![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Toch voel ik Marie en mammie heel goed aan. Maar dat is niet gezegd dat ik hen daarvoor ook de volle 100% volg e.
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwa,we hebben al een renovatiedraadje.
![]() |
#263 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#264 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, ik ben ervaringsdeskundige, ik heb het voor gehad.
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel problematisch als het politie blijkt te zijn...Maar die zouden normaal gezien hun kaart moeten laten zien eerst ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ne keer een verhaal gehoord van iemand die verdacht werd van grootschalige wapensmokkel. Ja, en ik kwam thuis met mij frieten en ineens.. ![]()
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 13 november 2010 om 14:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Banneling
|
![]() Ja maar die komen toch niet midden in de nacht ? Eerder om zes uur s'morgens, nee ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als één van mijn kinderen een mens doodt en daar fier op is, dan zou ik me schamen en weten dat ik in mijn taak als ouder gefaald had. Aan de ouders om kinderen in de allereerste plaats respect voor alle leven bij te brengen.
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ne pijl en boog ... 'k Wist dat de indianen er voor iets tussenzaten ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat doen ze door de kinderen te verbieden van "cowboy en indiaantje" te spelen?
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb die tijd nog meegemaakt, ik woonde toen in een blok appartementen met bijhorend terras.
Zat ik op een nacht naar TV te kijken als ik gestommel hoorde in de gang, een aantal mensen opweg naar boven. Ik kijk door dat gaatje in de voordeur en bemerk een aantal agenten die de trap omhoog nemen. Even later een geluid van op het terras, ik ga kijken, die man die met de vrouw van boven een verhouding had, in zijn onderbroek. Van op hun terras zich laten zakken naar mijn terras. Ik die mens snel binnengelaten tot de politie weg was. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Burger
|
![]() Ik ben het volledig eens met Marie vdk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Pas op, ik ben ook gevoelig, ik schiet zelfs niet graag op dieren, laat staan op mensen en ik poog mijn kinderen niet op te voeden tot ruige, gevoelloze killers, verre van daar. Maar ze nu absoluut weghouden en afschermen van elk geweld vind ik gewoon onnozel, en het is hen zeker geen dienst bewijzen, in een wereld zoals wij die kennen. Heb je trouwens mijn link naar Hans Van Themse gelezen ? Die zijn mama was er ook zo één waar alles peis en vree moest zijn, hij mocht zelfs nog niet met speelgoedgeweertjes spelen als hij klein was, vechten was uit den boze...Zie waartoe het geleid heeft : moegepest op school, slaan de grote lobbes zijn stoppen door met de gekende gevolgen... ![]() Citaat:
Ziet ge, Hans had beter wat wilde spelletjes gespeeld als hij klein was, met loodjesgeweren op de ratten geschoten, gevochten met zijn schoolkameraadjes als ze hem kwamen ambeteren, dan was het mischien niet zo een mafketel geworden later ! Maar dat mocht niet van mama, hé ! Dan was mama boos. Die moeder heeft haar kleine in feite gecastreerd, versmacht onder haar egoïstische liefde, en er een niksnut van gemaakt. Nu zit hij vast tot het einde van zijn dagen, zijn leven is naar de kloten, en daar heeft zij veel schuld aan. Dat komt er van als je de natuurlijke agressiviteit van jongens onderdrukt. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Laatst gewijzigd door den dinges : 13 november 2010 om 18:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als uw kind er in slaagt om zijn familie te verdedigen tegen zo een geweldenaar en daar fier op is, moogt gij ook fier zijn. Zeg dat ik het u gezegd heb. ![]() Laatst gewijzigd door den dinges : 13 november 2010 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() " Oude bomma " is voor mij meer gerelateerd met de mentaliteit als met de leeftijd. Ik ken persoonlijk een vrouw van in de zestig, die nog geregeld uit gaat dansen, en bijna dagelijks op café zit pinten te pakken. Die zou u tegen de grond slagen moest je ze " oude bomma " noemen, dus dat doe ik niet. ![]() Maar zo een zagemie die over geweld zit te zeuren en haar (klein)kinderen versmacht onder haar moraliserende wereldaanschouwing, dat noem ik een ouwe bomma-mentaliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |