![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tegen 110 (als ik het me goed herinner) Spaanse politici van alle partijen loopt een onderzoek wegens corruptie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik denk dat je hier toch mag uitgaan van "probable cause". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citeert de rest dan ook.
Citaat:
Zoals ik al zei; festivalgangers zonder festival. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelieve dan tenminste ook naar de andere partij te luisteren. http://www.youtube.com/watch?v=RC5dc...&feature=share |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | ||
Banneling
|
![]() Ik ben niet van plan om een deel van facebook en talloze web-sites te copiëren.
Informeer jezelf, alvorens dergelijke uitspraken te doen. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 21 oktober 2011 om 09:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Minister
|
![]() Gewoon zielig hoe U vooral niet wil toegeven dat er ook crapuul (waarschijnlijk een kleine minderheid) tussen de Indignados zit . Wat denkt U dan ? Dat die vernielingen in hun logement een groot samenzweringscomplot zijn van de haute-finance om de Indignados in diskrediet te brengen ?
Straks gaat U ook nog beweren dat die ruit bij Dexia door de security is ingestampt omdat het net niet op de camera stond. U bewijst de Indignados echt geen dienst door te stellen dat het allemaal brave, goedbedoelende mensen zijn. Probeer het crapuul er uit te halen en hun boodschap (waar echt wel iets voor te zeggen valt) zal veel meer haar doel bereiken |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij beschuldigt de indignados van de schade aangebracht in het HUB-gebouw. Citaat:
Citaat:
Zou jij je in afwachting kunnen onthouden van loze en valse beschuldigingen. Dank bij voorbaat. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En wat ik bedoel is dat die vage discussies geen gaatjes vullen. Geen voorstellen, geen constructieve acties, geen idee en geen clue waar ze naartoe willen. Alleen gejeremieer over hoe slecht ze behandeld worden door de politie. Wat dan concreet gebeurd is enkel vernielingen, en die proberen ze dan nog af te schuiven. En moet ik zwijgen omdat ik niet aanwezig was op elk evenement? Zwijgen jullie dan over de gang van zaken in de bankwereld. Waren julie erbij toen alles gebeurde in de traderzalen en Board of directors meetings? Nee? Praten jullie enkel over de gevolgen van wat jullie zien ? Ja? Wees dan niet hypocriet. Kijk, op woorden vitten kan iedereen. Als je echt wil discussieren antwoord je op het feit dat wat ze doen neerkomt op niks. De methodiek die ze nu hebben komt neer op wat aanmodderen en vooral niemand dwingen en leve de vrije wil en mening. Het werkt niet. Ze zijn geen 99%. Ze zijn minder dan 1% zonder clue. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wellicht was de agent ook verontwaardigd toen hij een schop verkocht. Maar verontwaardigd zijn is geen reden om mensen te schoppen en dus is hij gestraft. Zo is verontwaardigd zijn ook geen reden om zaken te vernielen, temeer omdat ze niet eens aan de agent toebehoorden . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zou ik de rest moeten copiëren. Er stond niets anders dan loze en valse beschuldigingen. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 21 oktober 2011 om 10:44. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |