Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 4 mei 2012, 23:37   #261
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Hun ban maakt misschien meer tijd vrij voor hun CGKR project. Daarvoor hoef je uiteindelijk geen lid te zijn van het forum.

Sommige maatregelen hebben het eigenaardige effect van een boemerang.

Of misschien richten en ze wel een nieuw forum op.

Dubbelnicks zijn ook niet uitgesloten. Daar loopt het hier van over, dus veel ethiek hoef je daar niet meer rond te verwachten.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 4 mei 2012 om 23:41.
Johan Bollen is offline  
Oud 4 mei 2012, 23:38   #262
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Elbow moest ook sneuvelen om dat aan te tonen.
Elbow moest sneuvelen omdat ze als permanente banneling onder haar zoveelste dubbelnick op het forum kwam.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 4 mei 2012, 23:46   #263
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Hun ban maakt misschien meer tijd vrij voor hun CGKR project. Daarvoor hoef je uiteindelijk geen lid te zijn van het forum.

Sommige maatregelen hebben het eigenaardige effect van een boemerang.

Of misschien richten en ze wel een nieuw forum op.

Dubbelnicks zijn ook niet uitgesloten. Daar loopt het hier van over dus veel ethiek hoef je daar niet meer rond te verwachten.
Voor zover ik begrepen heb uit de forumrip heeft hun 'actie' bij 't CGKR geen gevolgen gehad, ze hebben welgeteld 1 mail als antwoord gekregen op hun 'aanklacht', met 'n beleefde standaard formulering, toen verdere 'actie' uitbleef werd er mèèr 'didactisch materiaal' verzameld dmv 'strategieën' afspreken om uitspraken uit te lokken die gebruikt konden worden voor 'n vervolgmail, uit pure frustratie omdat er geen, of niet snel genoeg, gevolg werd gegeven aan hun 'klacht'.

De dubbelniks zijn alvast in de maak, ze kennen immers 't klappen van de zweep, daar dit middel ook niet geschuwd werd en veelvuldig gebruikt.
SDX is offline  
Oud 4 mei 2012, 23:52   #264
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smosty Bekijk bericht
De K&K - draad is gesloten, dus krijgen we hier een ketting duivenberichten
Aan de rondvliegdende pluimen te zien,tja ,wat denkt u,ik ben alleen maar expert wat ooievaars betreft,en die schijten erger dan een simpele duif,ge had het moeten zien ,pas gewassen auto,propere voordeur,zijgevel én garagepoort,één splatch later ,dag gewassen auto,nette zijgevel én netjes gepoetste voordeur én garagepoort ...doemedoeme doeme
Svennies is offline  
Oud 5 mei 2012, 00:11   #265
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Voor zover ik begrepen heb uit de forumrip heeft hun 'actie' bij 't CGKR geen gevolgen gehad, ze hebben welgeteld 1 mail als antwoord gekregen op hun 'aanklacht', met 'n beleefde standaard formulering, toen verdere 'actie' uitbleef werd er mèèr 'didactisch materiaal' verzameld dmv 'strategieën' afspreken om uitspraken uit te lokken die gebruikt konden worden voor 'n vervolgmail, uit pure frustratie omdat er geen, of niet snel genoeg, gevolg werd gegeven aan hun 'klacht'.

De dubbelniks zijn alvast in de maak, ze kennen immers 't klappen van de zweep, daar dit middel ook niet geschuwd werd en veelvuldig gebruikt.
Tja,daar is een middel tegen...
En het is erg simpel ...

Aangezien ze steeds in clangewijze operen zullen ze hun gezamelijke aanvallen bijgevolg ook in een beperkte tijdsduur ten uitvoer brengen..

Laat nu de moderatie élke nick op het forum hier een bijgaande indentificatienummer geven als extra controle die vor hen a ...

Dit identificatienummer dus wordt iedere

Laatst gewijzigd door Svennies : 5 mei 2012 om 00:21.
Svennies is offline  
Oud 5 mei 2012, 01:15   #266
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Hun ban maakt misschien meer tijd vrij voor hun CGKR project. Daarvoor hoef je uiteindelijk geen lid te zijn van het forum.
nog meer tijd hun twee vorige mailtjes hebben blijkbaar geen indruk gemaakt op het centrum en dat wil al wat zeggen...
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline  
Oud 5 mei 2012, 01:17   #267
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

de bannelingen kunnen nog altijd naar het verzonnen recreatiepark van wisord
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline  
Oud 5 mei 2012, 01:27   #268
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Tja,daar is een middel tegen...
En het is erg simpel ...

Aangezien ze steeds in clangewijze operen zullen ze hun gezamelijke aanvallen bijgevolg ook in een beperkte tijdsduur ten uitvoer brengen..

Laat nu de moderatie élke nick op het forum hier een bijgaande indentificatienummer geven als extra controle,en die enkel door de moderators kunnen worden gelezen...

Dit identificatienummer dus wordt iedere voor iedere member een soort van footprint


Stel nu dat er een post wordt gedriehoekt...

De moderatie geeft dus een waarschuwing dan je banpunten krijgt ten gevolge van hehaaldelijke banmeldingen vanwege uw post...

En krijg je gelijk de nummers van diegene die je hebben gedriehoekt...

Nu weet je niet wie dat in nicknaam uitgedrukt waren...

Maar eenzelfde patroon van diezelfde steeds weerkerende identificatienummers geven je dan een duidelijk beeld of het dan wel een toevallige samenloop betreft ,of dat er een heuse heksenjacht gebeurt om die oppponent toch maar het zwijgen opgelegd te krijgen,en waarvan jij dan op dat ogenblik het grote slachtoffer dreigt te worden...
Svennies is offline  
Oud 5 mei 2012, 01:36   #269
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
de bannelingen kunnen nog altijd naar het verzonnen recreatiepark van wisord
ietske voorbij de thorton bank,juist achter die windmolens....
Svennies is offline  
Oud 5 mei 2012, 01:50   #270
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Ze waren nochtans zulk een bron van inspiratie ...



Met dank aan mbk voor de inspiratie.
Elio di Supo is offline  
Oud 5 mei 2012, 05:19   #271
Vlaamse Leeuwin
Minister-President
 
Vlaamse Leeuwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 juni 2010
Locatie: in Lalaland
Berichten: 4.298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
hier toch
__________________
Dwarsliggers zijn nodig.....ze houden de sporen recht .

Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed)
Vlaamse Leeuwin is offline  
Oud 5 mei 2012, 06:34   #272
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Ze waren nochtans zulk een bron van inspiratie ...



Met dank aan mbk voor de inspiratie.
knap gevonden!
Cynara Cardunculus is offline  
Oud 5 mei 2012, 07:01   #273
Scherven A. Mok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 april 2008
Berichten: 12.832
Standaard

Ik heb hier precies iets gemist. Nu ja. Gemist.

Heb me wat verdiept in de geschiedenis van de laatste 500 jaar van het vorige milleniumen het lijkt echt wel terug of we in de aanloop zijn naar fascisme en oorlog. Dezelfde discussies met dezelfde standpunten. En racisme is daar geen hoofdzaak in, slechts een symptoom. Tekeer gaan tegen racisme helpt echt geen zak. Gewone mensen links of rechts of blank of gekleurd worden tegen elkaar opgezet. Verdeel en heers.

Laatst kwam ik in het park van Brasschaat een (groene!) minister (van de meest vervuilde Europese) staat tegen die nog liep te glunderen in de veronderstelling dat hij eigenhandig het fascisme gestopt heeft door de bruinhemden van het Vlaams Blok te klein te krijgen, volledig blind voor de zwartpakken die overal aan de macht beginnen komen momenteel. Dat bleke zwetende zieke gelaat, glunderend omdat hij het kanariepietje in de mijn de strot toe heeft geknepen, ik had me voorgenomen die ineen te rammen als ik die ooit alleen in levende lijve tegen zou komen. Gelukkig ben ik te pacifist, te vredelievend. Haha. Of te laf en te angstig.

Rechtse economische politiek daar ligt het echte gevaar. Niet in de vrije handel of de vrije markt maar in de neoliberale economische visie op arbeid en overheid.
Links kan maar beter niet naar dezelfde oplossingen reiken uit die 19de en 20ste eeuwse discours zoals rechts dat nu placht te doen want communisme is ook fascisme. Er moet iets nieuws komen.

Maar waar iedereen elkaar hier over in de haren vliegt. Verspilde energie. De moeilijkheden tussen verschillende klassen, soorten, rassen - hoe je het ook wilt noemen - los je op door de economische problemen aan te pakken en te zorgen dat iedereen in het werk en de welvaart deelt. Niet door meer politie en gevangenissen of meer gedachtepolitie en indoctrinatie.

Edit : meer on topic : ik ben tegen het bannen.
De regel waarom je verbannen wordt als je gerechtelijke stappen onderneemt begrijp ik niet. Ofwel was er echt iets tegen de wet ofwel niet. Wordt de gerechtelijke stap in het ongelijk gesteld : niets aan de hand voor het forum. Blijkt de gerechtelijke stap gelijk te krijgen : don't shoot the messenger. Of is recht misschien een illusie en eigenlijk een machtsspel ? Nu moet ik wel zeggen dat ik er daarbij vanuit ga dat de eigenaars van het forum niet zelf kunnen worden aangeklaagd omdat zij niet verantwoordelijk zijn voor wat er geschreven wordt. Natuurlijk ziet een rechter dat misschien anders omdat er een reglement is en gemodereerd wordt. De oplossing : reglement en moderatie af schaffen

Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 5 mei 2012 om 07:13.
Scherven A. Mok is offline  
Oud 5 mei 2012, 10:13   #274
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Uiteraard niet. Eerst moet Suqar gelyncht worden, koste wat het kost.
Zoals gezegd, bannen hoeft voor mij niet. Maar dat u het raar vindt dat er mensen boos zijn op Suqar, begrijp ik niet goed. Hebt u die verwijzing van haar naar het feit dat Alice kanker zou hebben niet gelezen? Dat vind ik op zijn minst walgelijk!
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline  
Oud 5 mei 2012, 10:18   #275
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Suqar kon best leuk en sympathiek zijn zolang het niet over multicul of islam gaat. Ze laat zich makkelijk meeslepen door extremisten. Eigenlijk zou ze net als de rest een permaban moeten hebben. Maar ik denk dat de 3 huidige bans al zeer veel zijn. Ik zou zeggen, stel je tevreden. De kans dat ze terugkomt is nihil.
Inderdaad, al is zij (volgens eigen zeggen) moslima, haar argumenten waren eerlijker dan die van A + A + F.
Zij zal zich mogelijk laten meeslepen hebben, maar dan had ze toch nog wat op haar woorden mogen letten. Zou dat eigen aan de islam zijn, dat spoken op kankerpatiënten?
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline  
Oud 5 mei 2012, 10:20   #276
smosty
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2012
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Elbow moest sneuvelen omdat ze als permanente banneling onder haar zoveelste dubbelnick op het forum kwam.
Veel te laat gesneuveld
smosty is offline  
Oud 5 mei 2012, 10:22   #277
smosty
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2012
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een correcte beslissing.
Mijn respect naar de moderatoren.

Ik mocht zelfs niet praten over de groente artisjok of ze begonnen te driehoeken.
Terwijl kookprogramma's nu heel populair zijn.
Ik ben zeer blij dat deze belagers weg zijn.
Het aanhoudende gepest in draden over de multicul was er ook ver over.
Jouw aanhoudende gepest van de smosty-broodjes is er ook over
smosty is offline  
Oud 5 mei 2012, 10:22   #278
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Dat klopt mijn beste...

Het was steeds het kliekje tegenover de enkeling...

Ik snap niet dat er hier nog zijn die hun zonodig moeten verdedigen...

Of ze hebben zoals Txiki die nooit in de i&i draad komt nooit zelf ondervonden...

Sterker nog de moderatie spreekt van een clanoorlog,volgens mij is dit overdreven en kan je alléén spreken van een clan die agressief uit de hoek kwam tegen een stel individuen die toevallig dezelfde standpunten delen wat het onderwerp van de draad betreft,maar die verder veelal géén gemeenschappelijke raakpunten heeft,en die vooral géén gezamelijke strategie hanteren om hun doelwitten "kalt" te stellen...

De moderatie veegt ons ook zomaar op één hoop....Dat is er verdomme vér over nietwaar....
We zullen Txiki ook een straf geven . Hij moet de hele discussie in I&I "Waarom meer mensen iets krijgen tegen allochtonen" lezen. 't Zijn iets meer dan 900 pagina's, da's wel te doen, zeker
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline  
Oud 5 mei 2012, 10:25   #279
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Elbow moest sneuvelen omdat ze als permanente banneling onder haar zoveelste dubbelnick op het forum kwam.
Is Elbow ook geband?
Is Elbow een vrouw?
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline  
Oud 5 mei 2012, 10:27   #280
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Voor zover ik begrepen heb uit de forumrip heeft hun 'actie' bij 't CGKR geen gevolgen gehad, ze hebben welgeteld 1 mail als antwoord gekregen op hun 'aanklacht', met 'n beleefde standaard formulering, toen verdere 'actie' uitbleef werd er mèèr 'didactisch materiaal' verzameld dmv 'strategieën' afspreken om uitspraken uit te lokken die gebruikt konden worden voor 'n vervolgmail, uit pure frustratie omdat er geen, of niet snel genoeg, gevolg werd gegeven aan hun 'klacht'.

De dubbelniks zijn alvast in de maak, ze kennen immers 't klappen van de zweep, daar dit middel ook niet geschuwd werd en veelvuldig gebruikt.
Wedden dat hier binnenkort de dubbelnick Cynara Scolymus verschijnt?
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be