![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is volkomen terecht aangezien je hierover niets betekenisvol te zeggen hebt dan bedreigingen aan het adres van dit forum en de democratie. Citaat:
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 1 mei 2012 om 07:29. |
||
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probleem opgelost.
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar als lid van dit forum word je dan buitengezet.
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#246 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik werd razend toen ik de eerste keer las dat ik op een verachtelijke manier al jaren werd geprovoceerd door een kliek om mij te verleiden tot racistische uitspraken... En dat is ei zo na gelukt met hun collectief 'belagende' en zuiver provocerende manier van debatteren.. Als de moderatie niet reageert, hebben ze geen enkele vorm van autoriteit meer op hun eigen forum..dan moeten ze alles toelaten..willen of niet Voor de rest kan ik mij wel goed vinden in uw betoog.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 1 mei 2012 om 08:23. |
|
![]() |
![]() |
#248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat blijkt dan nog jammerlijk te mislukken ook. ![]()
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar het initiatief met goede bedoelingen van start ging, liep het m.i. uit de hand toen men informatie begon te verzamelen om door te spelen aan instanties buiten het forum. Dat vind ik zelf ook een hoogst betreurenswaardige ontwikkeling, zèlfs wanneer er nooit effectief een klacht bij die instanties werd ingediend. Ik vrees dat hierdoor voor sommige mensen hun aanwezigheid op dit forum - ongeacht de beslissing van de moderatie - onhoudbaar geworden is. Ze zullen voortaan op elk moment in elke discussie met hun "verraad" om de oren geslagen worden en elke discussie waaraan ze deelnemen, zal binnen de kortste keren verzanden in een heen en weer geruzie over "stasi-praktijken". Een collectieve ban van al de leden van dat schaduwforum lijkt me echter overkill. Er zijn daar meerdere leden (waaronder ikzelf trouwens, maar ook Pietje, the_dude, Robinus V en nog enkelen), die zich in de begindagen van dat forum registreerden uit nieuwsgierigheid, maar die er nooit deelnamen aan de gesprekken over Politics.be. Wat me trouwens in heel deze affaire geweldig tegen de borst heeft gestuit, is de wijze waarop een heel aantal forumleden collectief, als uitgehongerde gieren, van de gelegenheid gebruik gemaakt heeft om hun "prooi" aan stukken te scheuren. Getuige onder meer dit topic. Ik mag hopen dat de moderatie ook d�*t in overweging zal nemen. Het gedrag van sommige "tegenstanders" is op zijn best als wansmakelijk te beschrijven.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#251 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dit past vermoedelijk niet in het kraam van 'Eerlijkheid gebiedt mij'. |
||
![]() |
![]() |
#252 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is een discussieforum, waarbij je de mogelijkheid hebt om te reageren op standpunten van anderen. Wanneer je dan gaat " afspreken om strategie te bedenken" tegenover standpunten van anderen"die je zelfs als " tegenstanders" ziet bent u bezig met een clanoorlog, en zet u aan tot vetes, lees het stanpunt van de moderatie daar maar eens over. U zit dus stevig in de fout! U wist dus dat informatie verzameld werd en doorgespeeld aan anderen? Dan stopt hier denk ik wel de discussie, dat is een regelrechte heksenjacht wat niet goed te praten valt. Dus wie hieraan meedeed verdient een ban. Wanneer de positie van "anderen" onhoudbaar is hebben ze dit aan hun eigen gedrag te danken, en het lijkt me logisch dat niet iedereen dat gedrag over zijn kant laat gaan van dat clubje. Voor mij hoeven dat niet al de leden te zijn, maar iedereen die het forum gebruikte om strategie af te spreken deed mee aan het voorbereiden van een clanoorlog, dus die mensen mogen van mij een ban krijgen, zeker gezien de arrogantie van sommigen die zelfs nu nog volhouden de " bewakers van kwaliteit" te zijn! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#254 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben dan ook een normale volwassen mens, zonder verradersmentaliteit, zonder de behoefte om mensen de mond te snoeren, zelfs al vind ik hun ideetjes maar bagger. Ik kan me echt voor geen millimeter inleven in de denkwijze van het bash-the-fascists-clubje. Ze beweren te gruwen van racisme, maar toch houden ze zich bezig op een forum dat er volgens hen van bulkt, en wat meer is: ze zoeken net die draden op waar het risico op 'racisme' het hoogst is. Het lijken wel varkens die zich in de modder rollen, en dan roepen:"Kijk eens wat een vuile troep!" @Bash-the-fascists Ik zou zeggen, mensen van bash-the-fascists: hou de eer aan u zelf, (zeker na uw bewezen jannestreken) en stap uit eigen beweging op voor ze u hier op pijnlijke wijze buitengooien. Verlaat zelf het forum dat jullie zo verachten, daar heb je geen moderatie of CGKR voor nodig: het hek staat open. Blijven, al dan niet met toestemming van de moderatie is geen optie, dat begrijpen jullie toch zelf? Wie nog met jullie wil praten, zal u telkens weer uw kleutergedrag aanwrijven, en aldus elk argument van uw kant op voorhand waardeloos maken. En dat is uw eigen schuld: als ge externe hulp en censuur van moderatie of CGKR inroept, dan gelooft niemand dat ge het doet uit bekommernis voor de naleving van een (overigens debiele) wet. Het kleinste kind kan zien dat jullie hier inhoudelijk niks voorstellen, en dat jullie zogezegde bekommernis om een racisme-vrij forum enkel dient om te maskeren dat jullie stijf van de haat staan tegenover andersdenkenden, die jullie gewoon de mond willen snoeren, desnoods door het medium zelf lam te leggen.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 1 mei 2012 om 09:02. |
|
![]() |
![]() |
#256 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij negeert dus ook Met het verzamelde didactisch materiaal heeft Wisord, met open vizier, een topic opgestart onder S&M 'Standaard Racisme op politics.be'. |
|
![]() |
![]() |
#258 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zelf heb ik daar het al moeilijk mee zonder daar een verklaring voor te kunnen uiten. Of misschien toch dit: als je iemand al moet helpen om een mening te vormen dan schiet die iemand toch te kort? Dat er langs beide kanten soms wansmakelijk te werk gaat is, naar mijn ervaring, eigen aan fora met "tegenstanders". Zo ook op, ik zeg maar iets, op een forum waar de voetbal-competitie(s) het onderwerp zijn. De moderatie zal zijn conclusies trekken en de nodige maatregelen treffen. Maar wat ik al zeker weet, is dat die conclusies en maatregelen voor sommigen niet ver genoeg zullen gaan en voor sommigen dan weer te ver en zit het spel toch weer op de wagen. Storm in een glas water? Waarschijnlijk, maar eentje die toch even zal blijven nazinderen (of dit terecht is of niet laat ik in het midden) |
|
![]() |
![]() |
#259 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#260 |
Banneling
|
![]() Het is goed dat jij je (als enige) meteen aangesproken voelt. Dat is de eerste stap naar erkenning.
Laatst gewijzigd door Elbow : 1 mei 2012 om 09:17. |
![]() |