![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie nog altijd niet in hoe je een watje kan zijn als je portefeuille gepikt wordt, je die tracht te recupereren en vervolgens bijeengeklopt wordt door 10 man. We hebben nu eenmaal niet allemaal een zwarte gordel zodat we die 10 man Steven Segal gewijs kunnen afslachten.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zonder je direkt burgerlijke partij te stellen, met alle kosten vandien, kun je het schudden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Banneling
|
![]() Een reorganisatie van de ordetroepen ? Kan zeker geen kwaad. Die mooie dag afwachtend blijf ik ondertussen op mezelf rekenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Banneling
|
![]() Om uw vraag te beantwoorden: "liberalisme". Alles draait om materialisme, consumeren en produceren. Verantwoordelijkheid, gezinswarmte, tradities, talen en culturen worden vernietigd door de dictatuur van de economie. Vreemdelingenbendes vormen 1 front, united strong daarom moet de autochtoon het afleggen tegen de allochtoon. Niets meer, niets minder....
of zoals sommige rechtse nationalisten het zeggen: "de mietjesmaatschappij"... |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stel u daar toch niet te veel van voor. Enerzijds siert uw naiviteit u maar anderzijds moet u zich voorbereiden op een resem teleurstellingen in het leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als ik ruzie krijg op straat met een stel bontkraagjes en ik bel 112 (politie,nood) dan gaan de bontkraagjes hun hulptroepen bellen. En wie zijn er dan het eerst ter plaatse? Na 10 minuten zijn er 25 bontkraagjes en met wat geluk na 25 minuten 2 agenten. |
|
![]() |
![]() |