Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 augustus 2011, 14:59   #261
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MAX BAUER Bekijk bericht
Ik heb gesproken over "ontstaan'. Als iemand in een god gelooft, steekt hij zich niet weg. Funfamentalisten zijn een kleine minderheid.
10%? 1%? 0,1%?

Laatst gewijzigd door morte-vivante : 2 augustus 2011 om 15:00.
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2011, 16:03   #262
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:

Ik heb gesproken over "ontstaan'.

Aha u bent creationist.
En uw god heeft waarschijnlijk gezegd dat Max Bauers geen belastingen moeten betalen.
Maar dat is geen ideologie want God, aLLah en Jaweh waren er eerst...
En nu ga je waarschijnlijk wetten willen maken om mij tegen te houden daar eens goed mee te lachen?

Citaat:
Ik heb terecht geen geduld met mensen die eenzijdig denken zoals gij.
Waar haalt u het dat ik daar ook maar ene vliegende moer mee zou moeten inzitten Frans?

Laatst gewijzigd door Fieseler : 2 augustus 2011 om 16:03.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2011, 17:08   #263
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
De islam is geen ideologie. Het is een godsdienst en die mogen wel degelijk ook principes verkondigen.
Mis, de islaam is ook een levensuitleg met strikte leidraden, die een sekte waardig zijn,een sekte die hersenspoeling en groepsdruk ten volle gebruikt. Het is ook een regeringsvorm die geen democratische processen duld, een rechtsvorm die een kleine groep bevoordeeld , tot beslissingen over leven en dood toe, slavernij als basis gebruikt en mores uit de 7de eeuw tot in de 21ste eeuw verheerlijkt.

Citaat:
Maakt er geen ideologie van. Allerlei uitwasemingen van een zogenaamde profeet kunen niet als een ideologie beschouwd worden.
Verkondig dat maar eens in Mollahbeek.
Citaat:
Als ik van u was zou ik een betere hobby kiezen.
Die raad kan ik U ook geven.
Oud 2 augustus 2011, 17:20   #264
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Mis, de islaam is ook een levensuitleg met strikte leidraden, die een sekte waardig zijn,een sekte die hersenspoeling en groepsdruk ten volle gebruikt. Het is ook een regeringsvorm die geen democratische processen duld, een rechtsvorm die een kleine groep bevoordeeld , tot beslissingen over leven en dood toe, slavernij als basis gebruikt en mores uit de 7de eeuw tot in de 21ste eeuw verheerlijkt.

Verkondig dat maar eens in Mollahbeek.

Die raad kan ik U ook geven.
2
Oud 2 augustus 2011, 17:21   #265
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Mezelf even ter orde roepen.

[Suqar_7loe mode] We zijn hier over een moordende extreem rechtse christenfundie bezig die geïnspireerd is door extreem rechtse wannabe nazi politici, schrijvers, kunstenaars en ander te verbieden gespuis, die mee schuldig zijn aan de daden gesteld door die moordenaar. Hou U daarbij.[/Suqar_7loe mode]

Max Bauer, Fieseler, ook voor jullie he.
Oud 2 augustus 2011, 17:31   #266
Fieseler

Standaard

Citaat:
Mezelf even ter orde roepen.

[Suqar_7loe mode] We zijn hier over een moordende extreem rechtse christenfundie bezig die geïnspireerd is door extreem rechtse wannabe nazi politici, schrijvers, kunstenaars en ander te verbieden gespuis, die mee schuldig zijn aan de daden gesteld door die moordenaar. Hou U daarbij.[/Suqar_7loe mode]

Max Bauer, Fieseler, ook voor jullie he.
mijn kl****....Bveirik heeft gemoord uit woede tegen de verkoop van onze duur bevochten culturele verworvenheden aan een vijandige, middeleeuwse en intolerante cultuur.
Hij heeft 1500 bladzijden nodig om dat uit te leggen.
Het kan uiteraard veel korter.
Het is dus links dat hem "over the edge" heeft geduwd en bijgevolg medeplichtig is.

Dat er ook nog tientallen miljoenen anderen hier in het westen hebben geklaagd over de grote uitverkoop van onze maatschappelijke verworvenheden (en daardoor door links in de schopstoel zijn beland) doet aan die vaststelling niets af.
Oud 2 augustus 2011, 17:38   #267
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Volgens de "linkerzijde van't politieke spectrum" heeft Breivik gemoord omdat die teveel Wilders heeft gesnoven. En daar draait deze topic rond nietwaar.
Oud 2 augustus 2011, 17:48   #268
Fieseler

Standaard

Citaat:
Volgens de "linkerzijde van't politieke spectrum" heeft Breivik gemoord omdat die teveel Wilders heeft gesnoven. En daar draait deze topic rond nietwaar.
ja hoor...maar dat neemt niet weg dat we niet mogen vergeten om in onze discussies af en toe de realiteit als ijkpunt naar voor te brengen.
Oud 2 augustus 2011, 18:01   #269
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Ik vermoedf dat er hier iemand aan het jokken is:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Bij de uitspraak in het proces tegen Geert Wilders zegt de rechter klaar en duidelijk dat Geert Wilders over de grens van het wettelijke ging; maar omdat die uitspraak gebeurde in het kader van een politiek debat en de rechtbank vindt dat een politieker in dat kader dat moet kunnen zeggen, wordt hij ook daarop vrijgesproken.
Citaat:
Minuut 14:50 : "Dat heeft een opruiend karakter. U heeft zich daarmee niet tegen maar op de grens van de strafrechtelijk toelaatbare begeven..... Maar in samenhang met.... komen wij toch tot de conclusie dat er geen sprake is van aanzetten tot haat noch discriminatie tegen mensen."
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
Het is duidelijk dat Wilders wel degelijk aanzet tot haat, maar hij mag dat als politicus in het maatschappelijk debat.
De rechter die jij hier zonet aanhaalt zegt net het tegengestelde. Gelijk heeft hij ook, Wilders schuwt geen straffe woorden of uitspraken, maar hij heeft nog nooit aangezet tot haat of polarisatie.

Citaat:
Wilders zaait wel degelijk haat, hij stigmatiseert, hij beledigt, hij polariseert.
Nogmaals, het VB kiezers werden hier een paar jaar geleden door KDG nog mestkevers genoemd, ik denk niet dat je toen enig probleem had met die stigmatiserende, haatdragende polarisaties.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2011, 18:04   #270
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
ja hoor...maar dat neemt niet weg dat we niet mogen vergeten om in onze discussies af en toe de realiteit als ijkpunt naar voor te brengen.
Voor mij geen probleem, maar ik heb Suqar_7loe nu eenmaal belooft bepaalde stukjes realiteit niet meer aan te halen. En raar maar waar, ik probeer mijn belofte te houden.
Oud 2 augustus 2011, 18:14   #271
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar heb je dat gelezen?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2011, 18:28   #272
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
De rechter die jij hier zonet aanhaalt zegt net het tegengestelde. Gelijk heeft hij ook, Wilders schuwt geen straffe woorden of uitspraken, maar hij heeft nog nooit aangezet tot haat of polarisatie.
De rechter bespreekt meerdere uitspraken van Wilders.

De rechter zegt letterlijk over één van de uitspraken
"Dat heeft een opruiend karakter".
Hij zegt ook
"U heeft zich daarmee niet tegen maar op de grens van de strafrechtelijk toelaatbare begeven..... "
Wat betekent dat denk je?
en vervolgt.
"Maar in samenhang met.... komen wij toch tot de conclusie dat er geen sprake is van aanzetten tot haat noch discriminatie tegen mensen."

Er is behalve het strafrechtelijk verboden haatzaaien ook nog haatzaaien.

Citaat:
Nogmaals, het VB kiezers werden hier een paar jaar geleden door KDG nog mestkevers genoemd, ik denk niet dat je toen enig probleem had met die stigmatiserende, haatdragende polarisaties.
Ik heb daar wil een probleem mee.
Dat is beledigen, schelden.
Oud 2 augustus 2011, 20:13   #273
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik heb daar wil een probleem mee.
Dat is beledigen, schelden.
Toch, als "linkse rakkers" haatzaaiend door de straten struinen, zien we helemaal niet zoveel topics opspringen, noch zien we enige posting van U dat veroordelen. Maar kom, ik heb geen linkje zo direct (ah nee, als het niet veroordeeld is door U is er ook geen link he) om U Uw hypocritie te laten inzien.
Oud 2 augustus 2011, 20:16   #274
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waar heb je dat gelezen?
Startposting van deze topic.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suqar_7loe
Ze zijn mee verantwoordelijk voor de gruwelijke daden die deze man heeft gepleegd. Wilders en co
Oud 2 augustus 2011, 20:37   #275
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Startposting van deze topic.
Daar staat toch iets anders.
Oud 2 augustus 2011, 20:42   #276
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
mag ik dat (uiteraard met vermelding van uw "naam") ooit als onderschrift gebruiken aub?
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2011, 22:22   #277
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Ik vermoedf dat er hier iemand aan het jokken is:

Legume en bij uitbreiding linkieworld liegen?
Vanzijnleveni...

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=250

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=237
Oud 3 augustus 2011, 00:19   #278
Neoconservatief
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Extremisten zijn geobsedeerd door hem en als ze dan hun slag slaan en Wilders zn propaganda opvolgen dan wast hij zn zionistische handen in onschuld. Vals kreng.
Ik vind dat u ook haat zaait maar dan tegen zionistische Joden.
Neoconservatief is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2011, 00:24   #279
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Daar staat toch iets anders.
Ik heb het stukje rechtstreeks copy paste gequote.Geen letter is er veranderd in dat zinnetje.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suqar_7loe
Ze zijn mee verantwoordelijk voor de gruwelijke daden die deze man heeft gepleegd. Wilders en co
Dat U iets anders wenst te lezen dat in uw wensdromen of regenboogwereld beter uitkomt, dat is uw goed recht.
Oud 3 augustus 2011, 06:16   #280
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb het stukje rechtstreeks copy paste gequote.Geen letter is er veranderd in dat zinnetje.

Dat U iets anders wenst te lezen dat in uw wensdromen of regenboogwereld beter uitkomt, dat is uw goed recht.
Daar staat toch iets anders dan jouw weergave
Volgens de "linkerzijde van't politieke spectrum" heeft Breivik gemoord omdat die teveel Wilders heeft gesnoven.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be