![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 8 januari 2012 om 20:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bepaalde documenten? Officiële documenten waarvoor nu amendementen ingediend dienen te worden verkopen als het zoveelste bagatelleke? Wie is hier de komiek? Laten we voorals nog niet verder vooruit lopen dan februari 2012. De begroting was er namelijk ook één die het Europees examen met glans zou doorstaan. Ze hebben al een herexamen. Laatst gewijzigd door Jakko : 8 januari 2012 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#264 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jokker. Ze verdienen 10 pct meer. De cijfers staan letterlijk in de krant.
Citaat:
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 8 januari 2012 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En de brief van Rehn is nog bijzonder vriendelijk als daar ook van die dingen stonden zoals "besparing van 5% op de ministerlonen door opslag met 10%" en zo. War is peace. Freedom is Slavery. Truth is Belgium.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 januari 2012 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
|
![]() Als je niet weet wat je de heren en dames hebt toegekend! En je er op de meest ongeloofwaardige manier moet uitlullen terwijl 8 op de 10 je er vierkant mee uitlachen, dan leef je in een surrealistisch systeem. Hey, boys, this must be Belgium!
![]()
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist ja. En morgen zullen die kranten weer schoorvoetend moeten toegeven dat het zo eigenlijk toch niet is. Maar mensen zoals u geloven natuurlijk alles wat in de krant staat. Voor zover het in hun politieke kraam past wel te verstaan.Want anders is het voor hen maar een 'slechte' krant. U moet wel iets doen nu dat uw partij aan de kant staat. En morgen dan zal er in uw krant staan wat er nu op de site van Knack staat van vandaag: Knack.be : 'Ministers zullen (toch) 5 procent loon inleveren'. Pech voor Rik Van Cauwelaert. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 januari 2012 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#272 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Bij de invoeringen van extra belastingen en weghalen van subsidies hebben ze nochtans toch zeer grondig en uitgebreid werk geleverd. Ik zie de laatste weken niets anders dan blauw op straat die verschillende keren per dag de straten aflopen om op elke mogelijke manier geld te cashen. De regels zijn toch tegenstrijdig en in een stijgend aantal gevallen veranderen ze palen, borden en -regels. Lijsten zouden een extra vak moeten hebben met 'verwacht inkomen'. Onze technologie laat dat toch toe. En misschien ook de 'behandelde dossiers' en 'toegegeven fouten'. Net zoals voetbalkaartjes of een facebookpagina. Voor een luttele 4000 en wagen inbegrepen wil ik dat werk ook al wel gaan doen. Én ik bespaar jullie van dergelijke idioterijen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Knap |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat zal u door verstrooidheid waarschijnlijk vergeten zijn. Ik tip meer op slechte wil van uwentwege, uw 'morele' principes kennende. Niks nieuws onder de zon dus. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 januari 2012 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoog tijd voor nieuwe verkiezingen, weg met die corrupte wallosossen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En o ja, die groep zal kleiner moeten zijn dan de vorige Laatst gewijzigd door eno2 : 8 januari 2012 om 20:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ge moet durven verstrooid zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik zal er op letten. Maar de vernoemde forumleden doen niet anders denk ik. Verdikke, deze post doe ik het weer... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze hebben in de begroting doelbewust zichzelf 10% opslag gegeven, om nadien met veel bravoure te komen melden dat ze 5% loonsvermindering willen. Dat is net als met de oplichting bij de solden, eerst de prijzen optrekken, en daarna solden toekennen. Dat Belgicisten dit verdedigen kan ik goed begrijpen want belgie = oplichting leugens en bedrog |
|
![]() |
![]() |