![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Parlementslid
|
![]() Waar heb ik dat nu weer ergens geschreven ....... begrijpend lezen is uw sterkste punt niet he !
![]() |
#262 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#263 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#264 |
|
![]() Ge zou beter stoppen met roken !
![]() |
#265 |
Parlementslid
|
![]() tja , ik rook vooral op café na een pint of twee ....... anders een heel pak minder ( vooral na men eten )
![]() |
#266 | |
|
![]() Citaat:
misschien stopt ge dan met roken uiteindelijk ! en dat is goe voor uwe portomonee en uw gezondheid
![]() |
![]() |
#267 |
Parlementslid
|
![]() eigenlijk moet ik u gelijk geven ............ met spijt in het hart ! dan kom ik niet meer op café !
![]() |
#268 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#269 | |
Parlementslid
|
![]() Wat een verzuurde mensen zijn die niet-rokers toch.
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar wij stinken tenminste niet.
En doen andere mensen niet stinken. En vervuilen andere mensen hun longen niet.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
|
![]() Verzuurd? Omdat we aan onze gezondheid denken?
Moest een sigaret roken nu zonder rook zijn, en zonder geurhinder, dan mocht je van mij zoveel roken als je wou. Het is niet dat ik het je pleziertje niet gun..maar je verkwanselt er buiten de uwe ook mijn gezondheid mee, en daar wringt het schoentje... maar dat had je wrs wel al door? ![]()
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedere roker, zonder één uitzondering, wil diep in zijn hart stoppen met roken. Maar niet allen durven het toegeven. Omdat ze weten hoe moeilijk het is om te stoppen. Liever hardnekkig ontkennen dat ze doodgraag willen stoppen, dan te moeten toegeven dat ze het niet kunnen. Roken is een verslaving; en voor echte rokers is het inderdaad heeel lastig. Daar heb ik alle begrip voor. Ik vraag alleen wat begrip in return: isoleer het sociale leven van niet-rokers niet ... doe de kleine moeite van buiten te gaan roken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
|
![]() Citaat:
Ze willen stoppen, maar de meesten kunnen dit niet, en ze raken erdoor verbitterd. Tegelijkertijd zijn ze jaloers op zij die volledig tabakloos door het leven gaan, en om zich wat te troosten maken ze zichzelf wijs dat ze eigenlijk "veel gezelliger zijn". Ik maak me wel geregeld vrolijk om rokers, maar eigenlijk vind ik het vooral triest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Minister
|
![]() Ik kom toch ook stilletjes aan terug op mijn mening. Ik wil wel eens zien wat een rookvrije omgeving inhoud. Want nu is het wel zo dat ik andere schade aan breng door te roken.
Mijn peuken op de grond (die van alle rokers tellen op) kunnen niet goed zijn voor het milieu. Wel vind ik dat er nog enkele café's moeten zijn waar je wel mag roken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sure er zijn zeker rokers die willen stoppen , o.a. omdat die door al de doemberichten van hun stuk zijn gebracht.. Er zijn er ook die daar hun gat vierkant aan vegen.. Ik maak me vrolijk om diegenen die denken dat alle rokers gefrustreerde losers zijn.. echt je bent met geen pen te beschrijven kerel.. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | ||
|
![]() Dat is correct.
Citaat:
Citaat:
Niet verder vertellen, maar eigenlijk kunnen ze niet meer stoppen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ken jij iemand die zegt, gossie wat ben ik blij dat ik naar school geweest en daarom kan gaan werken ? wat een onzin...whahahahahahaha nie te doen gast.. Ik heb nieuws voor u..diegenen die écht willen stoppen ( zoals ik) die doen dat gewoon ( met of zonder hulp ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat zo'n medisch of psychologisch gebrek te maken heeft met tabaksrook, dat weet ik niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Gouverneur
|
![]() Dat maakt hij zelf wel uit, bemoeiziek ventje.
Laatst gewijzigd door Coldwave : 5 mei 2011 om 22:04. |
![]() |
![]() |