Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 1 mei 2012, 09:15   #261
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik ben het niet met u eens!
Dit is een discussieforum, waarbij je de mogelijkheid hebt om te reageren op standpunten van anderen.
Wanneer je dan gaat " afspreken om strategie te bedenken" tegenover standpunten van anderen"die je zelfs als " tegenstanders" ziet bent u bezig met een clanoorlog, en zet u aan tot vetes, lees het stanpunt van de moderatie daar maar eens over.
U zit dus stevig in de fout!

U wist dus dat informatie verzameld werd en doorgespeeld aan anderen?
Dan stopt hier denk ik wel de discussie, dat is een regelrechte heksenjacht wat niet goed te praten valt. Dus wie hieraan meedeed verdient een ban.

Wanneer de positie van "anderen" onhoudbaar is hebben ze dit aan hun eigen gedrag te danken, en het lijkt me logisch dat niet iedereen dat gedrag over zijn kant laat gaan van dat clubje.
Voor mij hoeven dat niet al de leden te zijn, maar iedereen die het forum gebruikte om strategie af te spreken deed mee aan het voorbereiden van een clanoorlog, dus die mensen mogen van mij een ban krijgen, zeker gezien de arrogantie van sommigen die zelfs nu nog volhouden de " bewakers van kwaliteit" te zijn!
U moet dringend leren lezen wat er staat.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 1 mei 2012, 09:25   #262
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dat moet je Wisord vragen.

Jij negeert dus ook
Met het verzamelde didactisch materiaal heeft Wisord, met open vizier, een topic opgestart onder S&M 'Standaard Racisme op politics.be'.
Dit topic werd binnen de kortste keren verwijderd.

Vermoedelijk werd dat materiaal in die topic door een zekere Jurgen gebruikt om klacht neer te leggen.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=156725

En 'open vizier' Wisord werd gebannen.
Who the fuck cares? Die Wisord is hier verbannen na herhaaldelijk het forumreglement te overtreden, good riddance. Een groot licht was het ook al niet, waarom zouden ze zijn dubbelnicks hier nu nog tolereren?
Savatage is offline  
Oud 1 mei 2012, 09:26   #263
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
U wist dus dat informatie verzameld werd en doorgespeeld aan anderen?
Dan stopt hier denk ik wel de discussie, dat is een regelrechte heksenjacht wat niet goed te praten valt. Dus wie hieraan meedeed verdient een ban.
Ja, heksenjacht is wel het woord. Zie ook de K&K-bandraad.
Steve_M is offline  
Oud 1 mei 2012, 09:28   #264
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HRobin Bekijk bericht
Alle begrip voor je standpunt over bespreken van "strategieën" in een privé-omgeving (weze het nu een private groep of via PB).

Zelf heb ik daar het al moeilijk mee zonder daar een verklaring voor te kunnen uiten. Of misschien toch dit: als je iemand al moet helpen om een mening te vormen dan schiet die iemand toch te kort?
Ach, dat weet ik nog zo niet. In de PB's waarnaar ik eerder verwees, ging het voornamelijk om links naar websites die informatie bevatten om mijn standpunt te stofferen. Dat ging om medeforummers die mijn standpunten deelden, maar zelf niet wouden deelnemen aan de discussie.

Citaat:
Dat er langs beide kanten soms wansmakelijk te werk gaat is, naar mijn ervaring, eigen aan fora met "tegenstanders".
Zo ook op, ik zeg maar iets, op een forum waar de voetbal-competitie(s) het onderwerp zijn.

De moderatie zal zijn conclusies trekken en de nodige maatregelen treffen. Maar wat ik al zeker weet, is dat die conclusies en maatregelen voor sommigen niet ver genoeg zullen gaan en voor sommigen dan weer te ver en zit het spel toch weer op de wagen.

Storm in een glas water? Waarschijnlijk, maar eentje die toch even zal blijven nazinderen (of dit terecht is of niet laat ik in het midden)
Ja, zo zie ik het ook.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 1 mei 2012, 09:36   #265
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Who the fuck cares? Die Wisord is hier verbannen na herhaaldelijk het forumreglement te overtreden, good riddance. Een groot licht was het ook al niet, waarom zouden ze zijn dubbelnicks hier nu nog tolereren?
Ja, inderdaad. Who the fuck cares dat leugens weerlegd worden? Zeker als ze niet in het kraam passen!

Dat smijten we er zelfs nog een leugen bovenop.
artisjok is offline  
Oud 1 mei 2012, 09:39   #266
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja, inderdaad. Who the fuck cares dat leugens weerlegd worden? Zeker als ze niet in het kraam passen!

U heeft geen enkele link naar 1leugen kunnen tonen
born2bewild is offline  
Oud 1 mei 2012, 09:41   #267
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zou je niet beter zelf een open brief schrijven aan Maarten , waarin je uitlegt waarom je zijn forum en bijgevolg ook hemzelf in juridische problemen zou willen brengen ?
Pericles is offline  
Oud 1 mei 2012, 09:42   #268
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Toch wel.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
artisjok is offline  
Oud 1 mei 2012, 09:56   #269
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toch wel.
Nope
Savatage is offline  
Oud 1 mei 2012, 09:59   #270
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Nope
http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=10708
artisjok is offline  
Oud 1 mei 2012, 10:01   #271
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Waar het initiatief met goede bedoelingen van start ging, liep het m.i. uit de hand toen men informatie begon te verzamelen om door te spelen aan instanties buiten het forum. Dat vind ik zelf ook een hoogst betreurenswaardige ontwikkeling, zèlfs wanneer er nooit effectief een klacht bij die instanties werd ingediend.
Aangenaam verrast...
Oud 1 mei 2012, 10:03   #272
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
dat zijn links
waar zijn er links naar leugens?
born2bewild is offline  
Oud 1 mei 2012, 10:21   #273
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben ervan overtuigd dat het clubje oorspronkelijk wel met de beste bedoelingen ontstaan is. Zoals ik het toen begreep, was het doel om samen "strategieën" te bespreken, standpunten en ideeën uit te wisselen over de wijze waarop er op dit forum gereageerd zou worden op de standpunten van "de tegenstander". Daar is op zich volgens mij niks mis mee (1). Ik ben er trouwens van overtuigd dat de "andere zijde" dat evengoed doet, maar daarvoor gebruik maakt van de privé berichten van dit forum, facebook, msn, etc.(2) Ik heb in mijn berichtenbox op politics.be nog altijd berichten staan van mijn begindagen op dit forum, waar andere forumleden me in het kader van een of andere discussie informatie aanreikten om te gebruiken tegen mijn "tegenstanders". Tot daar zie ik dan ook geen enkel probleem. De clubjes en clans zijn er altijd al geweest en zullen er ook altijd zijn.

Waar het initiatief met goede bedoelingen van start ging, liep het m.i. uit de hand toen men informatie begon te verzamelen om door te spelen aan instanties buiten het forum. Dat vind ik zelf ook een hoogst betreurenswaardige ontwikkeling, zèlfs wanneer er nooit effectief een klacht bij die instanties werd ingediend. Ik vrees dat hierdoor voor sommige mensen hun aanwezigheid op dit forum - ongeacht de beslissing van de moderatie - onhoudbaar geworden is. Ze zullen voortaan op elk moment in elke discussie met hun "verraad" om de oren geslagen worden en elke discussie waaraan ze deelnemen, zal binnen de kortste keren verzanden in een heen en weer geruzie over "stasi-praktijken".

Een collectieve ban van al de leden van dat schaduwforum lijkt me echter overkill. Er zijn daar meerdere leden (waaronder ikzelf trouwens, maar ook Pietje, the_dude, Robinus V en nog enkelen), die zich in de begindagen van dat forum registreerden uit nieuwsgierigheid, maar die er nooit deelnamen aan de gesprekken over Politics.be. (3)

Wat me trouwens in heel deze affaire geweldig tegen de borst heeft gestuit, is de wijze waarop een heel aantal forumleden collectief, als uitgehongerde gieren, van de gelegenheid gebruik gemaakt heeft om hun "prooi" aan stukken te scheuren. Getuige onder meer dit topic. Ik mag hopen dat de moderatie ook d�*t in overweging zal nemen. Het gedrag van sommige "tegenstanders" is op zijn best als wansmakelijk te beschrijven. (4)
(1) daar is wel iets mis mee, het is buitengewoon kinderachtig en getuigt van een 'morele' zwakte als men zijn argumenten ,op een heimelijke manier, moet coordineren met gelijkgezinden om er iets van terecht te brengen.

(2) ' de andere zijde doet het ook' ...om uw 'koningin' een te citeren ;;bron ? linkje ? citaat ? of zijn het gewoon maar leugens ?

(3) daar kan ik mij wel in vinden, alhoewel ik vrees dat u dat gewoon verklaart om uw eigen hachtje te redden

(4) u bent de laatste persoon om anderen een heksenjacht te verwijten..uw 'prooien' werden nooit openlijk afgemaakt ,maar via een spervuur van driehoeken..
Eigenzinnig is offline  
Oud 1 mei 2012, 10:35   #274
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben ervan overtuigd dat het clubje oorspronkelijk wel met de beste bedoelingen ontstaan is. Zoals ik het toen begreep, was het doel om samen "strategieën" te bespreken, standpunten en ideeën uit te wisselen over de wijze waarop er op dit forum gereageerd zou worden op de standpunten van "de tegenstander". Daar is op zich volgens mij niks mis mee. Ik ben er trouwens van overtuigd dat de "andere zijde" dat evengoed doet, maar daarvoor gebruik maakt van de privé berichten van dit forum, facebook, msn, etc. Ik heb in mijn berichtenbox op politics.be nog altijd berichten staan van mijn begindagen op dit forum, waar andere forumleden me in het kader van een of andere discussie informatie aanreikten om te gebruiken tegen mijn "tegenstanders". Tot daar zie ik dan ook geen enkel probleem. De clubjes en clans zijn er altijd al geweest en zullen er ook altijd zijn.

Waar het initiatief met goede bedoelingen van start ging, liep het m.i. uit de hand toen men informatie begon te verzamelen om door te spelen aan instanties buiten het forum. Dat vind ik zelf ook een hoogst betreurenswaardige ontwikkeling, zèlfs wanneer er nooit effectief een klacht bij die instanties werd ingediend. Ik vrees dat hierdoor voor sommige mensen hun aanwezigheid op dit forum - ongeacht de beslissing van de moderatie - onhoudbaar geworden is. Ze zullen voortaan op elk moment in elke discussie met hun "verraad" om de oren geslagen worden en elke discussie waaraan ze deelnemen, zal binnen de kortste keren verzanden in een heen en weer geruzie over "stasi-praktijken".

Een collectieve ban van al de leden van dat schaduwforum lijkt me echter overkill. Er zijn daar meerdere leden (waaronder ikzelf trouwens, maar ook Pietje, the_dude, Robinus V en nog enkelen), die zich in de begindagen van dat forum registreerden uit nieuwsgierigheid, maar die er nooit deelnamen aan de gesprekken over Politics.be.

Wat me trouwens in heel deze affaire geweldig tegen de borst heeft gestuit, is de wijze waarop een heel aantal forumleden collectief, als uitgehongerde gieren, van de gelegenheid gebruik gemaakt heeft om hun "prooi" aan stukken te scheuren. Getuige onder meer dit topic. Ik mag hopen dat de moderatie ook d�*t in overweging zal nemen. Het gedrag van sommige "tegenstanders" is op zijn best als wansmakelijk te beschrijven.
Dat is bijna volledig mijn gedacht over die kwestie.
Enkel bij het laatste puntje het 'verscheuren' heb ik een bedenking: de btf-ers worden nu inderdaad gretig aan de schandpaal genageld, maar wel openlijk, niet achterbaks via moderatie of CGKR.
Oud 1 mei 2012, 10:36   #275
HRobin
Minister

HRobin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat moet je Wisord vragen.
Als dit je antwoord is op mijn vraag, kun jij het hem in mijn plaats vragen, om de een of andere reden kan ik Wisord niet (meer) bereiken

De rest heeft niets met mijn vraag vandoen en zou ik dus terecht mogen negeren.

Citaat:
Jij negeert dus ook
Met het verzamelde didactisch materiaal heeft Wisord, met open vizier, een topic opgestart onder S&M 'Standaard Racisme op politics.be'.
Dit topic werd binnen de kortste keren verwijderd.

Vermoedelijk werd dat materiaal in die topic door een zekere Jurgen gebruikt om klacht neer te leggen.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=156725

En 'open vizier' Wisord werd gebannen.
Toch deze bedenking:

Waaruit concludeer je dat ik dat negeerde?

Ik heb het gelezen, ook het materiaal van "een zekere Jurgen" ( ook de allusies dat Jurgen = Wisord ) en zelfs het antwoord van Maarten

Het enige dat ik daar uit concludeer is dat sommigen het wel heel moeilijk hebben als ze geen gelijk krijgen.
Over de rest heb ik me zelfs geen mening gevormd.
HRobin is offline  
Oud 1 mei 2012, 10:44   #276
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Als dit je antwoord is op mijn vraag, kun jij het hem in mijn plaats vragen, om de een of andere reden kan ik Wisord niet (meer) bereiken

De rest heeft niets met mijn vraag vandoen en zou ik dus terecht mogen negeren.
Je reageerde toch op deze post. Je citeerde die toch.
http://forum.politics.be/showthread....34#post6105734

Maar je negeert de volledige inhoud, en stelt een vraag, compleet naast de kwestie.

Citaat:
Toch deze bedenking:

Waaruit concludeer je dat ik dat negeerde?
Uit wat je schreef in je post.

Citaat:
Ik heb het gelezen, ook het materiaal van "een zekere Jurgen" ( ook de allusies dat Jurgen = Wisord ) en zelfs het antwoord van Maarten

Het enige dat ik daar uit concludeer is dat sommigen het wel heel moeilijk hebben als ze geen gelijk krijgen.
Over de rest heb ik me zelfs geen mening gevormd.
Over welke rest heb jij je geen mening gevormd?
Over het verdwijnen van dat topic?
Waarom wens jij je daar geen mening over te vormen?
artisjok is offline  
Oud 1 mei 2012, 10:47   #277
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Uw mening interesseert me in feite niet...aangezien u tot het extremistische kamp behoort..

De vaagheid is in werkelijkheid zo klaar als pompwater, alleen kan ik die niet uiten zonder personen te vernoemen...
U kan waarschijnlijk geen personen noemen, maar slechts "nicknames"
de vreugde van het anoniem schelden zou vlug verdampen mits noemen van man en paard.

Overigens : provoceren tot racistische uitspraken ? Ik geloof niet dat men zomaar "tot racistische uitspraken " geprovoceerd kan worden.
Het critizeren van "Christendom" , "islam" "getuigen van Jehova" "atheïsme" is op zichzelf nooit racistisch. ; het oproepen tot discriminatie van de aanhangers van een bepaalde religie of ideoilogie daarentegen..

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline  
Oud 1 mei 2012, 10:51   #278
HRobin
Minister

HRobin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Over welke rest heb jij je geen mening gevormd?
Over het verdwijnen van dat topic?
Waarom wens jij je daar geen mening over te vormen?
Al de rest.
Ja
Zomaar
HRobin is offline  
Oud 1 mei 2012, 10:52   #279
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Het kinderachtig gedrag van bepaalde modjes hangt zo mijn klote uit dat ik hier nog maar zelden kom

Sorry maar ik blijf het herhalen,het armoede debat is iets waar men niet mee spot of lacht,bende onnozelaren !!
Oud 1 mei 2012, 10:52   #280
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Eigenzinnig
(4) u bent de laatste persoon om anderen een heksenjacht te verwijten..uw 'prooien' werden nooit openlijk afgemaakt ,maar via een spervuur van driehoeken..
O jawel, in een aantal gevallen maakt Raf zijn prooi de hele tijd af publiekelijk.

Aan de andere kant: Op het moment dat je op het driehoekje drukt, mag je de gewraakte tekst van de prooi niet eens publiekelijk citeren en aanvallen.. Dat achterbaks noemen, slaat dus weer al eens gewoon nergens op....
Dat is gewoon het systeem...
Jij met je drogredeneringen
smosty is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be