![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik wèl zie is dat Julie Kegels, die nieuwe vriendin van de ex van MRM (die in een zware vechtscheiding zat, en die zelfs NU nog de zoontjes de laatste weken bij hun mama misgunnen als het "de week van papa" is) als EERSTE de onnozele opmerking "héhé" schrijft (en nadien netjes verwijdert) op de commentaren van Seyns, Debie en die Catherine, die duidelijk NIET over MRM gaan. "hehe" kan ik wèl als "joepie ze is bijna dood" interpreteren. En het zou me niet verwonderen dat d�*t serpent Tom Cochez heeft verwittigd. ZIJ was het die de eerste foute interpretatie van "het einde is in zicht, laat ons hopen" heeft gehad. (indien het over MRM gaat heeft "laat ons hopen" totaal geen zin: iedereen weet dat het binnenkort zal gedaan zijn, niks "hopen" aan - je kan enkel "hopen" dat ze het nog wat kunnen rekken). Julie Kegels is ook degene die meer met MRM bezig is dan mensen die proberen opnieuw hun leven op te bouwen! Weinig waarschijnlijk dat d�*t serpent FVH gaat contacteren zeker hé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 november 2010 om 13:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() IK MOCHT NIET OP ENTER DRUKKEN???? OCH GUT! d�*�*r gaat het over! amai amai amai! liegen en manipuleren hé ! VERVALSEN VAN QUOTES!!!!!!! amai amai amai ! ![]() ![]() ja juffrouw ik zal het niet meer doen sé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 november 2010 om 13:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
|
![]() Citaat:
En deze post heb je ook toevallig niet gelezen zeker? Laatst gewijzigd door Edina : 26 november 2010 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Tom Cochez zijn bronnen niet vrijgeeft blijft het gissen. Verder blijf ik zoeken naar de naam van MRM, enige verwijzing naar kanker, behandeling etc... Ook had ik graag geweten welke bijdragen die Catherine heeft gedaan bij het bespoedigen van "het einde dat in zicht is", aanklagen dat mens!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet toevallig dat de vakbond mee de hulpkas inricht...
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geef een voorbeeld : sommige hoeren hebben aids, syfilis en druiper, en besmetten steevast elke klant die met hen in bed duikt. Is het daarom zo met �*lle hoeren ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door den dinges : 26 november 2010 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat een cafébaas daar ook zelf over mag beslissen, Matthias Storme vindt dat ook... maar wie ben ik?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 november 2010 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
neenee. De vraag moet zijn: "waarom mogen prive ondernemers (cafébazen, huisbazen,bazen die werkvolk zoeken enz) klanten weigeren op basis van gelijk wat hen niet aanstaat. D�*t is de hamvraag. Privé personen zouden dat volgens Storme weldegelijk mogen en zelf kiezen wie ze wel en wie ze niet willen bedienen. In geval van een prostitué lijkt deze keuzemogelijkheid me heel duidelijk: het is een schending van haar privé(lichaam) indien ze niet meer zelf kan beslissen aan wie ze haar sexuele diensten kan verkopen en aan wie niet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Bovendien heeft dit niets te maken met deze topic.
![]() |
![]() |
#275 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zo'n kandidaat-klant mag van mij gerust naar het CGKR stappen, hij zal bot vangen want het CGKR gaat uiteraard geen verkrachting steunen. Wat heeft dit trouwens met Debie enzo te maken?
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 26 november 2010 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Staatssecretaris
|
![]() IKzelf bepaal wie ik weiger en dat is mijn goed recht. Geld is geen vrijgeleide tot verkrachting.
En maak nu maar verder ambras over dat crapuul Debie: http://standaard.be/artikel/detail.a...MF20101126_103
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 26 november 2010 om 16:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
|
![]() Hahaha, 't is weer gezellig op p.be
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oei...
Citaat:
allez en zondag kijken naar Verstrepen : http://jurgenverstrepen.typepad.com/...t_l/televisie/
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 november 2010 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |