Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 november 2010, 13:15   #261
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Dat zie je toch aan de chronologie? Cochez is getipt door VB'ers, niet andersom. (Het zou me trouwens verbazen mocht Cochez Facebookvriendje zijn van Debie).

Ik noemde 3 namen. Al zou het natuurlijk best kunnen dat dat intussen de helft is van het VB
Het lijkt me nogal vanzelfsprekend dat VB'ers die wél Facebookvriendjes van het fijnzinnige heerschap zijn via andere kanalen de verontwaardiging hebben verspreid.
nee ik zie dat NIET aan de chronologie. Ik zie dat Cochez VERVOLGENS het VB contacteert.

Wat ik wèl zie is dat Julie Kegels, die nieuwe vriendin van de ex van MRM (die in een zware vechtscheiding zat, en die zelfs NU nog de zoontjes de laatste weken bij hun mama misgunnen als het "de week van papa" is) als EERSTE de onnozele opmerking "héhé" schrijft (en nadien netjes verwijdert) op de commentaren van Seyns, Debie en die Catherine, die duidelijk NIET over MRM gaan.

"hehe" kan ik wèl als "joepie ze is bijna dood" interpreteren. En het zou me niet verwonderen dat d�*t serpent Tom Cochez heeft verwittigd. ZIJ was het die de eerste foute interpretatie van "het einde is in zicht, laat ons hopen" heeft gehad. (indien het over MRM gaat heeft "laat ons hopen" totaal geen zin: iedereen weet dat het binnenkort zal gedaan zijn, niks "hopen" aan - je kan enkel "hopen" dat ze het nog wat kunnen rekken).

Julie Kegels is ook degene die meer met MRM bezig is dan mensen die proberen opnieuw hun leven op te bouwen!

Weinig waarschijnlijk dat d�*t serpent FVH gaat contacteren zeker hé.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 26 november 2010 om 13:18.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2010, 13:17   #262
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
nogmaals: zoals door de forumreglementen wordt bepaald is het VERBODEN om volledige artikels te plaatsen.
Gelieve in het vervolg duidelijker aan te geven wèlke stukjes dan wel geplaatst mogen worden.... gezien het plaatsen van het begin van het artikel volgens jou "liegen en manipuleren" is....?
Niemand vraagt je hele artikels te plaatsen, maar wel om correct te citeren. Zelf titels maken waar er geen staan, maar waar - zoals uit het volledige artikel blijkt - Debie er graag eentje had gezien, beschouw ik idd als manipuleren ja. Ik geloof niet dat je net daar toevallig 2 keer op enter drukte.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2010, 13:20   #263
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Niemand vraagt je hele artikels te plaatsen, maar wel om correct te citeren. Zelf titels maken waar er geen staan, maar waar - zoals uit het volledige artikel blijkt - Debie er graag eentje had gezien, beschouw ik idd als manipuleren ja. Ik geloof niet dat je net daar toevallig 2 keer op enter drukte.

IK MOCHT NIET OP ENTER DRUKKEN???? OCH GUT! d�*�*r gaat het over! amai amai amai! liegen en manipuleren hé ! VERVALSEN VAN QUOTES!!!!!!! amai amai amai ! stoute trut ge moogt niet op return drukken!

ja juffrouw ik zal het niet meer doen sé.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 26 november 2010 om 13:22.
Oud 26 november 2010, 13:45   #264
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

IK MOCHT NIET OP ENTER DRUKKEN???? OCH GUT! d�*�*r gaat het over! amai amai amai! liegen en manipuleren hé ! VERVALSEN VAN QUOTES!!!!!!! amai amai amai ! stoute trut ge moogt niet op return drukken!

ja juffrouw ik zal het niet meer doen sé.
Citeren uit een artikel en daarbij per ongeluk een titel maken die Debie wil en de schrijvers van het artikel duidelijk niet, is al even toevallig als de timing van Debie's facebookberichten.

En deze post heb je ook toevallig niet gelezen zeker?

Laatst gewijzigd door Edina : 26 november 2010 om 13:46.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2010, 13:49   #265
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Citeren uit een artikel en daarbij per ongeluk een titel maken die Debie wil en de schrijvers van het artikel duidelijk niet, is al even toevallig als de timing van Debie's facebookberichten.

En deze post heb je ook toevallig niet gelezen zeker?
2 augustus. I stand corrected. ook rotweer.

Als Tom Cochez zijn bronnen niet vrijgeeft blijft het gissen.

Verder blijf ik zoeken naar de naam van MRM, enige verwijzing naar kanker, behandeling etc...
Ook had ik graag geweten welke bijdragen die Catherine heeft gedaan bij het bespoedigen van "het einde dat in zicht is", aanklagen dat mens!

Oud 26 november 2010, 15:21   #266
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Dat moet hij niet. Hij kan ook altijd naar de hulpkas.
Als je twaalf maand wil wachten om je dossier in orde te krijgen ja, de meeste mensen gaan dan van miserie in de vakbond waarna dan uw dossier op mirakuleuze wijze een week later in orde is.

Het is niet toevallig dat de vakbond mee de hulpkas inricht...
Oud 26 november 2010, 15:41   #267
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Alsof de NSDAP verantwoordelijk was voor het gedrag van Himmler, Goebbels en Heydrich.
Kijk, een groep, of partij in zijn geheel verantwoordelijkheid aanrekenen voor hetgeen één van zijn leden op eigen initiatief doet is altijd fout.
Ik geef een voorbeeld : sommige hoeren hebben aids, syfilis en druiper, en besmetten steevast elke klant die met hen in bed duikt. Is het daarom zo met �*lle hoeren ?
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2010, 15:54   #268
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Filip zwijgt. Dat is voor rekening van de partijleden. Het VB is nu eenmaal een zeer democratische partij die bestaat uit homo- en makakken-haters, godsdienstwaanzinnigen en pedopastoor-fans, neo-nazi's en afstammelingen, enzovoort. Zij mogen hun vrije (kots)mening verkondigen, Filip wast zijn handen in de onschuld (?) en is fier op zijn partijgenoten.
Marijkke, ik dacht hier gelezen te hebben dat jij gekleurde klanten weigerde ? Of heb ik dat mis ?

Laatst gewijzigd door den dinges : 26 november 2010 om 15:54.
Oud 26 november 2010, 15:59   #269
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Eerstens, deze topic gaat niet over mij. Het is echter zo typisch voor domme extremisten dat, als ze het in een debat niet kunt halen, ze persoonlijk worden en proberen om de desbetreffende persoon in discrediet te brengen.

Tweedens, en dat heb ik al x aantal malen vertelt, - dit is de laatste keer - het is niet omdat ik geen vreemdelingen privé ontvang, dat ik iets tegen hen zou hebben. Mijn beroep gaat echter wel over intimiteiten en dan heb je altijd het recht om bepaalde mensen niet te ontvangen. Ieder zijn/haar voorkeur. Ieder heeft het recht om "nee" te zeggen als het over sex gaat, eender of het nu om gratis of betaalde sex gaat. Anders is het VERKRACHTING. Ga jij tegen je zin met iemand naar bed, als dat al ooit voorvalt? Dat alles schijnt echter niet door te dringen tot jouw flanelcondoomse geest. En probeer je bij de topic te houden.
Jij oefent een beroep uit. Je bent een openbare vrouw, die echter kleurlingen weigert in haar zaak. Als ik dat doe in mijn café, restaurant of bedrijf, dan klagen ze mij aan wegens discriminatie. Los van het feit wat ik daarvan denk, meen ik dat jij aan dezelfde wetten als de rest van ons te gehoorzamen hebt.
Oud 26 november 2010, 16:01   #270
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Jij oefent een beroep uit. Je bent een openbare vrouw, die echter kleurlingen weigert in haar zaak. Als ik dat doe in mijn café, restaurant of bedrijf, dan klagen ze mij aan wegens discriminatie. Los van het feit wat ik daarvan denk, meen ik dat jij aan dezelfde wetten als de rest van ons te gehoorzamen hebt.
het is een goei vraag, maar toch denk ik dat een "openbare vrouw" nog altijd zelf kan beslissen wie ze letterlijk en figuurlijk binnenlaat en wie niet.

Ik vind dat een cafébaas daar ook zelf over mag beslissen, Matthias Storme vindt dat ook... maar wie ben ik?

Laatst gewijzigd door circe : 26 november 2010 om 16:01.
Oud 26 november 2010, 16:05   #271
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit is uiteraard de echte Hot Marijke. Mijn naam is gedeponeerd, als iemand er misbruik van maakt vliegt die persoon eruit.

Ik heb geen problemen met migranten. Ik ontvang gewoon enkel echte Vlamingen en Nederlanders omdat dat mijn voorkeur is.

Debie is wel zo dom:

Journalist Tom Cochez antwoordt op de uitleg van Bart Debie.

http://bit.ly/hIUhDH

@Bart Debie
De laatste keer dat ik mij ‘als journalist bij u informeerde’ liet u me met de verfijndheid waarvan u ook vandaag blijk geeft verstaan dat u ‘met uitschot van de ergste soort niet communiceert’. Misschien heb ik daar toen verkeerdelijk uit begrepen dat u me niet te woord wil staan. Dat kan. Al is de kans ongeveer even groot als de kans dat de uitleg die u achteraf geeft aan uw FB post steek houdt. Als u het zelf nog eens wil checken: de originele prints van de FB-pagina vindt u op het bureau van uw partijvoorzitter. Ik kan u verzekeren dat ik ze niet voor Bruno Valkeniers heb uitgeprint. Toen ik Frank Vanhecke belde om een reactie was hij overigens al lang op de hoogte van de zaak. Net zoals de voltallige partijtop.
Hoe zie je dat het échte Nederlanders en Vlamingen zijn ? Ik ken een Algerijn met blond haar en blauwe ogen , mag die er wel in bij jou ? Ik ken ook een Vlaming met zwart krollekeshaar, die moet van jou afblijven ? Hoe zit dat ? Identiteitskaart laten zien ? Want dan ken ik ook nog een pekzwarte neger, met Belgische papieren. Trouwens geboren en getogen in Brussel...
Oud 26 november 2010, 16:08   #272
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
het is een goei vraag, maar toch denk ik dat een "openbare vrouw" nog altijd zelf kan beslissen wie ze letterlijk en figuurlijk binnenlaat en wie niet.

Ik vind dat een cafébaas daar ook zelf over mag beslissen, Matthias Storme vindt dat ook... maar wie ben ik?
De vraag is : waarom mag een prostituee klanten weigeren op basis van huidskleur, of gelijk wat dat haar niet aanstaat bij die klant, en andere mensen niet ( cafébazen, huisbazen, bazen die werkvolk zoeken enz enz ). Kan zo een afgewezen klant van H.M. naar het CGKR stappen ?
Oud 26 november 2010, 16:12   #273
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De vraag is : waarom mag een prostituee klanten weigeren op basis van huidskleur, of gelijk wat dat haar niet aanstaat bij die klant, en andere mensen niet ( cafébazen, huisbazen, bazen die werkvolk zoeken enz enz ). Kan zo een afgewezen klant van H.M. naar het CGKR stappen ?

neenee.
De vraag moet zijn: "waarom mogen prive ondernemers (cafébazen, huisbazen,bazen die werkvolk zoeken enz) klanten weigeren op basis van gelijk wat hen niet aanstaat.
D�*t is de hamvraag.
Privé personen zouden dat volgens Storme weldegelijk mogen en zelf kiezen wie ze wel en wie ze niet willen bedienen.
In geval van een prostitué lijkt deze keuzemogelijkheid me heel duidelijk: het is een schending van haar privé(lichaam) indien ze niet meer zelf kan beslissen aan wie ze haar sexuele diensten kan verkopen en aan wie niet.

Oud 26 november 2010, 16:27   #274
Hot Marijke
Staatssecretaris

Hot Marijke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Blij dat je die achterlijke vergelijking maakt. Als je een café hebt ga je dan GEDWONGEN met je klanten naar bed? Eender welke kleur ze hebben? In sex heeft IEDEREEN ALTIJD het recht om NEE te zeggen. Zelfs zonder opgave van de reden. Moest dat niet zo zijn, zou verkrachting legaal zijn. Vandaar dat jouw vergelijking achterlijk is. Met iemand praten, iets eten of drinken is bepaald niet hetzelfde als intimiteiten. Dat heeft niets met discriminatie te maken maar alles met persoonlijke voorkeur en het absolute recht om sex te weigeren, of dat nu gratis of voor geld is. Je kan NOOIT iemand dwingen tot sex, al sta je te zwaaien met 10.000 euro. Zulke debiele vergelijkingen voorzag ik al als voorbeeld in mijn biografie die 2 jaar geleden verscheen "This iS My life". Daar staat letterlijk in: "Mijn kut is geen café!"

Bovendien heeft dit niets te maken met deze topic.

Hot Marijke

A Day without Sex is a Day without Sunshine
Hot Marijke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2010, 16:28   #275
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
een vrij beroep is geen privé ruimte met een openbaar karakter..wettelijk ok moreel nok
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2010, 16:29   #276
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe zie je dat het échte Nederlanders en Vlamingen zijn ? Ik ken een Algerijn met blond haar en blauwe ogen , mag die er wel in bij jou ? Ik ken ook een Vlaming met zwart krollekeshaar, die moet van jou afblijven ? Hoe zit dat ? Identiteitskaart laten zien ? Want dan ken ik ook nog een pekzwarte neger, met Belgische papieren. Trouwens geboren en getogen in Brussel...
eerst stamboom tonen, dan familiejuwelen tonen?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2010, 16:32   #277
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Omdat het bij prostituées om SEX gaat, is dat nu echt zo moeilijk om te snappen? Stel dat jij nooit met chinese vrouwen naar bed gaat, maak je dan een uitzondering als er een chinese vrouw jou er geld voor biedt? Nee, omdat ook jij ALTIJD het recht hebt om NEE te zeggen als het om sex gaat.

Zo'n kandidaat-klant mag van mij gerust naar het CGKR stappen, hij zal bot vangen want het CGKR gaat uiteraard geen verkrachting steunen.

Wat heeft dit trouwens met Debie enzo te maken?

Hot Marijke

Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 26 november 2010 om 16:39.
Oud 26 november 2010, 16:43   #278
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
eerst stamboom tonen, dan familiejuwelen tonen?
IKzelf bepaal wie ik weiger en dat is mijn goed recht. Geld is geen vrijgeleide tot verkrachting.

En maak nu maar verder ambras over dat crapuul Debie:

http://standaard.be/artikel/detail.a...MF20101126_103

Hot Marijke

Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 26 november 2010 om 16:47.
Oud 26 november 2010, 16:58   #279
van Maerlant

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Hahaha, 't is weer gezellig op p.be
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2010, 17:10   #280
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

oei...

Citaat:
Volgens Debie heeft VB-voorzitter Valkeniers eenzijdig gehandeld en "toegegeven aan de chantage van Vanhecke zonder de nodige partijorganen te kennen". Debie dient klacht in tegen Vanhecke en tegen iedereen die hem, zijn partner en zijn dochter de jongste dagen telefonisch, via internet of op andere wijze bedreigde.

Bewijs
Zaterdag komt hij met een schriftelijk bewijs dat de mededelingen op de Facebook de voorbije dagen geen verband hielden met de ziekte van Morel. "De mededeling op Facebook was een reactie op het verkrijgen van een uitbatingsvergunning voor onze zaak in Brussel", beklemtoonde Debie.

"De bouwpromotor bezorgt mij zaterdag een schriftelijke verklaring waarin hij meedeelt dat hij me belde. Dat dit samenvalt met het bericht over de gezondheid van Morel is toeval. Net zoals het toeval was dat ik in augustus op vakantie in het buitenland berichtte over het mooie weer op de dag dat in Vlaanderen het herval van Morel bekend werd."
lees het volledige artikeltje: http://www.vandaag.be/binnenland/528...ose-morel.html

allez en zondag kijken naar Verstrepen : http://jurgenverstrepen.typepad.com/...t_l/televisie/

Laatst gewijzigd door circe : 26 november 2010 om 17:13.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be