![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zegt echt meer over jou dan over die twee.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vond dat die man van Humo gisteren in Ter Zake er precies niet op zijn gemak uitzag. Misschien had Humo de commotie ook niet verwacht?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja. De beschermheren zijn exact dezelfden. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 18 april 2012 om 10:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vreemd dat er geen vergelijkbare afkeurende reacties kwamen toen Humo Steve Stevaert aanpakte of Karel De Gucht. Nu, ik wil best geloven dat ze dit tijdstip hebben afgewacht om het te publiceren, maar dat maakt is nog geen reden om de feiten zonder meer af te doen als een beschadigingsoperatie. Als iemand er dergerlijk grensoverschrijdend gedrag op nahoudt, dan lijkt me dat toch relevant om te weten. Zo iemand zie ik toch ook liever niet in een machtspositie belanden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
|
![]() Citaat:
belastingontduiking: officieel onderzoek sexuele intimidatie: hoeveel officiële klachten???
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De gemeenteverkiezingen zijn immers in oktober. + Het geheugen van de kiezer is kort (van het klootjesvolk nóg korter). Onlogisch om dit dus al in april te doen. Zoals ik eerder zei. Niemand hoeft zich zorgen te maken. Deze man zal, wat hij ook heeft gedaan nooit van zijn leven effectief in de gevangenis belanden. Julliewetenzelluf. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 18 april 2012 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
van de god van Hasselt dan geen privé zaak waren ? Maar je in een situatie wringen dat je als politieker afgeperst kan worden, dat lijkt me licht iets anders te zijn dan een pure privé zaak. Heeft De Klucht 'hier en nu' een probleem met de fiscus, dat uitgevochten werd voor de rechtbank ? En waarover hijzelf gecommuniceerd heeft ? Zijn er al dames opgestaan die den Dries een oorveeg moesten verkopen, de laatste 5 of de laatste 10 jaar? Of gaan we den Dries ook veroordelen omdat hij als zevenjarige eens doktertje gespeeld heeft met zijn buurmeisje ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
|
![]() Die vonden ze ook, maar die wilden anoniem blijven. Dat laatste is alles behalve verwonderlijk. Zie maar hoe de getuigen die zich wel bekend maakten worden afgebroken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
|
![]() Citaat:
In zaken zoals afpersing en belastingontduiking zijn de bewijzen doorgaans tastbaarder. En de staat heeft als aanklager ook niet veel te verliezen. Itt vrouwen die seksuele intimidatie aanklagen. Zelfs bij daadwerkelijke verkrachting worden vrouwen niet zelden met de vinger gewezen. Niet verwonderlijk dat er dus zo weinig klachten worden ingediend. Moest het echt om 1 of 2 getuigen gaan, dan zou ik het ook zeer bedenkelijk vinden. Maar het gaat wel om een pak meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
|
![]() Citaat:
En wat PVDD betreft, gaat het ook helemaal niet over een privézaak. Seksuele intimidatie op de werkvloer heeft niets met privé te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#253 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Of bent u ook zo'n aartslelijk ergo zwaar gefrustreerd manhatend wijf die overal verkrachting ziet in de hoop ook eens onderwerp van enige aandacht, welke dan ook, te mogen zijn? Zo eentje die in kryptische bewoordingen aan haar vriendinnen wil signaleren: "kijk ik ben dan wel aartslelijk maar ik krijg ook aandacht van de mannen hoor want gisterenavond ben ik gaan wandelen in St Gilis en daar riep een gast "hoer" naar mij...erg hé...ik ben helemaal overstuur...die mannen toch hé...ze kunnen mij niet gerust laten hé... " Citaat:
Het is zeer bevreemdend om u als islam apologeet hier de "rechten van de vrouw" te zien komen verdedigen...last van uw geweten?
![]() |
![]() |
#254 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(ik beken de mening van de barones hierover niet te kennen is dat erg ?) Mogen de mensen van een politicus (die een gooi naar de macht wil doen) alleen maar een positief beeld kennen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leeft gij op Mars sedert tien jaar ? Gaat gij nu beweren dat Liesbet Limbo haar vrouwelijke redacteurs en medewerkers niet gaat verdedigen tegen zoiets ? Hier zie, wat de Cauw zegt: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 18 april 2012 om 11:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als je de reacties van de NVA adepten hier op het forum leest lijkt die partij wel te bestaan uit heel wat vieze mannekes die de regels van goed fatsoen niet erg belangrijk vinden.
Is dit misschien de reden waarom NVA niet goed scoort bij vrouwen? Laatst gewijzigd door speurneus : 18 april 2012 om 11:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat me niet lachen hé: 20 jaar geleden wreef hij over mijn dij ... (versta me niet verkeerd; ik wil enkel aanklagen dat men geen recentere en echte aanklachten heeft; dat men geen enkele flinke dame gevonden heeft die verklaart: poeh, ik heb hem een draai rond zijn oren gegeven; ik laat mij niet doen; we zijn niet meer in de vorige eeuw ...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want d�*t is er in feite gebeurd: men heeft hem toch laten begaan? |
|
![]() |
![]() |