![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Göbbels zei dit ook altijd over zijn poltieke tegenstanders. En als er nu één leugenaar was in heel Duitsland in die tijd, dan was hij het wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat die "vertrouwenspersonen" hun job niet deden maar nu wel in "vertrouwen" in de boekskes gaan staan maakt de zaken helemaal ridicuul. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en wat heeft seksuele intimidatie OP HET WERK te maken met een publicatie ervan in Humo? Als ze alle klachten over sexuele intimidatie in het 7 uur journaal gaan brengen, dan gaan ze geen andere programmatie meer hoeven te plannen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ga je nu beweren dat seksuele intimidatie vandaag geen probleem meer is op de werkvloer ofzo? Het is waar vertrouwenspersonen zowat het meeste mee te maken krijgen! Citaat:
Zijn de journalisten bij Knack zoveel mondiger ?? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar tja... het is dan ook al twintig jaar geleden. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 18 april 2012 om 12:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
|
![]() Citaat:
En je dicht een vertrouwenspersoon een macht toe die ze niet heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
|
![]() Over vriendjespolitiek en belangenvermenging.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Banneling
|
![]() ik vermoed dat het nog steeds voorkomt, maar dan wel in veel meer gecontroleerde mate. Ik ken ook de houding van "sommige" slachtoffers die meenden dat ze moesten komen klagen als ze met decolleté kwamen werken en de mannelijke collega's het aandurfden om naar hun cleavage te kijken. Bij de meeste heren is het voldoende om duidelijk te maken dat hun grapjes helemaal niet leuk zijn, om hen te laten stoppen met hun haantjesgedrag. En de meeste vrouwen met een normaal assertief gedrag hebben gewoonlijk helemaal geen enkel probleem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Banneling
|
![]() neen, ik pakte de dader in kwestie aan, wat dacht je? Dat ik briefjes in flesjes verstopte zodat die twintig jaar later net voor de verkiezingen naar boven zouden komen drijven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb overigens nog nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik het nut van het cordon sanitair niet inzie, aangezien het programma van het VB mi sowieso samenwerking met andere partijen onmogelijk maakt. Al is het me een raadsel wat de relevatie mbt dit onderwerp is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Volgens een van de vrouwen zou Pol een micro penis hebben en verschrikkelijk uit zijn bek stinken.
Moet toch makkelijk na te gaan zijn of dat klopt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
|
![]() Citaat:
Seksuele intimidatie is en blijft wel degelijk een groot probleem. Jammer genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
20 jaar terug nog niet; de laatste 10 of 5 jaar wel. Maar zijn er problemen gevonden bij den Dries in die periode. En ik zal je nog meer zeggen, dan dat hedendaagse dames naar de vertrouwenspersoon gaan. Er zijn er vandaag al heel wat, die vooraleer ze naar de vertrouwenspersoon gaan, al een lap uitgedeeld hebben.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een belachelijke poging om deze vorm van sexuele intimidatie te kunnen klasseren onder zware criminele delicten zoals pedofilie en verkrachtingen.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 18 april 2012 om 13:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |