![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je moet weten dat ginderachter zo goed als anarchie geldt, abstracte termen buiten de religieuze zelden gebezigd worden, een groot deel van de bevolking analfabeet is, de wetten van de jungle gelden, oog om oog tand om tand, ... terwijl wij sinds de verlichting in een samenleving leven waarvan wetenschappelijk onderzoek, rationaliteit, technische vooruitgang, waarden, mensenrechten, ... essentiële delen zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
|
![]() Citaat:
- rebellie, die gepaard gaat met de westerse volwassenwording - nood aan veel structuur, die de ouders niet konden bieden - vaak uiteraard ook te weinig aandacht en te weinig deel uitmaken van de omgeving. Krijgen ze dan aandacht van een Islam-man (zoals ieder hoofddoek-vrij meisje), die hun een uitgebreid netwerk aanbiedt (Moslims), zijn ze verkocht ...
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Minister
|
![]() Allez, zo ongeveer de toestand van landelijk vlaanderen tot pakweg 1960, 1970?
Laatst gewijzigd door discuz : 13 maart 2011 om 01:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
|
![]() Citaat:
![]() Dat iemand mogelijk op basis van onaanvaardbare redenen ontslagen wordt, na grondige afweging van de voor-en nadelen besluit dat het nuttig is om dit aan te klagen, kan ik nog begrijpen. Al zal het niet makkelijk zijn dat te laten objectiveren... Dat de vrouwenrechtenorganisatie (vrouwenrechten <-> Islam ![]() Die andere gevallen van discriminatie waar de pers over doodzwijgt en waar niemand voor in de bres springt, daar heb ik maar al te goed weet van. Maar goed, zo'n verhaal is te weinig mediageniek zeker? Of de slachtoffers voelen zich te waardig of zijn te bescheiden om er zo op te springen? Of ... allicht heeft het dan toch geen resultaat. Ze hebben immers niet de juiste huidskleur. Vermeende discriminatie op basis van religie is blijkbaar een pak interessanter en belangrijker. Onze samenleving is wat de naleving van haar eigen grondwetten betreft bijzonder inconsequent... Wat betreft de rest van je post ben ik het tevens volmondig eens!
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | ||
|
![]() Citaat:
Bron? Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
|
![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 13 maart 2011 om 00:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
|
![]() Citaat:
Maar gewoon rondlopen met een katholiek teken of een teken dat ons onderscheid van hun Moslims, zal al genoeg zijn om de extreem-rechtse en onverdraagzame ideologie die zich godsdienst noemt te doen steigeren. Extreem-links zal met haar meebrullen.
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
|
![]() Wat is mij gedragen als een Belg?
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
|
![]() Citaat:
Zij eisen immers een deel van de taart op. Enfin, ze eisen het zelfs niet eens, dat is niet nodig: ze krijgen het gewoon naar hun hoofd (op hun bankrekening) gesmeten. Die taart was echter vooral bedoeld voor zieken, invaliden en mensen die om de één of andere geldige reden niet kunnen gaan werken (bv. mantelzorg) ... Wie moet dus als eerste inboeten? ... Dit gebeurt al. Met anti-discriminatie en integratie regels hetzelfde: zeer veel geld gaat naar het voorkomen of verhinderen van discriminatie en racisme, er worden allerlei instituten opgericht en functies in het leven geroepen, ... dat geld kan niet gaan naar allerlei instituten tegen discriminatie op basis van ziekte of invaliditeit (of leeftijd, nog zoiets). Als de Moslims en de Islam zo schrik hebben voor discriminatie of racisme, heb ik een goede tip voor ze: stel je low-profile op en voorkom dat je opvalt in negatieve zin. De taal, van het land waar je bent gaan wonen of wilt blijven wonen, leren is tevens een zeer goed begin ... Niet racistisch zijn tegenover de burgers die er leven, lijkt me ook vrij noodzakelijk. ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 13 maart 2011 om 00:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
|
![]() Citaat:
Haat tov de mensen van het land waar je ouders zijn gaan wonen? tov je omgeving, je werkgevers, ... ?
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 13 maart 2011 om 01:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | ||
|
![]() Citaat:
Of snap je dat niet?
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 13 maart 2011 om 01:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
|
![]() Citaat:
U heeft dus of uw religieuze voorschriften, of het forumregelement niet goed gelezen. Ik hoop het eerste, dan zouden we onze mening over u nog in positieve zin moeten bijstellen.
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
|
![]() Uiteraard dat ze haar hoofddoek terug mag dragen. Over wat toch problemen wordt gemaakt. Er zijn dingen die veel erger zijn.
![]() |
#274 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
|
![]() Met de linkerhand en water het achterwerk afkuisen, gebeurt dat eigenlijk nog steeds in het midden-oosten?
En is men bijgevolg nog steeds onverbiddelijk voor linkshandige kinderen?
![]() |
![]() |
#276 | |
|
![]() Citaat:
Als u iemand wilt aanvallen moet u het wel goed doen. ''Homo's van hoge gebouwen gooien'' staat in een boek met uitspraken van een extremistische imam. Sommige (extremistische) moskees hebben dat boek ''in huis'', andere niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
|
![]() Ik ben dan nog van alles vergeten ook.
![]() Eigenlijk is zowat de halve Koran strafbaar in een gemiddeld westers land, waaronder ook België, ik begrijp bijgevolg niet waarom extreemlinks dit extreemrechts boek zo bejubelt? ![]() Nu begrijp ik overigens wel meer waarom Moslims zo vaak wetten niet naleven of ze willen aanpassen naar hun goeddunken. ![]() Voor jou heb ik de raad wat meer naar je geloofsgenoten te luisteren, zie oa de halve maan op de Nederlandse tv waarin men duidelijk verwijst naar de Koran en de islamgeleerden.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 13 maart 2011 om 01:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |