Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 januari 2012, 17:27   #261
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Ik zie nog altijd niet in hoe je een watje kan zijn als je portefeuille gepikt wordt, je die tracht te recupereren en vervolgens bijeengeklopt wordt door 10 man. We hebben nu eenmaal niet allemaal een zwarte gordel zodat we die 10 man Steven Segal gewijs kunnen afslachten.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2012, 19:13   #262
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Baka Bekijk bericht
Seponeren ...dat gebeurt er met een blauw oog...
Behalve als het een flik is of andere ambtenaar.
Een rechter bespringen kost je 30 maanden.

Iemand enkele steken toebrengen, 24 maanden.

Dat is de realiteit. Hoeveel jij ook citeert
Duvelke is een idealist, ik heb daar sympathie voor. Maar één ding is zeker : dat zijn de gasten die slagen krijgen en dan hopen dat de justitiële wereld dat gaat oplossen. Niet dus. Of toch weinig kans daartoe. Reden is simpel : procureur werkt met prioriteiten voor vervolging. En café ruzies horen daar niet bij. Oneerlijk, ja ik weet het. Maar meestal is het zo. Net zoals procureurs zeeeeer afstandelijk reageren op intrafamiliaal geweld. Is ook niet eerlijk. Maar het is zo.
Zonder je direkt burgerlijke partij te stellen, met alle kosten vandien, kun je het schudden.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2012, 19:19   #263
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
dan ligt het mss aan de ordetroepen. Mss een re-organiatie?
Ik hoef het niet te pikken dat de overheid mijn fysieke integriteit niet kan waarborgen. Ze dient voor een veilige omgeving voor de burger te zorgen.
Een reorganisatie van de ordetroepen ? Kan zeker geen kwaad. Die mooie dag afwachtend blijf ik ondertussen op mezelf rekenen.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2012, 19:36   #264
Dazi Martina
Banneling

Standaard

Om uw vraag te beantwoorden: "liberalisme". Alles draait om materialisme, consumeren en produceren. Verantwoordelijkheid, gezinswarmte, tradities, talen en culturen worden vernietigd door de dictatuur van de economie. Vreemdelingenbendes vormen 1 front, united strong daarom moet de autochtoon het afleggen tegen de allochtoon. Niets meer, niets minder....

of zoals sommige rechtse nationalisten het zeggen: "de mietjesmaatschappij"...
Dazi Martina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2012, 19:50   #265
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zal rap zijn om er wat controleurs op af te sture van de arbeidsinspectie
En dan? In het beste geval kunnen ze hem aantreffen na zijn uren en dan dient hij voltijds aan te worden gegeven voor die ene dag. Tenzij die werkgever zo dom is om zijn "zwarte uren" te laten rondslingeren op zijn kantoor.

Stel u daar toch niet te veel van voor. Enerzijds siert uw naiviteit u maar anderzijds moet u zich voorbereiden op een resem teleurstellingen in het leven.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2012, 20:04   #266
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dan ligt het mss aan de ordetroepen. Mss een re-organiatie?
Ik hoef het niet te pikken dat de overheid mijn fysieke integriteit niet kan waarborgen. Ze dient voor een veilige omgeving voor de burger te zorgen.
Dat de overheid de burger niet kan beschermen komt door de moderne techniek.
Als ik ruzie krijg op straat met een stel bontkraagjes en ik bel 112 (politie,nood) dan gaan de bontkraagjes hun hulptroepen bellen. En wie zijn er dan het eerst ter plaatse? Na 10 minuten zijn er 25 bontkraagjes en met wat geluk na 25 minuten 2 agenten.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be