![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe 't er aan toegaat in ware islamitische paradijzen, is dat 'n toetssteen voor je? De geschiedenis van islam, hoe al die landen die voorheen niet islamitisch waren, veroverd werden? Allemaal bekeerd op vredelievende wijze omdat 't toch zo'n schoon & vrdelievende religie was? De roverhoofdman aka profeet die èn profeet was èn legeraanvoerder èn wetgever èn uitvoerende macht; alles in 1 dus, die rechtstreeks zijn bevelen van zijn god/allah kreeg en waar niet aan getornd mag worden? Ken of wéét je überhaupt wel �*ets over islam, 't ontstaan en de verspreiding er van? Citaat:
A propos, islam = extreem rechts, vandaar dat de meesten op stormfront 't zo goed kunnen vinden met de ideologie, ze vinden mekaar in hun jodenhaat. Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien.
In ieder geval Sus Iratus. Zelfde maniertjes, zelfde mening en 'toevallig' vlak na zijn verbanning geregistreerd.
![]() |
#263 | ||||||
Minister
|
![]() Citaat:
De politie noteert ook namen van verdachten, en wanneer die opgepakt zijn en er is bewijs, volgt er een rechtszaak en moeten ze ter verantwoording staan. Citaat:
Citaat:
Citaat:
En sinds wanneer bekommer jij je trouwens over mensen met een andere mening? Ik zie jou niets anders doen dan proberen mensen met een andere mening dan de jouwe het zwijgen op te leggen. Ja, Breivik is een terrorist, dat heb je goed opgemerkt. En wie weet is hij over honderd jaar wel een held in de geschiedenisboekjes. Je citeert het letterlijk, en nog kom je naar de bekende weg vragen. Heb jij echt niets beters te doen? Citaat:
Citaat:
Natuurlijk beoordeel ik iemand op indrukken en gevoelens, net als ieder ander mens dat doet. Maar soit, ik noteer dat je ook deze discussie weer aan het verklooien bent, dus ik hou het hierbij, wat jou betreft.
![]() |
![]() |
#264 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Of blijft het, net zoals de vorige keren dat je met dit soort beschuldigingen kwam, weer oorverdovend stil als je gevraagd wordt metbewijzen te komen. Heb je trouwens nog iets ontopic te vertellen, of kwam je hier gewoon even trollen?
![]() |
![]() |
#265 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je baseert je op een aantal zaken ; geschiedenis, geschriften, politiek, regio, etc die in principe maar zéér weinig met elkaar te maken hebben. Als ik dezelfde oefening maak voor ( tjah... ook daar gaan we weer ) het christendom dan ligt de historische tol ontzettend veel hoger. Het argument dat dat wel allemaal in het verleden ligt snijdt geen hout als ge dat aan de andere zijde ook niet zou doen. Het argument religie en dictatoriale trekjes van het politieke bestel houdt ook al geen steek. Etc etc ( Ik hou het erg kort hier.... geen nood om er terug over te beginnen ) Citaat:
Citaat:
Ik sprak over neologisme. Neem bv 'dhimmitude' een verzonnen term door Bat Ye'or ( waar zouden we dat mens in het politieke spectrum plaatsen ? ![]() 'islamisme' : weer zoiets... vroeger was dat gewoon synoniem voor mohammedanisme Daarna werd het gebruikt om het onderscheid aan te tonen tussen de religie en de politieke ideologie gebaseerd op een ultra-conservatieve interpretatie van de teksten. ( zowel links als rechts gebruikten die term ) Vervolgens ( nu ) is men het onderscheid steeds meer gaan vervagen richting worst-case ideologie [quote]A propos, islam = extreem rechts, vandaar dat de meesten op stormfront 't zo goed kunnen vinden met de ideologie, ze vinden mekaar in hun jodenhaat.[quote] Da's nu één ding waar ik je nog ergens in gelijk wil geven : achterlijk, rechts Citaat:
![]() Als er iets wordt aangetoond is dat er een hele hoop opportunisten gebruik maken van de instabiliteit om zich schuilhoudende achter dat boekske de meest barbaarse regimes te installeren. Niks nieuws onder de zon dus. En of dat nu gaat om een religieus zeverboekske of een manifest van vrijheid/blijheid/gelijkheid maakt niks uit. Tjah... en dan over die inbreng van het westen... Jij meent dat die wetten ( die plots uit de lucht zouden vallen ) moeten aantonen dat dat niet zou kunnen ? das nogal een vreemde redenering hoor. Ga dan maar eens na wat voor barbaarse wetgevingen er elders worden gehanteerd daar waar dictators aan de macht zijn. Citaat:
Heeft in principe maar weinig te maken met dat artikel. remember philippeke ? |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dhimmitude is helemaal niet verzonnen door Bat Ye'or, daar ga je al de mist in...en de rest; er �*s helemaal géén onderscheid tussen islamisme en islam, er �*s maar 1 koran. Waarin duidelijk opgetekend staat dat islam wel degelijk èn religie èn politiek �*s. Vraag 't anders aan om 't even welke willekeurige mohamedaan, of de wetten van allah ondergeschikt zijn aan onze democratische, mensgemaakte wetten, je zal je antwoord krijgen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 11 september 2011 om 21:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=praha;5683409]En daar ga je weer ....
Je baseert je op een aantal zaken ; geschiedenis, geschriften, politiek, regio, etc die in principe maar zéér weinig met elkaar te maken hebben. Als ik dezelfde oefening maak voor ( tjah... ook daar gaan we weer ) het christendom dan ligt de historische tol ontzettend veel hoger. Het argument dat dat wel allemaal in het verleden ligt snijdt geen hout als ge dat aan de andere zijde ook niet zou doen. Het argument religie en dictatoriale trekjes van het politieke bestel houdt ook al geen steek. Etc etc ( Ik hou het erg kort hier.... geen nood om er terug over te beginnen ) En dit soort van autoriteitsargument houdt al helemaal geen steek als ge dat voor de rest niet kunt waarmaken. Sprak ik over het verzinnen van die termen ?... de termen bestonden vaak reeds langer Ik sprak over neologisme. Neem bv 'dhimmitude' een verzonnen term door Bat Ye'or ( waar zouden we dat mens in het politieke spectrum plaatsen ? ![]() 'islamisme' : weer zoiets... vroeger was dat gewoon synoniem voor mohammedanisme Daarna werd het gebruikt om het onderscheid aan te tonen tussen de religie en de politieke ideologie gebaseerd op een ultra-conservatieve interpretatie van de teksten. ( zowel links als rechts gebruikten die term ) Vervolgens ( nu ) is men het onderscheid steeds meer gaan vervagen richting worst-case ideologie [quote]A propos, islam = extreem rechts, vandaar dat de meesten op stormfront 't zo goed kunnen vinden met de ideologie, ze vinden mekaar in hun jodenhaat. Citaat:
U zegt dat "'dhimmitude' een verzonnen term door Bat Ye'or", best mogelijk. Maar de belasting die niet-islamieten in islamitische landen moeten betalen, dat is toch niet verzonnen. Wat 'islamisme' betreft, vind ik dat u wel gelijk hebt. Vroeger hoorde men dat nooit, ook het woord 'moslim' werd niet dikwijls gebruikt. Men sprak meestal van mohammedanen.
![]() |
![]() |
#269 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De twee vergelijken op achterlijkheid is als kijken wie het verst kan pissen.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 11 september 2011 om 21:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je vergelijking slaat echt nergens op, Alboreto.
![]() |
![]() |
#271 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn vraag is hoe erg de puinhoop eerst moet zijn voordat het regime valt. De corrupte PS komt er steeds mee weg en kan maar voortdoen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
D�*t is 't hele kersen eten, 't einddoel van islam. Ga je antwoorden met; "Jamaar 't kristendom ook", Nee, want dat �*s bestreden, in de hoek gezet, die kennen hun plaats, zijn decennialnag afgefakkeld, verguisd, papengevreet etc etc...dat mòcht, dat kòn, dat was noodzakelijk. D�*t juk hoeven we niet meer onder te leven. Nù is 't zaak om ervoor te zorgen dat we niet meer terùg onder 'n nòg wreder juk moeten leven, stel jezelf de vraag of je dat wil, zonee...dan heb je de plicht om exact hetzelfde te doen als wat er gedaan is om de kattelieke kerk op de knieën te krijgen...en dat was NIET; op alle mogelijke manieren faciliteren, hand boven 't hoofd te houden, uitzonderingsmaatregelen in te voeren etc etc...de lijst is ellenlang, maar integendeel, zorgen dat ze hun religie in de privé sfeer houden en anderen niet lastig vallen met hun eisen, fratsen, kuren en grillen, ik dacht dat jij er ook zo over dacht...atheist zijnde...wil jij onder 'n religieus juk leven waar je 't recht, de vrijheid niet (meer) hebt om NIET gelovig te zijn?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er zijn ook allochtonen die zich tegen de Islam keren. Voormalige moslims, zoals Ayaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() fantastisch argument
Citaat:
Citaat:
Wel 1001 vertalingen en interpretaties... maar wel maar 1 bijbel. Dus de ultraconservatief die zich daarop beroept om wat homo's/joden/etc om te brengen is dus naar perfecte analogie de ware christen... de rest zijn dus 'slechte' christenen. Citaat:
In de bijbel wordt ook zonder veel poespas gewag gemaakt dat het boven de eventuele wereldlijkse wetten staat.... dus da's dan ook een politieke ideologie Citaat:
Dan krijg je een mikmak aan antwoorden, veel rond de pot gedraai etc... in een ijdele poging de twee de rijmen. Net zoals bij christenen dus. Vraag maar eens aan een willekeurige christen/jood of vrouwen en mannen gelijkwaardig zijn... Een zelfde rond de pot gedraai krijg je dan. Negen op tien zal het antwoord wel ergens een zekere ja zijn maar de uitvoering ervan is al heel wat anders. Indien een christen dat dan wel ten volle zou respecteren dan kan je niets anders dan besluiten dat het geen 'goede' gelovige Dus waar zit het verschil ? Denken is 1 doen is wat anders. Als een gelovige over de schreef gaat dan dient er opgetreden te worden... simpel als bonjour. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het gaat er niet om dat alle Vlamingen hetzelfde denken. Dat heb ik ook niet gezegd. Het gaat er om wat de Vlamingen NIET willen. En Elio slaagt er met succes in om ons iets op te dringen dat de Vlamingen NIET willen. Hoe lang nog? Dat weet ik niet. Ik heb geen glazen bol. Maar ge kunt toch moeilijk beweren dat de Vlamingen tevreden zijn met het regime? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Minister-President
|
![]() Hoe? Is Elio en zijn corrupte PS dan zo populair hier in Vlaanderen? Trouwens, w�*t de Vlamingen ook vinden, corruptie is niet goed. Dat geld dat de corrupte PS in haar zakken steekt, moet van ergens komen, hee? Of de Vlaming dat nu doorheeft of niet. Het geld komt niet uit de lucht vallen. De vraag is: Hoe lang nog willen de Vlamingen knecht spelen van Elio en zijn PS? Hard gaan werken en dan hun geld afgeven aan Elio. Hoe veel langer gaan ze dat nog willen doen?
|
![]() |
![]() |