![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus ook voor jou is de beslissing van de moderatie niet voldoende?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een uitschuiver van formaat. |
|
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij noemt dat 'n 'uitschuiver', of je denkt dat dat 'n 'uitschuiver' is?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe nog steeds waar ik zin in heb.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Suqar kon best leuk en sympathiek zijn zolang het niet over multicul of islam gaat. Ze laat zich makkelijk meeslepen door extremisten. Eigenlijk zou ze net als de rest een permaban moeten hebben. Maar ik denk dat de 3 huidige bans al zeer veel zijn. Ik zou zeggen, stel je tevreden. De kans dat ze terugkomt is nihil.
|
![]() |
![]() |
#247 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe moet anders jouw "so be it" begrepen worden.
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila.
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Gaat om 't precedent dat geschapen werd, de 'carte blanche' die gegeven werd (althans voor sommigen), de contradictie in 't 'verdict'. Volgens mij hoefde niemand verbannen te worden, dat schreef ik meermaals en is te verifiëren, maar indien maatregelen, dan wel correct, dit is niet gebeurd, dan hadden de 3 anderen óók mogen blijven. Zo simpel is dat.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zei ze zelf op bash the fascists. Ze wist niet goed of ze nu Marokkaanse is of Belgische. Zij is uiteindelijk ook een slachtoffer van de multiculturele samenleving. Dan komt ze opeens in aanraking met een groepje extremisten die de zaken enorm simplifiëren. Die de hele zaak vernauwen tot 'racisten' en 'verdraagzamen'. Het is erg makkelijk om in zo een val te trappen. Ze kunnen niet heel de bende bannen, anders gaan ze huilen dat de mods rechtse nazi's zijn. Elbow moest ook sneuvelen om dat aan te tonen. |
|
![]() |
![]() |
#253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dacht je dat ik enkel maar jouw screenshots gezien had. Slachtoffer ![]()
|
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was steeds het kliekje tegenover de enkeling... Ik snap niet dat er hier nog zijn die hun zonodig moeten verdedigen... Of ze hebben zoals Txiki die nooit in de i&i draad komt nooit zelf ondervonden... Sterker nog de moderatie spreekt van een clanoorlog,volgens mij is dit overdreven en kan je alléén spreken van een clan die agressief uit de hoek kwam tegen een stel individuen die toevallig dezelfde standpunten delen wat het onderwerp van de draad betreft,maar die verder veelal géén gemeenschappelijke raakpunten heeft,en die vooral géén gezamelijke strategie hanteren om hun doelwitten "kalt" te stellen... De moderatie veegt ons ook zomaar op één hoop....Dat is er verdomme vér over nietwaar.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, de hele bende die een ban krijgt was mooi geweest, maar onrealistisch. Dat weet ik allemaal wel, dat jij ook de forumrip hebt.
Laatst gewijzigd door Demper : 4 mei 2012 om 23:17. |
|
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een clanoorlog is het verkeerde woord. Het gaat hier om zelfverdediging tegen een fascistisch groepje die alle middelen wou benutten om de tegenstanders en zelfs dit forum klein te krijgen. Zij waren niet opgewassen tegen de feiten en argumenten van de politieke tegenstander en dan krijg je frustratie en opgekropte woede. Misschien moeten ze hun mening over de multiculturele samenleving maar eens herzien, als ze hun holle principes op dergelijke wijze moeten verdedigen. |
|
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |