![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Banneling
|
![]() O, en van die hamertjes die in bussen hangen om ramen uit te slaan. 1 tikje en de autoruit breekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik mag hopen dat je dat dan toch probeert vanuit een rijdende bus, he stoere bink?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Europees Commissaris
|
![]() Elektrische wagens waren populair rond het begin van de 20ste eeuw, winstbejag bracht ons de auto die op fossiele brandstoffen rijdt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Banneling
|
![]() Ik moet even de dopkaart binnenbrengen en wat Carapils halen, ben zo terug.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Banneling
|
![]() Leuven? Daar gebeurt nooit wat, zo'n dode stad...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar blijf met uw poten van andermans goederen af. Ge moet echt wel een stommerik zijn om niet te beseffen dat om elke beschadiging te herstellen er extra vervuilende energie moet gebruikt worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar niemand houdt mij tegen om auto's kapot te slaan. Niemand kan mij tegenhouden. Als ik blijf vernielen stopt er misschien iemand mee. Geen grote auto is veilig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een SUV nergens voor nodig is, dan is bier nergens voor nodig. Elk luxegoed is simpelweg nergens voor nodig.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het tweede is niet waar, een computer is ook een luxegoed maar is wel degelijk nuttig. Daarbij drink ik misschien 1 a 2 keer per 2 weken bier, en rijd jij elke dag in je SUV. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar staan niet genoeg auto's om af te breken.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar is de tijd dat ik ook nog studeerde, toen idealisme nog kon.
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja 't is erg tegenwoordig in Leuven met al die Chinezen
Er zitten er al meer dan duizend chinezen ![]()
![]() |
#278 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN