Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 3 maart 2012, 06:58   #261
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Je bent mis.

Die berichten worden hier vrij snel verwijderd (helaas).

Ondergetekende komt gelukkig iig de eer toe een aantal malen met de dood cq 'iets anders verschrikkelijks' te zijn bedreigd door een paar provincialen.

Nog nooit zo hard gelachen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Same here.
Zo zijn er nog.

http://forum.politics.be/showthread....64#post5237364

Spijtig dat die posts tegenwoordig helemaal verwijderd worden i.p.v. geknipt.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2012, 11:51   #262
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Zo zijn er nog.

http://forum.politics.be/showthread....64#post5237364

Spijtig dat die posts tegenwoordig helemaal verwijderd worden i.p.v. geknipt.
Niet allemaal.
Sommigen mogen zelfs blijven staan.
http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=83
Oud 3 maart 2012, 12:07   #263
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet allemaal.
Mogen er enkel Wikipedia bladzijden gepost worden die de censuur van gedachtemoefti artisjok gepasseerd zijn?
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2012, 12:08   #264
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Natuurlijk wel, want gezien ik de Koran gelezen heb weet ik dat ge om zijn minst overdrijft.

Ja, er staan dingen in die totaal verouderd zijn, net zoals zo goed als elk werk van meer dan 1000 jaar.
U laat nu voor het hele forum wel zien dat u dus niet de waarheid vertelt, hoe kunt u de koran gelezen hebben, en dan niet hebben opgemerkt dat bijvoorbeeld de uitspraak over apen en zwijnen er letterlijk instaat?

Evenmin lijkt u te weten wat de koran voor moslims betekent, het is de boodschap van god, voor alle tijden onveranderbaar, geen enkele moslim zal uw visie delen dat er zaken in staan die ouderwets zijn,dat oordeel betekent dat je het geloof afvalt wat verboden is. U blaast dus in heel wat discussies gebakken lucht, wanneer je die basiskennis over het islamitisch geloof niet eens hebt.

Wel is er discussie over de interpretatie van de koran, maar dat gaat nooit over opvattingen als zou wat er staat ouderwets zijn, dus niet meer na te volgen.
Bedankt even duidelijk weer te geven welke waarde er aan uw uitspraken gegeven mag worden.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2012, 12:16   #265
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
U laat nu voor het hele forum wel zien dat u dus niet de waarheid vertelt, hoe kunt u de koran gelezen hebben, en dan niet hebben opgemerkt dat bijvoorbeeld de uitspraak over apen en zwijnen er letterlijk instaat?

Evenmin lijkt u te weten wat de koran voor moslims betekent, het is de boodschap van god, voor alle tijden onveranderbaar, geen enkele moslim zal uw visie delen dat er zaken in staan die ouderwets zijn,dat oordeel betekent dat je het geloof afvalt wat verboden is. U blaast dus in heel wat discussies gebakken lucht, wanneer je die basiskennis over het islamitisch geloof niet eens hebt.

Wel is er discussie over de interpretatie van de koran, maar dat gaat nooit over opvattingen als zou wat er staat ouderwets zijn, dus niet meer na te volgen.
Bedankt even duidelijk weer te geven welke waarde er aan uw uitspraken gegeven mag worden.
daarom staat alboreto al heel de tijd op mijn negeerlijstje! spaart tijd.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2012, 12:31   #266
Alboreto

Standaard

Citaat:
Ik weet, en het begint vervelend te worden dit steeds te moeten herhalen, dat er verouderde teksten in staan.
Maar ik vond het niveau vrij hoog, hoger zelfs dan dat van de bijbel, en het volume van onaanvaardbare teksten zijn echt wel slechts een fractie van het volledige werk.
Vandaar dat ik weet dat de stelling 'haal alle haatteksten er uit en ge houdt een boekske over de dikte van een Donald Duck' goedkope propaganda is en een haattekst op zich.

Citaat:
Evenmin lijkt u te weten wat de koran voor moslims betekent
Raar, want daar hebben we het zelfs nog niet over gehad.
Hebt ge altijd een oordeel klaar over iemand als ge zijn mening er over zelfs nog niet gevraagd hebt?
Oh ... wait ... right.
Oud 3 maart 2012, 12:36   #267
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Vandaar dat ik weet dat de stelling 'haal alle haatteksten er uit en ge houdt een boekske over de dikte van een Donald Duck' goedkope propaganda is en een haattekst op zich.

waarom? de volledige koran in Ariel 10 geprint is 75 enkelvoudige pagina's, dubbel geprint is dat een boekske van 35 bladzijden. Dat IS een Donald Duck stripverhaaltje! en dan moeten er minstens nog hoofdstukken 5, 8 en 9 (en nog een paar) uit worden verwijderd!
Citaat:
Bij de eerste nummers waren de pagina's afwisselend in kleur en zwart-wit. Nummer 10 uit 1954 was het eerste nummer dat geheel in kleur werd uitgegeven. Eind 1958 kwam het eerste blad met 32 pagina's uit. In 1989 werd de Donald Duck 40 pagina's. Ter gelegenheid van het 50-jarig bestaan in (2002) werd het aantal verhoogd tot 44 pagina's.

Regelmatig werden er dikkere nummers uitgegeven. Zo was het feestnummer van 1977 om te vieren dat Donald Duck 25 jaar bestond maar liefst 84 pagina's dik. Het jubileumnummer van 1987 telde 64 pagina's en bevatte een speciaal verhaal van Carl Barks waar dinosauriërs in voorkwamen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Donald_Duck_(weekblad)

Gelieve uw haatreplieken achterwege te laten want zo profileert ge u vooral als totaal onwetende.

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 3 maart 2012 om 12:43.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2012, 12:38   #268
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
daarom staat alboreto al heel de tijd op mijn negeerlijstje! spaart tijd.
Tja, laat hem maar in zijn diep geloof dat de koran een do good Phil Bosmans stijl boekje is. Als hij persé de risée van het forum wil zijn, moet hij het maar weten.
Oud 3 maart 2012, 13:25   #269
Alboreto

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
waarom? de volledige koran in Ariel 10 geprint is 75 enkelvoudige pagina's, dubbel geprint is dat een boekske van 35 bladzijden. Dat IS een Donald Duck stripverhaaltje! en dan moeten er minstens nog hoofdstukken 5, 8 en 9 (en nog een paar) uit worden verwijderd!
Natuurijk, en als ge de bijbel afdrukt in een hele kleine font dan kan het op een A5je.
Als ge dan alle pagina's verwijdert die oproepen tot haat, dan houdt ge niets meer over.

Het is dit soort spindoctor tactieken dat uw geloofwaardigheid hier op dit forum onder nul houdt.
Oud 3 maart 2012, 13:33   #270
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Natuurijk, en als ge de bijbel afdrukt in een hele kleine font dan kan het op een A5je.
Als ge dan alle pagina's verwijdert die oproepen tot haat, dan houdt ge niets meer over.

Het is dit soort spindoctor tactieken dat uw geloofwaardigheid hier op dit forum onder nul houdt.
En uw artisjokaanse trukken hebben mijn achting voor u ferm richting absoluut nulpunt gebracht.

De bijbel , de 2 delen... het oude testament is een goor stukje werk over een wraak en hebzuchtige god. Het nieuwe testament een samenraapsel van een aggresieve pacifist cultleider en zijn opvolgers die nogal mysogeen waren.

Voor mij mag dat perfect naast de Koran gaan staan. Niet veel meer mee aan te vangen uitgezonderd begrijpen van de debielen die er in geloven.
Oud 3 maart 2012, 13:45   #271
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet allemaal.
Ja, dat is wel straf dat die blijft staan.
Misschien een moderator die de betekenis niet begrijpt.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2012, 13:51   #272
Alboreto

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
En uw artisjokaanse trukken hebben mijn achting voor u ferm richting absoluut nulpunt gebracht.
Ik redeneer daar gewoon gelijk Circe om even aan te tonen hoe belachelijk het wel is wat ze schrijft.
Dus eigenlijk zijn het Criciaanse truken.

Citaat:
De bijbel , de 2 delen... het oude testament is een goor stukje werk over een wraak en hebzuchtige god. Het nieuwe testament een samenraapsel van een aggresieve pacifist cultleider en zijn opvolgers die nogal mysogeen waren.

Voor mij mag dat perfect naast de Koran gaan staan. Niet veel meer mee aan te vangen uitgezonderd begrijpen van de debielen die er in geloven.
Kijk, we zijn het weer eens.
Oud 3 maart 2012, 14:23   #273
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Meenden ze 't bij Eber en alboreto waarschijnlijk ook niet echt, ofwel zijn Eber & albo dubbelnix van die Louis?

Zou ook kunnen...hmmmmz...
Misschien ik ook wel
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2012, 14:25   #274
Alboreto

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ja, dat is wel straf dat die blijft staan.
Misschien een moderator die de betekenis niet begrijpt.
Persoonlijk vind ik het niet erg dat het blijft staan.
Mensen die anderen bedreigen met een afrekening tonen aan dat ze het niet redden met de rede en hun heil moeten zoeken in geweld.
Oud 3 maart 2012, 14:27   #275
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Die twee delen zitten wel in één band en de kerkelijke overheden houden die al 20 eeuw dicht samen. Het NT vermeldt trouwens uitdrukkelijk en dwingend het behoud van de regels van het OT.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2012, 15:12   #276
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Die twee delen zitten wel in één band en de kerkelijke overheden houden die al 20 eeuw dicht samen. Het NT vermeldt trouwens uitdrukkelijk en dwingend het behoud van de regels van het OT.
En wat begrijpt U niet aan dit stukje?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Voor mij mag dat* perfect naast de Koran gaan staan. Niet veel meer mee aan te vangen uitgezonderd begrijpen van de debielen die er in geloven.
* de Bijbel, bestaande uit oud en nieuw testament

Om het niet te moeilijk te maken, zal ik het invullen voor U. Dan kan ook Artisjok er geen semantisch spelleke van maken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Voor mij mag de Bijbel, bestaande uit oud en nieuw testament, perfect naast de Koran gaan staan. Niet veel meer mee aan te vangen uitgezonderd begrijpen van de debielen die er in geloven.
Oud 3 maart 2012, 15:31   #277
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik weet, en het begint vervelend te worden dit steeds te moeten herhalen, dat er verouderde teksten in staan.
Maar ik vond het niveau vrij hoog, hoger zelfs dan dat van de bijbel, en het volume van onaanvaardbare teksten zijn echt wel slechts een fractie van het volledige werk.

Raar, want daar hebben we het zelfs nog niet over gehad.
Hebt ge altijd een oordeel klaar over iemand als ge zijn mening er over zelfs nog niet gevraagd hebt?
Oh ... wait ... right.
U zakt nog dieper, wat begrijpt u niet aan de zin dat de koran voor moslims onveranderbaar is voor alle tijden? Uw opmerking dat teksten ouderwets zijn ( ik herhaal nog maar eens!) slaat dus gergens op, geen enkele moslim kan die mening delen omdat je dan je geloof afvalt wat verboden is, wat begrijpt u hier niet aan?

U vond het niveau " vrij hoog??"" en zelfs hoger dan de bijbel?? U heeft de koran duidelijk gewoon niet gelezen, want ze bestaat uit verzen zonder enige samenhang die geordend werden volgens lengte...en dat vond u dan " hoog niveau"?? De teksten zijn amper te begrijpen in de religieuze betekenissen zonder de hadith die verklaart wat bedoelt werd!
Bovendien werd bijzonder veel " geleend" van de Joden,maar de bijbel vond u minder???
U staat vrees ik nu echt in ongelovelijke spreidstand, uit uw commentaar blijkt duidelijk dat u die koran gewoon nooit gelezen hebt, anders zou u weten wat er zo allemaal instaat.. niet dus en dus is uw mening er eentje van een reuze jokkebrok!
Oud 3 maart 2012, 15:34   #278
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik redeneer daar gewoon gelijk Circe om even aan te tonen hoe belachelijk het wel is wat ze schrijft.
Dus eigenlijk zijn het Criciaanse truken.

Kijk, we zijn het weer eens.
Misschien moet u zich vooral bezig houden met uw eigen mening, want glashelder kun je uw beweringen niet noemen.Ik vind het achterbaks hoe u probeert op de vrouw te spelen met uw opmerkingen, komt dit omdat Cynara beter haar argumenten weet te onderbouwen?

Probeer dat ook eens, zonder steeds op de persoon te spelen zoals u alweer bij Cynara doet!
Oud 3 maart 2012, 15:38   #279
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Misschien moet u zich vooral bezig houden met uw eigen mening, want glashelder kun je uw beweringen niet noemen.Ik vind het achterbaks hoe u probeert op de vrouw te spelen met uw opmerkingen, komt dit omdat Cynara beter haar argumenten weet te onderbouwen?

Probeer dat ook eens, zonder steeds op de persoon te spelen zoals u alweer bij Cynara doet!
Meelopers van zijn genre hebben geen eigen mening Alice. Hij zit al te kwispelstaarten als hij van zijn baasje A. uit zijn hok mag om eens te blaffen tegen die mensen die islamkritisch zijn.
Oud 3 maart 2012, 15:39   #280
Alboreto

Standaard

Citaat:
U zakt nog dieper, wat begrijpt u niet aan de zin dat de koran voor moslims onveranderbaar is voor alle tijden? Uw opmerking dat teksten ouderwets zijn ( ik herhaal nog maar eens!) slaat dus gergens op, geen enkele moslim kan die mening delen omdat je dan je geloof afvalt wat verboden is, wat begrijpt u hier niet aan?
Boeiend wat u schrijft, maar houdt u rekening met de vele culturele moslims, waarmee ik bedoel dat ook vele moslims het prima vinden dat islam geen al te grote claim op hun leven heeft?

Citaat:
U vond het niveau " vrij hoog??"" en zelfs hoger dan de bijbel??
Ik weet het, het is een vrij lage maatstaf.
Dus misschien had ik beter geschreven 'vrij hoog voor een religieus werk'.
Dus ge hebt wel een punt daar.

Citaat:
U staat vrees ik nu echt in ongelovelijke spreidstand, uit uw commentaar blijkt duidelijk dat u die koran gewoon nooit gelezen hebt
Heel raar, want ik heb die wel degelijk gelezen.
Ik geef toe, net zoals de Bijbel niet van cover tot cover, maar genoeg om te weten dat de eerder aangehaalde stelling nonsens is.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be