![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bovendien is liefdesseks compleet verschillend aan lustseks, en beide kunnen elkaar niet vervangen. Ze stimuleren beide compleet verschillende delen van je brein en maken verschillende emoties los. Voor een complete seksuele ervaring heb je beide nodig, maar dit is onmogelijk met enkel een vaste partner. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Omdat seks uit liefde ook tegemoet komt aan de lust, maar sels voor de lust niet aan de liefde. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 21 november 2011 om 14:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
( zoiets als in den trend van je eerder uitspraken betreffende homoseksualiteit ) Als we het dan evenwel 'opdelen' is er gewoonweg geen vergelijk mogelijk. Het soort ( 'intensiteit' ? ) lust lijkt me ook al anders in beide gevallen. Laatst gewijzigd door praha : 21 november 2011 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O ja?
Citaat:
Citaat:
Moet je ook maar eens proberen. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Minister-President
|
![]() Liefdesseks bevredigt een bepaalde lichamelijke noodzaak, alleszins voor de man. Dit heeft echter niets met lust te maken wat enkel mogelijk is met relatief onbekende partners.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Seks uit liefde komt weldegelijk tegemoet aan de lusten. Maar seks om de lust, niet aan de liefde. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben ervan overtuigd dat mensen met een goede relatie niet moeten vreemdgaan.
Een goede relatie wil ook zeggen goede seks. Je mag iemand heel graag zien, maar als de seks niet goed is gaat dat na verloop van tijd je zuur opbreken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders gezegd. Zou het niet kunnen dat mannen uit jaloezie in staat zijn een gezinssituatie op te blazen terwijl vrouwen de kroost prioritair vinden ? Wat verklaart anders dat vrouwelijke slachtoffers van intrafamiliaal geweld hun klacht al eens durven intrekken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Minister-President
|
![]() Zeker wel! Zelfs planten zijn geëvolueerd om zelfbevruchting zoveel mogelijk tegen te gaan. Bij de meeste dieren is dat instinct, en bij ons zit bovenop dat instinct een paar maatschappelijke regels, die door dat instinct zijn ingegeven. Afkeer van pedofilie is perfect normaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wij gaan dan ook niet vreemd, vreemdgaan impliceert liegen en bedriegen, wat wij niet doen. Wanneer ik op zakenreis ga geeft ze me condooms mee. Wanneer zij seks heeft met een andere jongen laat ze de folies liggen zodat ik ze kan vinden. Vervolgens haal ik mijn schouders op, kijk haar in de ogen en zeg welgemeend dat ik haar graag zie. In vrijwel alle koppels gaat iemand vreemd. Je kan het simpelweg niet vermijden, zelfs niet met goede seks, liefde, kinderen of wat nog. Wat je wel kan doen is je voorbereiden zodat deze zeer normale gebeurtenissen veilig en met wederzijdse toestemming gebeuren. |
|
![]() |
![]() |