Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 9 augustus 2011, 08:40   #261
OilOnFire
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Den dinges toch, het is niet omdat ze vinden dat er te veel migranten bijkomen en of dat men niet tevreden is, dat ze alles wat met migratie te maken heeft negatief vinden.
Om enige besluiten te kunnen trekken zou je het onderzoek moeten kunnen lezen. Ik weet niet of het typisch is voor de GVA om geen link te geven.

Het valt wel op dat veel mensen de leugens geloven die steeds herhaald worden.

P.S. Ik had nog altijd graag een bron gehad voor je beweringen.
http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=86
Kan zijn, maar in het geval van de 'Allochtone' 'Moslim' criminaliteit en in het bijzonder het 'Marokaanse' aandeel ervan is 100% echt waar en zelf onderschat.

------------------------------------------------------------------
Welk zou nu eigenlijk uw drijfveer, verantwoording zijn om hier dagdagelijks uw energie te komen verspillen, door alsmaar jullie omstreden herkomst en geloofsgenoten te komen schoonpraten en verdedigen.

Een soort van ‘Don Quichotte’ syndroom of zo? ( Men zou van minder depressief worden!)

U en uw ‘Moslima’ vriendinnetjes; vermeende voortrekkers van een perfecte inburgeringsbeweging. - Helder en overtuigd van jullie ontoerekenbaarheid zelfs: goed recht!.Strijdend als het ware voor het ‘recht’ van het ‘onrecht’.

Dit klassiek gedragspatroon is echter door en door gekend en geïdentificeerd: Pathologische leugens (mythomanie) en niets meer of minder.

Een soort van ‘Stokholm’ syndroom misschien? (Liefde is blind, algemeen geweten)
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2011, 09:38   #262
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
94 % Eber, 94 % , je hoort bij de minderheden nu, je kan al gaan beginnen 't slachtoffer uit te hangen en eisen gaan stellen, die vanzelfsprekend maar al te graag ingewilligd worden tot ... die 94 % 't helem�*�*l zat zijn!
Er is maar een opiniepeiling die ertoe doet, en dat is een verkiezing.

Maar misschien verstopt die zogezegde 94 % zich dan schielijk?

Voorlopig stel ik droog vast dat de Belgische regering steunend op het parlement al 50 jaar fors inzet op immigratie.

En elk dag weer...
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2011, 09:41   #263
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht

Voorlopig stel ik droog vast dat de Belgische regering steunend op het parlement al 50 jaar fors inzet op immigratie.

En elk dag weer...
Zowel de koning als de 'regering' zijn bang van nieuwe verkiezingen. De volgende verkiezingen durven ze niet meer te houden want zij weten dat het spelletje dan uit is.
Oud 9 augustus 2011, 09:43   #264
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:

En elk dag weer...
Welke Belgische regering? We hebben al een dik jaar die rotzooi niet meer.

Eneuh, alsof onze "democratie" zo eerlijk loopt?

Onze migranten zijn niet meer of minder dan het nieuwe kiesvee. De eerste generatie heeft zijn vruchten in de Politiek geworpen.
DiRupo als prachtvoorbeeld. Italiaanse roots nietwaar...
Maar gaan die mannen hun postjes en erfgenamen opofferen aan de Abu
Jajah's van morgen?
Oud 9 augustus 2011, 10:12   #265
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Den dinges toch, het is niet omdat ze vinden dat er te veel migranten bijkomen en of dat men niet tevreden is, dat ze alles wat met migratie te maken heeft negatief vinden.
Noem jij nu eens wat positieve zaken die de massale immigratie ons bracht, en dan graag iets anders dan "lekker exotisch eten", "mooie kleurtjes" en "exotische muziek(festivalletjes)".

Citaat:
Om enige besluiten te kunnen trekken zou je het onderzoek moeten kunnen lezen. Ik weet niet of het typisch is voor de GVA om geen link te geven.
Als je gewoon even zelf gezocht had, in plaats van je energie te steken in het afstrijden en verdacht maken van zaken die jou niet zinnen, dan had je gewoon dit gevonden:
http://www.ipsos-na.com/news-polls/p...e.aspx?id=5298

Leuk citaatje:

Only three in ten (31%) global respondents agree that ‘immigrants make their country a more interesting place to live’: a plurality (37%) disagree while another three in ten (28%) don’t not have an opinion either way . In no country surveyed is there a majority that agrees with this statement

Let wel, dat zijn de globale gemiddelden van alle 23 landen die zijn onderzocht. Er is dus nergens een meerderheid van de bevolking te vinden die pro-multicul is. Nergens.

Citaat:
Het valt wel op dat veel mensen de leugens geloven die steeds herhaald worden.
Het valt vooral op hoe sommigen hier krampachtig blijven vasthouden aan hun eigen multiculturele leugens alsof die multiculturele, van hogerhand opgelegde experimenten door een meerderheid van de bevolking gewenst zou zijn.
Oud 9 augustus 2011, 10:14   #266
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Het is voor mij en velen duidelijk. De multiculturele droom van sommigen geeft meer na- dan voordelen.
Als je dat niet wil zien ben je blind.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2011, 10:51   #267
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Noem jij nu eens wat positieve zaken die de massale immigratie ons bracht, en dan graag iets anders dan "lekker exotisch eten", "mooie kleurtjes" en "exotische muziek(festivalletjes)".

- Het behoud van een politieke Nederlandstalige meerderheid in Belgie.

(Alhoewel de Franstaligen maar ook heel wat Vlamingen dat een hele slechte zaak vinden.)

- De mogelijkheid dat de bevolking in Vlaanderen op peil blijft.

(Alhoewel de Franstaligen maar ook heel wat Vlamingen dat een hele slechte zaak vinden.)

- De mogelijkheid dat de Vlaamse economie uberhaupt draait.

(Een regering is kenelijk niet nodig in Belgie, maar zonder immigranten komt elke witte kantoortuin tot stilstand in Vlaanderen)
Oud 9 augustus 2011, 11:15   #268
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OilOnFire Bekijk bericht
Gevallen Engel: ???

Op wat en in wat? heb daar wel mijn bedenken bij!
Fallen Angel.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2011, 11:16   #269
Macchiavelli
Minister

Standaard

Citaat:
- Het behoud van een politieke Nederlandstalige meerderheid in Belgie.

De Belgische constructie zal het sowieso niet lang meer maken. Om een Nederlandstalige meerderheid te behouden hoef je geen buitenlandse paupers te importeren. Dat is een onzinnig argument.

Citaat:
- De mogelijkheid dat de bevolking in Vlaanderen op peil blijft.

De "mogelijkheid" is geen vaststaand gegeven, maar giswerk. Daarbij is Vlaanderen al overvol en kan het geen kwaad als de bevolking wat afneemt.

Citaat:
- De mogelijkheid dat de Vlaamse economie uberhaupt draait.

(Een regering is kenelijk niet nodig in Belgie, maar zonder immigranten komt elke witte kantoortuin tot stilstand in Vlaanderen)
Zoals gezegd is de "mogelijkheid" is geen vaststaand gegeven, maar giswerk. Immigratie zoals het nu is, kost de economie (en samenleving als geheel) veel meer dan het opbrengt.
Oud 9 augustus 2011, 11:31   #270
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
De "mogelijkheid" is geen vaststaand gegeven, maar giswerk. Daarbij is Vlaanderen al overvol en kan het geen kwaad als de bevolking wat afneemt.
ik ken verschillende mensen die net omwille van de kolonisatie/migratie afzien van het hebben van (meer)kinderen. Zij vinden dat het toekomstbeeld dat we nu zien zeer onveilig en onzeker is voor hun eventuele kinderen. De migranten van de volgende generatie zullen dus zèlf voor hun uitkeringen/pensioenen moeten zorgen vrees ik. Maar geen nood: er worden er aan de lopende band geproduceerd. Dat mag dus geen probleem vormen.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2011, 11:49   #271
Macchiavelli
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
ik ken verschillende mensen die net omwille van de kolonisatie/migratie afzien van het hebben van (meer)kinderen. Zij vinden dat het toekomstbeeld dat we nu zien zeer onveilig en onzeker is voor hun eventuele kinderen. De migranten van de volgende generatie zullen dus zèlf voor hun uitkeringen/pensioenen moeten zorgen vrees ik. Maar geen nood: er worden er aan de lopende band geproduceerd. Dat mag dus geen probleem vormen.
Ik vraag me af hoe de immigranten zelf voor hun pensioenen en uitkeringen gaan zorgen als ze van West-Europa een theocratische derde wereld-woestenij hebben gemaakt. Het zal in het beste geval niet veel meer zijn dan een zakat-aalmoes.
Oud 9 augustus 2011, 12:51   #272
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Sjok?

Citaat:

Als je gewoon even zelf gezocht had, in plaats van je energie te steken in het afstrijden en verdacht maken van zaken die jou niet zinnen, dan had je gewoon dit gevonden:
http://www.ipsos-na.com/news-polls/p...e.aspx?id=5298

Leuk citaatje:

Only three in ten (31%) global respondents agree that ‘immigrants make their country a more interesting place to live’: a plurality (37%) disagree while another three in ten (28%) don’t not have an opinion either way . In no country surveyed is there a majority that agrees with this statement

Let wel, dat zijn de globale gemiddelden van alle 23 landen die zijn onderzocht. Er is dus nergens een meerderheid van de bevolking te vinden die pro-multicul is. Nergens.

Het valt vooral op hoe sommigen hier krampachtig blijven vasthouden aan hun eigen multiculturele leugens alsof die multiculturele, van hogerhand opgelegde experimenten door een meerderheid van de bevolking gewenst zou zijn.

Citaat:
A strong majority of global citizens (80%) are of the opinion that, ‘over the last five years, the amount of migrants in their country has increased’. This sentiment is held by a majority in each of the 23 countries surveyed. The citizens most likely to say so are from Belgium (94%), Italy (93%), South Africa (91%), Russia (90%), Argentina (89%), Great Britain (85%) and Spain (85%). Those least likely to say so are from Japan (56%), Germany (63%), Saudi Arabia (65%), Sweden (66%) and South Korea (75%).
Furthermore, half (52%) agree ‘there are too many immigrants in their country’. A quarter (25%) feel neutral on the topic while two in ten (19%) disagree. The countries most likely to agree are: Russia (77%), Belgium (72%), Great Britain (71%), Italy (67%), Spain (67%), South Africa (66%) and Argentina (61%). Those least likely to say so are from Japan (15%), South Korea (24%), Poland (29%), Indonesia (36%) and Mexico (37%).
Global citizens are not particularly laudatory when it comes to the perceived economic impact of immigrants on their own country: only 28% agree that immigration is good for their economy compared with a plurality (39%) who disagree and 29% who express neutrality on the topic. A majority of those living in Turkey (68%), Belgium (60%), Hungary (57%) and Russia (52%) are most likely to disagree that immigrants are positive for the economy of their country.
Those most likely to agree that immigration is good for the economy in their country live in Brazil (47%), India (45%), Canada (43%), Saudi Arabia (41%) and Australia (36%).

Oooh, wa ben 'k trots op mijn landgenoten!

"Times they are a-changin'"!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2011, 13:36   #273
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Sjok?

Oooh, wa ben 'k trots op mijn landgenoten!

"Times they are a-changin'"!
Jammer dat het kalf al lang verdronken is..... (ik bedoel sjok niet hé....)

Laatst gewijzigd door lantjes : 9 augustus 2011 om 13:37.
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2011, 13:52   #274
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Jammer dat het kalf al lang verdronken is..... (ik bedoel sjok niet hé....)
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2011, 14:52   #275
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
... zaken die de massale immigratie ons bracht, en dan graag iets anders dan "lekker exotisch eten", "mooie kleurtjes" en "exotische muziek(festivalletjes)".
We kunnen uiteraard niet ontkennen dat immigratie ons ook positieve elementen bezorgd, zoals eens eens lekker exotisch etentje. Maar belangrijk is dat autochtonen beslissen wat interessants is in de immigratie om over te nemen of niet, maw lokale bevolking oordeelt wat welkom is of niet. Dat is wat anders dan de rotzooi die massale immigratie via onze rotzooi politici van de laatse 50 jaar ons OPDRINGEN.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2011, 16:34   #276
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
ik ken verschillende mensen die net omwille van de kolonisatie/migratie afzien van het hebben van (meer)kinderen.
Ik denk dat dat een win-win situatie is.

De Franstaligen zullen hier blij mee zijn. De meeste immigranten ook. En veel Vlamingen dromen ook al hardop en met genoegen van uitsterven van de Vlaming in het algemeen ('beter voor het milieu' zo is hen verteld).

Zelf denk ik dat een populatie dit soort individuen, behept met het 'ik ben zo bang'-gen, vooral moet aanmoedigen om zich niet te reproduceren.

Statistisch is de kans voor angstig nageslacht gewoon te groot.

De Nederlandstalige gemeenschap heeft daar niets aan.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 9 augustus 2011 om 16:35.
Oud 9 augustus 2011, 16:39   #277
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat dat een win-win situatie is.

De Franstaligen zullen hier blij mee zijn. De meeste immigranten ook. En veel Vlamingen dromen ook al hardop en met genoegen van uitsterven van de Vlaming in het algemeen ('beter voor het milieu' zo is hen verteld).
Al eens de vraag zitten stellen hoe het komt dat de bvb de Afrikaanse olifant geen plaats meer heeft in Afrika en steeds meer in conflict komt met de mens ? Van de hongersnood en armoede ginder nog maar gezwegen. U zou dat hier ook willen neem ik aan. En iets doen aan overbevolking door het bevolkingsaantal te stagneren (in china heeft men het 1 kind beleid moeten invoeren uit noodzaak, die willen geen afrikaanse toestanden) of zelfs wat te doen dalen is niet hetzelfde als uitsterven.

Laatst gewijzigd door smiley : 9 augustus 2011 om 16:43.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2011, 16:43   #278
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Zelf denk ik dat een populatie dit soort individuen, behept met het 'ik ben zo bang'-gen, vooral moet aanmoedigen om zich niet te reproduceren.

Statistisch is de kans voor angstig nageslacht gewoon te groot.

De Nederlandstalige gemeenschap heeft daar niets aan.
en waar haalt u de ridicule gevolgtrekking dat het over "ik ben zo bang" gaat? Nooit gehoord van: ik heb hier een BLOEDHEKEL aan?
Nooit geweten van: ik schijt op uw multikultuur?

maar nee, de politiek correctelingetjes houden het op "de bange blanke man met zijn xenofobie en zijn islamfobietje".

Ga in een Tokkie wijk wonen man! (of heb je daar een fobie voor?)
Of bent U er eentje dat in de monoculturele wij-hebben-een-open-bebouwing verkaveling woont, met een tweejaarlijks bezoek aan de zoo en achterliggende multikultiestraatjes om toch maar te tonen dat "ze echt geen schrik hebben"

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 9 augustus 2011 om 16:45.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2011, 18:05   #279
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OilOnFire Bekijk bericht
Kan zijn, maar in het geval van de 'Allochtone' 'Moslim' criminaliteit en in het bijzonder het 'Marokaanse' aandeel ervan is 100% echt waar en zelf onderschat.
Zelfs dat niet.
http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=37
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2011, 18:54   #280
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
er zijn diverse landen waar het relatief goed leven is die immigranten zelfs verwelkomen : ik zou zeggen allen daarheen !
Dat zal wel zijn. Hun eigen gespuis naar hier en goei werkkrachten naar hen.
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be