![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar waarom dan maanden hardnekkig dezelfde specifieke pijnklachten volhouden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() leuke avatar ^^
![]() |
#265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dikke concurrentie tussen jullie avatars in elk geval
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Even snel een dagoverzicht:
pas uit bed geraakt om 14.15 ![]() ![]() ![]() ![]() Hoofdpijngerelateerde, nog steeds de verschrikkelijkste, was enorm verminderd. Wel slijmerig of droog hoesten, lage keelpijn. Verder niets merkwaardig. Ik had mezelf al gezond verklaard. Voelde me echt relatie fit. Echter toch opnieuw begwegingsgerelateerd misselijk. Drinken lukt minder goed. En nu sinds 's avonds toch weer een duidelijk toegenomen druk in mijn hals/nekstreek. Moeilijk te harden op dit moment. Op hoofd echt wel beduidend minder. Net nog wat vreemde bewegingen gemaakt en echt lichthoofdig dan plots. Ook gehik, oprispingskes, schommelende magen. Temperatuur is echt wel onder controle. Sinds deze middag zeker geen zware koorts �* la gisteren meer gehad, geen gewrichtspijnen of andere dingen meer, nada. Qua uitslag toevallig net toen ik mijn gezichtsmasker aanbracht (wat duidelijk echt te veel bewegingen waren want nu is mijn maag compleet van streek met geluiden en alles terwijl die broodjes in de oven steken ![]() Achteraan wel jeuk. Als ik hoest nu, continu eigenlijk, voel ik ook echt te weinig plaats in mijn hals en serieus ijl in mijn kop. Anders staan er ook weer goed dik opgespannen. Dat was de voorbije dagen dus niet meer zo ... (voor het eerst in tijden.) Toch maar heel raar ze. ![]() En 't is dus niét weg. Cirkel is gewoon opnieuw begonnen... ![]() Maagstreek - bovenaan thorax - hals - echt bovenkant hals/onderkant hoofd (dan heb ik ook echt de slikmoeilijkheden) - hoofd - ... Mijn bewegingsvrijheid is het grootste als het meer naar onder zit. Hoe hoger, hoe meer rampzalig. Met absolute piek van pijn wanneer het in mijn hoofd zit. Er zit wel vooruitgang in het dossier trouwens (terwijl ik net: tis niet meer nodig, in zeer positieve zin dan, dacht ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 16 november 2011 om 23:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Argh! Vandaag vreë veel op de kaai moeten staan. Ik heb gewoon een snotvalling opgeschaard denk ik.
Anyway, ik heb vier wiskeys in mijn kas geslagen, dat zou wel moeten helpen.
![]() |
#270 | |
|
![]() Citaat:
Hangt ervan af, ik heb geen weet van heilzame werkingen van alcohol op verkoudheden. ![]() Als je keelpijn hebt zou ik er niet te royaal mee omspringen. Bij mij en de meesten die ik ken neemt het dan toe.
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder slaap ik beter als ik wat zat ben. Alhoewel, vandaag weer een mooie dag gehad van 18 uur. Morgen eens gebruik maken van die geleide uren denk ik. Half tien beginnen ofzo. ![]()
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 17 november 2011 om 00:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja, ik wil ook niet cru overkomen.
Maar ik vrees dat we hier mee te maken hebben. http://nl.wikipedia.org/wiki/Zelfbev...e_voorspelling Niemand luisterde naar je klachten over de vervuiling. De politie kon je niet helpen, familie, buren, ... Jij weet echter zeker dat het gedrag van je buren enorm nefast is voor je gezondheid. Wat ik niet wil ontkennen. Maar anderen hadden hier geen oren naar. Het feit dat je nota neemt over gehik en boerkes laten, dat je je lichaam onder een enorm vergrootglas zet en het feit dat je jezelf morsdood verklaarde niet zo lang geleden, daaraan weet ik dat er iets niet klopt. Als jij zelf gelooft dat je ziek bent, zal je lichaam daar echt op reageren en echt ziek worden. Ik hoop echt dat het snel goedkomt.
Laatst gewijzigd door Demper : 17 november 2011 om 01:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
soit, die koorts was dus duidelijk gewoon een infectietje, niet? opletten dat je geen chronische problematiek ontwikkelt eh (pijn bij beweging --> stilhouden --> meer pijn --> meer stilhouden --> ...)
![]() |
![]() |
#275 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 probeer toch iets te bewegen ... ook hier moet ge wsl van ver komen ... probeer om te beginnen elke dag buiten te komen en toch een paar minuten te wandelen ... bouw dat wandelen op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch blijf ik denken dat er één of twee echte problemen meespelen. Msschn iets maagbreuk-achtig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
|
![]() Snel updaten, daarna eens bijlezen en reageren hier
![]() Vandaag: - stem volledig weg, kan enkel nog fluisteren, wat ik ook wil of doe ![]() - Gisterenavond: stond vooral op buik/borst volledig vol met een rode uitslag. Nu zo goed als volledig verdwenen. Hoe lang-ie er al stond: onbekend, jeuk: neen, verheven: neen. Volgens dokter iets dat samenhing met het virus mogelijk. - "homeopaat" dokter: bloeduitslag was heel anders dan ik verwachtte, resultaat was blijkbaar dat mijn darmen en lever niet goed hun werk deden en veel te veel gif mijn lichaam binnen lieten? Bemerkingen: anergie, asthenie, en mogelijke malabsorptie lage deel darm werden erbij vermeld. Stom genoeg papier thuis vergeten. - Andere bloeduitslagen aan huisarts afgegeven. Die longtest stond er ook uitgebreider in, iets van rond de 80% was mijn score op de meeste, soms iets bovenaan de 70%, weet niet meer op wat. Had het moeten kopieren natuurlijk. Slim slim - Volledig dossier ook overgedragen naar die huisarts, die zich wel wat vragen stelde bij de grote klieren in mijn hals - Gisteren op momenten, vooral 's avonds: enorm slecht, drukgevoel evolueerde weer richting mijn hals, zeer pijnlijk en zeer storend + al misselijk omdat iets verkeerd op mijn maag leek te zijn gevallen -> allerlei geluiden vandien ![]() - geen koorts meer - ma dus wel verrekte keelpijn, een hoest alsof ik +85 ben (heel schram, ook heel vies gevoel in keel, luchtpijp, longen), kan alleen nog maar een beetje kermen (natuurlijk was de hoest bij de huisarts een gewoon klinkende droge hoest, was rond de middag maar 's morgens en 's avonds ... één slijmorkest waar het lijkt alsof ik er in ga blijven. ![]() Hoesten geeft nu grote druk op hoofd & oren, meaning: enorme pijn als ik hoest, ook in mijn hals. Ben er toch nie zo gerust in om hier het weekend alleen te moeten blijven, alles bij te moeten slepen van eten en drinken (met mijn fietske en extra: rugletsel nu maar die ambetante drukpijn wordt ook erger als ik duw, trek, knijp, sleur, draag, ... en dan ambetante armbewegingen (armen door een rugzak steken alleen al bv, ik mag er niet aan denken ![]() En dan de dieselbussen hier ieuw. Het enige waar ik nood aan heb is zuivere lucht, liefst ook nog wat stoom, kersenpitkusjes, thee'kes, een bed waarvan het hoofdeinde omhoog te zetten is, slaap, warme maaltijden die geserveerd worden en soms wat aaikes ook misschien. En eens iemand waar ik 's avonds tegen mag janken en die mijn hand wil vasthouden omdat het allemaal zo fel pijn doet en dat mij op die momenten soms bang en wanhopig maakt en met doet afvragen hoe lang ik dat nog aan kan. ![]() Ik denk dat een expert al dat ge-ijl zou moeten zien. :-s Probeer het nu ook bij te houden op papier van de laatste dagen... Misschien dat ik seffes nog aanvul omdat me het één en ander te binnen schiet.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 18 november 2011 om 17:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
|
![]() Citaat:
Dat klinkt spijtig genoeg wel aannemelijk. Longemfyseem, dat dacht ik in het begin. ![]() ![]() ![]() Nadien ben ik overgegaan naar een zachtere variant: astma. Ik kon namelijk in Week II van mijn klachten compleet maar dan ook compleet niet uitademen, ik moest daar echt moeite voor doen. Waardoor ik dan weer heel snel moest inademen enzovoort. Was best een nare ervaring. Op de spoed hebben ze die diagnose uitgesloten door de vraag "piept ge". Dat was niet het geval. Maar ... toch ook geen hyperventilatie als ge 't mij vraagt hoor, niet kunnen uitademen. Nu, iets in die antibiotica die ik op dat moment nam zou ook gebruikt worden in een longdilatator? Misschien daarmee. Een gelijkaardige situatie heb ik godzijdank niet meer voorgehad. Wel bij momenten kortademig: 's nachts als ik ga liggen & inspanningen. Mensen volgen aan hun tempo, wat vroeger ook het mijne was, zeker als het tegen de avond is (ongeveer vijf uur is de drempel vaak ![]() ![]() Ge ziet dan aan mijn gezicht dat ik aan het afzien ben. ![]()
![]() |
![]() |