een zwetser. Laatst gewijzigd door system : 7 juli 2010 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
#263 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() België is een land die er in geslaagd is in minder dan 200 jaar een put te graven die eigenlijk niet meer te dichten valt. De lasten zijn al zo hoog dat er moeilijk nog meer kan belast worden. De sociale zekerheid wordt geroemd in de hele wereld, maar enkel de Belgen weten dit. In werkelijkheid is de efficientie van ons sociaal stelsel het laagste van wat men in de europese unie vindt. De politieke eenheid in dit land bestaat uit een rechts-liberaal noorden, en een links-communistisch zuiden. Het enige wat die twee bevolkingen echt gemeen hebben is een economisch en politiek stelsel die gebouwd is op corruptie en machtsmisbruik. Ze hebben ook nog een koningshuis, de Van Belgiës die van Duisland afkomstig zijn en een nationale ploeg die heel getalenteerd is maar eigenlijk even efficient is als ons sociaal stelsel. Ik ben Vlaming, Europeaan en wereldburger, maar beledig me niet door te zeggen dat ik Belg ben.
|
![]() |
![]() |
#264 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent lakei van Belgie.
![]() |
![]() |
#265 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat u dat niet aanstaat, kan ik ten volle begrijpen. Laatst gewijzigd door system : 7 juli 2010 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
#266 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog niet half zo zwak als dit:
Citaat:
![]() |
![]() |
#268 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk je echt dat zo'n uitspraken, komende van een lakei, iets waard zijn?
Probeer nog eens.
![]() |
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag draaide de caroussel dus eventjes voor de heren Bourgois en Muyters,vandaag mocht het Vlaams Parlement dus even "tijd verliezen" om dit maneuvertje te kunnen organiseren....het maneuvertje,wettelijk als het was,was in ider geval niet verheffend.
hoewel...."tijd verliezen"... Het haantjesgedrag van de "verontwaardigde" parlementariers,die er,door hun schijnheilige kinderachtigheid zelf voor zorgden dat er "tijd verloren" werd stoot toch wel tegen de borst..Het is duidelijk dat de voorzitter van "het huis" (dedju,ook wel een NVA-ers zekers) niet veel te zeggen heeft aan de kindjes.... Uiteindelijk onthouden we een nieuwe afkorting voor de NVA(uit het brein ontspoten van een LDD-er nota bene,iemand kan DENKEN bij de LDD ![]() TRIEST TRIEST het VLAAMS PARLEMENT onwaardig.Wat feitelijk een non-eventje kon worden,in de toekomst vermijdbaar door een afspraak tussen de partijen was een dom kiekenkot,en nog steeds niet vermijdbaar wegens nog steeds geen afspraak tussen de partijen.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 7 juli 2010 om 17:14. |
![]() |
![]() |
#271 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#272 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
13de volgens deze Wanneer zullen de mensen inzien dat we onze welvaart te duur betaald hebben. Wanneer zullen mensen inzien dat de deelstaten veel zuiniger zullen moeten omspringen met het geld, dat de mensen die nu nog een toekomst willen voor hun kinderen in België heel zware inspanningen zullen moeten leveren om de pensioenen en de gezondheidszorg voor hun kinderen betaalbaar te houden. Wanneer zullen mensen inzien dat compromissen op het eerste zicht wel mooi zijn, maar ze op lange termijn altijd veel te duur zijn. Zolang Vlaanderen eerder liberaal is en Wallonië eerder communistisch zullen alle compromissen duur betaald worden. En ik zie niet in hoe dit ooit kan veranderen. Er is wel een studie die me bijgebleven is, de conclusie was de volgende: als een land vele jonge werklozen kent dan komt daar altijd oorlog van. |
|
![]() |
![]() |
#273 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#274 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
België bekleedt achtste plaats in lijstje van beste landen om te leven België is een goed land om te leven. Het bekleedt de achtste plaats op het lijstje van landen waar de levenskwaliteit het grootst is. Het lijstje werd opgesteld door het magazine International Living, dat de leefsituatie in 194 landen onderzocht. Voor de beoordeling werd rekening gehouden met de levenskost, het cultuur- en ontspanningsaanbod, het milieu en het klimaat, de veiligheid, de gezondheidsvoorzieningen, de infrastructuur en de economische situatie. |
|
![]() |
![]() |
#275 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#276 |
Banneling
|
![]() Ja, er is een kloof. Dat klopt. Maar of die zo diep zal blijven is nog maar zeer te vraag.
|
![]() |
![]() |
#277 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik zie het niet snel gebeuren dat de SPA in vlaanderen een monsterscore haalt (toch niet met de mensen van nu, op Vandenbroucke na hebben ze daar bitter weinig, maar dat is dan mijn mening natuurlijk) of dat de ps de volgende verkiezingen zou verliezen. Ik zou graag weten hoe ze de oplopende kosten van de sociale zekerheid zullen opvangen, want ik ben nog steeds overtuigd dat een herstel van de economie niet voor de eerstvolgende jaren zal zijn. |
|
![]() |
![]() |
#279 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik alvast niet, ook de nv-a niet. De eerste partij die een beetje respect toont voor de kiezer moet nog opgericht worden.
#280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |