Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juli 2010, 19:00   #261
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Tot voor kort dacht men dat het een figuur was die enkel in sprookjes en zo bestond, maar onlangs is men tot de constatatie gekomen dat ze we degelijk bestaan en over internet beschikken
'Onlangs' ??
Oud 28 juli 2010, 19:29   #262
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"uitvloundingdinbig" eens opgezocht. Het blijkt niet te bestaat, dus wat u schrijft is onzin en al helemaal niet serieus te nemen.
"Trol" is echter wel een bestaand woord. Tot voor kort dacht men dat het een figuur was die enkel in sprookjes en zo bestond, maar onlangs is men tot de constatatie gekomen dat ze we degelijk bestaan en over internet beschikken
Trol? Ja, mijn laatste twee reacties betekenen letterlijk "pak je schoenen en je spullen en loop naar onderwerpen waar je homo rechten en gelijkheid holebi's kunt roepen want daar hoor je thuis, niet bij (uitvloundingdinbig)".

Het is in ieder geval goed(?) dat je het snapt, en in dit geval mag je mij wel een trol noemen, ik begrijp 100% jouw toestand waarin je je nu verkeert, maar ik heb geen medelijden met jou, anders zou je nog een keer en ergens anders met een andere nieuwe "uitvloundingdinbig" afkomen , en dan zou ik me aangemoedigd voelen om opnieuw de rol van een trol te spelen en daardoor word je helemaal niet content van.

Pak je spullen en vlieg verre weg van een onderwerp over definitie naar onderwerpen over holebi, recht(?), vrijheid(?) en dat soort zaken, maar voordat je het doet, ga ik u iets in het kort vertellen over definitie.

Definitie, onze homoseksuele collega, in haar ruime vorm (conceptie, perceptie, betekenis en waarde) ligt aan de basis van het menselijk denken, en alle dialectische/multiplicitaire verschillen die wij in dit denken vinden, zijn altijd te wijten of te danken aan de verschillen in het definiëren.

Laatst gewijzigd door porpo : 28 juli 2010 om 19:31.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2010, 20:00   #263
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Trol? Ja, mijn laatste twee reacties betekenen letterlijk "pak je schoenen en je spullen en loop naar onderwerpen waar je homo rechten en gelijkheid holebi's kunt roepen want daar hoor je thuis, niet bij (uitvloundingdinbig)".

Pak je spullen en vlieg verre weg van een onderwerp over definitie naar onderwerpen over holebi, recht(?), vrijheid(?) en dat soort zaken, maar voordat je het doet, ga ik u iets in het kort vertellen over definitie.
Porpo, all hail the King of politic.be
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2010, 20:23   #264
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het is in ieder geval goed(?) dat je het snapt, en in dit geval mag je mij wel een trol noemen, ik begrijp 100% jouw toestand waarin je je nu verkeert, maar ik heb geen medelijden met jou, anders zou je nog een keer en ergens anders met een andere nieuwe "uitvloundingdinbig" afkomen , en dan zou ik me aangemoedigd voelen om opnieuw de rol van een trol te spelen en daardoor word je helemaal niet content van.

Definitie, onze homoseksuele collega, in haar ruime vorm (conceptie, perceptie, betekenis en waarde) ligt aan de basis van het menselijk denken, en alle dialectische/multiplicitaire verschillen die wij in dit denken vinden, zijn altijd te wijten of te danken aan de verschillen in het definiëren.
Ochottekes toch, gaan we een beetje persoonlijk gaan worden?
Deze topic gaat helemaal niet over "definitie", maar over moskee's. En aangezien dit een publiek forum is waar ik redelijk beleefd ben tegen iedereen, en waar u bij mijn weten geen moderator van bent, ben ik vrij om hier dingen te posten. Ja, zelfs dingen die jou niet aan staan.

Mijn geaardheid hierbij sleuren - terwijl het helemaal niet ter zake doet in dit debat over moskees - lijkt mij een teken van grofheid en een cronisch gebrek aan argumenten.

Het moment dat u begint met op een iets beleefdere manier vragen te stellen, dan zal je ook een beleefd antwoord krijgen. U vraagt echter niets, u beveelt anderen "geef definitie van dit, geef definitie van dat..." U gedraagt zich als een autoritaire leerkracht die het leuk vind om zijn leerlingen te koeieneren en als het antwoord hem niet aan staat begint met persoonlijke aanvallen. En aangezien u niets, maar dan ook helemaal niets aan mij hebt te bevelen zal ik die attitude van u niet meer pikken.
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "

Laatst gewijzigd door Fozzie : 28 juli 2010 om 20:28.
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2010, 20:25   #265
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Ik heb in mijn leven vaak warrige en onduidelijke betogen gelezen, maar wat deze King of Politics.be klaarmaakt, grenst werkelijk aan het onwaarschijnlijke. Negen van de tien keer kan ik er geen touw aan vastknopen. Zelfs nadat ik zijn bizarre zinsconstructies tot grammaticaal correcte eenheden heb gemaakt, blijft het een wirwar van vage religieus-filosofische prietpraat uit de categorie "een lantaarnpaal want kippen leggen ook broodroosters, maar wat is een broodrooster nu precies?"
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2010, 20:31   #266
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Ik heb in mijn leven vaak warrige en onduidelijke betogen gelezen, maar wat deze King of Politics.be klaarmaakt, grenst werkelijk aan het onwaarschijnlijke. Negen van de tien keer kan ik er geen touw aan vastknopen. Zelfs nadat ik zijn bizarre zinsconstructies tot grammaticaal correcte eenheden heb gemaakt, blijft het een wirwar van vage religieus-filosofische prietpraat uit de categorie "een lantaarnpaal want kippen leggen ook broodroosters, maar wat is een broodrooster nu precies?"
Mjaaa, the come in all sizes and colours maar hier zijn er toch heel wat steken gevallen onderweg
Oud 28 juli 2010, 20:31   #267
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:

Citaat:
Afgelopen weekend is er weer een homoseksueel ernstig mishandeld in Amsterdam omdat hij het had gewaagd openlijk homoseksueel te zijn. In de Reguliersdwarsstraat werd deze respectloze anders geaarde door twee jongens van 22 en 27 jaar met een stuk gebroken glas bewerkt. Terecht natuurlijk. In een fatsoenlijke open samenleving als Nederland is helemaal geen plaats voor gays. Die provoceren alleen maar en houden totaal geen rekening met het gevoelige seksuele, doorgaans biculturele, mannelijke zelfbeeld van verder hele lieve jongens, slachtoffers, die het zo kwaad niet bedoelen maar door vooral ú telkens met de rug tegen de muur van de samenleving worden gedrukt terwijl ze met "voorlichting" en "jeugdwerk" makkelijk bereikt kunnen worden.
Oud 28 juli 2010, 21:04   #268
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ochottekes toch, gaan we een beetje persoonlijk gaan worden?
Deze topic gaat helemaal niet over "definitie", maar over moskee's. En aangezien dit een publiek forum is waar ik redelijk beleefd ben tegen iedereen, en waar u bij mijn weten geen moderator van bent, ben ik vrij om hier dingen te posten. Ja, zelfs dingen die jou niet aan staan.

Mijn geaardheid hierbij sleuren - terwijl het helemaal niet ter zake doet in dit debat over moskees - lijkt mij een teken van grofheid en een cronisch gebrek aan argumenten.

Het moment dat u begint met op een iets beleefdere manier vragen te stellen, dan zal je ook een beleefd antwoord krijgen. U vraagt echter niets, u beveelt anderen "geef definitie van dit, geef definitie van dat..." U gedraagt zich als een autoritaire leerkracht die het leuk vind om zijn leerlingen te koeieneren en als het antwoord hem niet aan staat begint met persoonlijke aanvallen. En aangezien u niets, maar dan ook helemaal niets aan mij hebt te bevelen zal ik die attitude van u niet meer pikken.
Ik vind dat je groot gelijk hebt, bovendien krijg je de kriebels van dat koeterwaals van aaneengeplakte intelligent klinkende woorden!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2010, 21:05   #269
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Awel, dat bedoel ik nu!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2010, 21:22   #270
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2010, 21:22   #271
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
http://en.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2010, 21:24   #272
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Die heeft u vandaag al eerder mogen plakken en derhalve is uw plakquotum voor vandaag en de rest van de week reeds opgebruikt. Verzin eens wat anders man.
Oud 28 juli 2010, 21:26   #273
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben blij dat eindelijk iemand het zegt, want ik begrijp echt geen snars van wat deze kwiebes allemaal neerpent.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2010, 21:26   #274
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Harriemohammed
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2010, 21:27   #275
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die heeft u vandaag al eerder mogen plakken en derhalve is uw plakquotum voor vandaag en de rest van de week reeds opgebruikt. Verzin eens wat anders man.
Hahaha
Oud 28 juli 2010, 21:28   #276
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik ben blij dat eindelijk iemand het zegt, want ik begrijp echt geen snars van wat deze kwiebes allemaal neerpent.
Het ontgaat mij ook, hoor, maar bescheiden als ik ben ga ik er maar van uit dat het aan mij ligt.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2010, 21:49   #277
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Het ontgaat mij ook, hoor, maar bescheiden als ik ben ga ik er maar van uit dat het aan mij ligt.
Dat was dus precies wat ik ook deed.

(... er van uitgaan dat het wel aan mij zou liggen).
Oud 28 juli 2010, 21:59   #278
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Dat was dus precies wat ik ook deed.

(... er van uitgaan dat het wel aan mij zou liggen).
Gelukkig word ik dan weer niet zo gehinderd door valse bescheidenheid.
Oud 28 juli 2010, 22:02   #279
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gelukkig word ik dan weer niet zo gehinderd door valse bescheidenheid.
Mijn claim naar bescheidenheid was een gevalletje zelfspot. Ik ken mijn zwakheden.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2010, 22:08   #280
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Mijn claim naar bescheidenheid was een gevalletje zelfspot. Ik ken mijn zwakheden.
Zelfspot en zelfrelativering zijn in mijn ogen goede eigenschappen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be