![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Stimuleert de islamitische cultuur het misbruiken/vernederen/verkrachten van ... | |||
Ja, de islamitische cultuur stimuleert misbruiken/vernederen/verkrachten van Westerse vrouwen door moslims. |
![]() ![]() ![]() |
61 | 87,14% |
Nee, de islamitische cultuur stimuleert geen misbruiken/vernederen/verkrachten van Westerse vrouwen door moslims. |
![]() ![]() ![]() |
9 | 12,86% |
Aantal stemmers: 70. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Op alle affiches vallen mensen met een lichtere huidskleur mensen met een donkerdere huidskleur lastig terwijl het in de werkelijkheid net andersom is. Zulke hypocriete indoctrinatiecampagnes maken mensen net 'racistisch'. Tussen haakjes, ik heb de heisa daarrond altijd wat overdreven gevonden omdat ik het nog nooit met eigen ogen gezien had maar gisteren merkte ik vanop mijn terras hoe een jonge vrouw verbaal werd lastig gevallen door twee gasten van Marokkaanse afkomst. Ze heeft hen straal genegeerd en het duurde geen halve minuut maar het vond toch maar weer plaats.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erger kan het niet (situatie met de 8 jarige) of toch als men het blijft toelaten en er niets aan doet?
Een schrijnend artikel.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och, je hebt de Moren. Die hebben zo'n hele "hustle" cultuur. Zoals de zwarten. Alles van Marokko tot Egypte.
Je hebt de Saracenen, alles van Turkije tot Iran. De herders houden een harem, Turk niet dom Turk pamper om. De Pasha 's. De boeren hebben de Purda. Zoiets ivm discrectie. De Ayatollahs. De armsten namen letterlijk een stuk gordijn. Och en dan heb je dat neutraal stuk ertussen dat heel de dar-al-islam uitlacht. Het Arabisch schiereiland. ![]()
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De islamitische cultuur vertelt aan moslims dat het superieure wezens zijn, en dat niet-moslims Unterwezens zijn. Daar komt nog een nationalistisch sausje bovenop dat westerlingen te haten ex-kolonisatoren zijn, en dat alle smeerlapperij die ze aan westerlingen doen, gewoon verdiend is als koekje van eigen deeg een eeuw later of zo.
Met zo een mindset is het natuurlijk niet moeilijk om respectloosheid jegens ons te induceren. Als je bovendien afkomstig bent van een milieu waar alles wat "vrouwelijke aantrekkelijkheid" weggestoken wordt in dikke juttezakken, dan slaan alle stoppen door als je untermenschen vrouwelijk schoon tegenkomt he. Je bent gemakkelijker opwindbaar en bovendien moet je geen respect hebben voor dat ex-kolonisatoren untermenschen volk. Je zou voor minder jezelf bedienen he, en bovendien moet je, ten aanzien van je peers, tonen dat je geen respect hebt, dus de brutaliteit is een noodzakelijkheid. En in de mate dat dat nog niet voldoende zou zijn, hebben wij een misbakken stel eigen volksverradende politici die islamogauchisten zijn en die dat volk nu al jaren opjut in dezelfde zin: iedereen die zich langs onze kant wat zou willen verzetten tegen het statuut van koloniserend untermenschen uitschot is een extreem-rechtse nazi. Want er is "institutioneel racisme". Laatst gewijzigd door patrickve : 19 juli 2025 om 06:06. |
![]() |
![]() |