![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan maar lullen dat het blok géén verborgen agenda heeft..... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Banneling
|
![]() Ik spreek enkel in eigen naam ,ik ben tegen die heisa, dat nodig is om die holebi's alles toe te zeggen en wat voor mij echt niet kan.
En denk jij dat je in andere partijen geen anti homo mensen hebt pffff denk gerust iets anders dan zelle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Minister-President
|
![]() En waarom mogen homo's niet dezelfde rechten hebben als hetero's? Discriminatie, pure discriminatie noem ik dat. Jij vertolkt hier wel héél duidelijk het standpunt van het Vlaams Blok hoor, tegen homo's. Als ik jou zo bezig hoor en Godfried en Jan Van den Berghe, toevallig allemaal Vlaams Blokkers....en allemaal tegen homo's.
Oh ja maar alshet mij niet uitkomt mag een ander niet gelukkig zijn. Nogmaals het homohuwelijk werd met een overweldigende meerderheid goedgekeurd, het Vlaams Blok stemde als enige partij tegen , meer nog bij de andere Vlaamse partijen was er geen enkele tegenstem. Wel een 6 tal onthoudingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Banneling
|
![]() Het is toch algemeen geweten dat het blok tegen het homohuwelijk is ,en gelijk krijgen ze.
![]() Ik vind dat homo en lesbische koppels iets abnormaals vertegenwoordigen en daarvoor niet moeten beloond worden. ![]() En niet gelukkig zijn ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben geen gelijk gekregen. De wet is door een meerderheid gestemd. Ze hebben het gelijk van de kinderen en zotten. ![]() Citaat:
![]() Geluk mag ontzegd worden naargelang de sexuele voorkeur? ![]() De maskers vallen af..... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Banneling
|
![]() De minderheid heeft voor de meerdeheid gekozen ,nu dat het in jouw kraampje past is alles goed natuurlijk.
![]() Inderdaad elke tegemoetkoming aan holebi's zijn giften die totaal onaanvaardbaar zijn! Als ze zo zijn, (homo en zo dus)dan hoeven ze daar niet mee te koop te lopen ,en hun abnormale toestand naar buiten brengen en nog veel willen ook verdomme. Ach wetten kunnen ook weer afgeschaft worden nietwaar. ![]() Welke maskers ,ik ga den derde maart maar vieren zenne. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Minister-President
|
![]() Bewijs dat homfilie abnormaal is. En wie zou die wetten afschaffen? Het Vlaams Blok zeker? Tja dan zullen ze wel 50 % moeten halen hé, en dat halen ze toch nooit, jamais. Maar een héél grote meerderheid van de bevolking heeft met het homohuwelijk geen enkel probleem.
Hetgene wat ik allang wist wordt hier bevestigd , Vlaams Blokkers zijn niet alleen homofoob, ook homohaters en wensen hen geen enkel geluk toe. Maar bewijs dat homofilie abnormaal is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Banneling
|
![]() Je had de bevolking via een referendum moeten laten beslissen ,dat wat de blauwen ons ten andere hadden beloofd.
Je zou oogjes getrokken hebben ,had je gezien hoeveel mensen er tegen waren. En als in de toekomst meer dan één partij ervoor gewonnen is om die belachelijke wet terug af te schaffen ,mij ook goed. Jij gaat toch niet vertellen zeker dat het normaal is: je spel in enen zijn gat te steken of aant potteke te lekken,jekkes alleen al het gedacht. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij moeien ons ook niet met wat gij uitricht met uw keltisch kruis op batterijen?
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ga U een vraag stellen en U moet zéér eerlijk antwoorden: Heeft U ooit al op politiek vlak een mening verdedigd die inging tegen de mening van Uw ouders?
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Banneling
|
![]() Amai graag, doen ze moesten dat strafbaar maken ,jekkes!
En ge kunt zeveren zoveel ge wil superzaag ik heb mijn gedacht net als jij het jouwe, al laat dat duidelijk te wensen over. ![]() S:Ja hoor zeer zeker! |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Minister-President
|
![]() Graag bewijzen aub dat homofie abnormaal is! Enu spreekt van het spel in zijn gat steken... wel niet alle homo's doen dat hé evenmin als aan 't potteke likken. En als ze dat dan nog doen, wat dan nog.
Liefde, respect, genegenheid, iemand echt graag zien, dat telt blijkbaar niet bij u; en elkaar ne keer ne stevige knuffel geven, dit is belangrijk in een liefdevolle relatie. En nog iets, er zal geen enkele partij klaar staan om die wet af te schaffen hoor, want geen enkele fractie heeft voltallig tegengestemd behalve het Vlaams Blok, meer nog langs Vlaamse zijde was de meerderheid overweldigend net zoals die in een referendum overweldigend zou zijn. Maar dat is een etische zaak en over etische zaken hou je best geen referendum. De volgende stap is een regeling te vinden voor adoptie en alle Vlaamse partijen behalve die ene uiteraard zijn bereid een regeling uit te werken. Hopelijk komt die er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Banneling
|
![]() Volksverlakkerij ja, geen referendum invoeren over zoiets belangrijk .
Ons dat door de strot duwen ja, omdat goed genoeg geweten is dat het er anders niet van gekomen was. Ik vind het vies, vuil en vettig en bovenal abnormaal, een fout van de natuur. Wat nog niet is kan komen ivm die wet af te schaffen ,niets is onomkeerbaar. En adoptie toelaten voor dat homogedoe pure schande!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bartje scheef:
Citaat:
Liefde, respect, genegenheid, iemand echt graag zien, en elkaar ne keer ne stevige knuffel geven, dat zal het dan niet meer oplossen vrees ik. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind ze niet in de Moniteur Belge. Of schiet ge weer met spek, loffelijke gewoonte? Uw andere omschrijvingen van de recente wetten doen me het ergste vermoeden....... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zolang je het niet ziet mag dat dus wel. Dan mogen zelfs de pastoors met misdienaartjes spelen. Ik walg van het idee dat twee extreem zwaarlijvige mensen het met elkaar doen, moeten die dan ook niet het recht ontnomen te kunnen huwen? Heeft jouw man je nog nooit in het andere gaatje genomen? Heb jij dan nog nooit aan zijn paal gesabbeld? Heeft hij je dan nog nooit gelikt? Het doet natuurlijk niet ter zake betreffende de wet maar verklaard wel waarom je anderen dat plezier niet gunt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat bedoel je met verplichte sexuele pervertering van kinderen op school. Ik wacht nog steeds op bewijzen als zou homofilie een afwijking zijn, abnormaal zijn, een ziekte zijn, een medische afwijking zijn etc etc. Raar maar waar maar nog altijd niets gehoord nu al toch 2 weken dat ik het vraag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |