![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#263 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, heksenjacht is wel het woord. Zie ook de K&K-bandraad.
|
![]() |
![]() |
#264 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
#265 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat smijten we er zelfs nog een leugen bovenop. |
|
![]() |
![]() |
#266 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#268 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#272 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
waar zijn er links naar leugens? |
|
![]() |
![]() |
#273 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(2) ' de andere zijde doet het ook' ...om uw 'koningin' een te citeren ;;bron ? linkje ? citaat ? of zijn het gewoon maar leugens ? (3) daar kan ik mij wel in vinden, alhoewel ik vrees dat u dat gewoon verklaart om uw eigen hachtje te redden (4) u bent de laatste persoon om anderen een heksenjacht te verwijten..uw 'prooien' werden nooit openlijk afgemaakt ,maar via een spervuur van driehoeken.. |
|
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel bij het laatste puntje het 'verscheuren' heb ik een bedenking: de btf-ers worden nu inderdaad gretig aan de schandpaal genageld, maar wel openlijk, niet achterbaks via moderatie of CGKR.
![]() |
![]() |
#275 | |
Minister
|
![]() Als dit je antwoord is op mijn vraag, kun jij het hem in mijn plaats vragen, om de een of andere reden kan ik Wisord niet (meer) bereiken
![]() De rest heeft niets met mijn vraag vandoen en zou ik dus terecht mogen negeren. Citaat:
Waaruit concludeer je dat ik dat negeerde? Ik heb het gelezen, ook het materiaal van "een zekere Jurgen" ( ook de allusies dat Jurgen = Wisord ![]() Het enige dat ik daar uit concludeer is dat sommigen het wel heel moeilijk hebben als ze geen gelijk krijgen. Over de rest heb ik me zelfs geen mening gevormd. |
|
![]() |
![]() |
#276 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....34#post6105734 Maar je negeert de volledige inhoud, en stelt een vraag, compleet naast de kwestie. Citaat:
Citaat:
Over het verdwijnen van dat topic? Waarom wens jij je daar geen mening over te vormen? |
|||
![]() |
![]() |
#277 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
de vreugde van het anoniem schelden zou vlug verdampen mits noemen van man en paard. Overigens : provoceren tot racistische uitspraken ? Ik geloof niet dat men zomaar "tot racistische uitspraken " geprovoceerd kan worden. Het critizeren van "Christendom" , "islam" "getuigen van Jehova" "atheïsme" is op zichzelf nooit racistisch. ; het oproepen tot discriminatie van de aanhangers van een bepaalde religie of ideoilogie daarentegen..
![]() |
#278 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kinderachtig gedrag van bepaalde modjes hangt zo mijn klote uit dat ik hier nog maar zelden kom
Sorry maar ik blijf het herhalen,het armoede debat is iets waar men niet mee spot of lacht,bende onnozelaren !! ![]()
#280 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aan de andere kant: Op het moment dat je op het driehoekje drukt, mag je de gewraakte tekst van de prooi niet eens publiekelijk citeren en aanvallen.. Dat achterbaks noemen, slaat dus weer al eens gewoon nergens op.... ![]() Dat is gewoon het systeem... ![]() Jij met je drogredeneringen ![]() |
|
![]() |