![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan nergens vaststellen dat de partijen waarvan sprake iets doen met hun resultaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.vacature.com/blog/de-gemi...ruto-per-maand Op dit moment zou dat voor de meeste werkende mensen geen achteruitgang zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de SP.a op een beleidsniveau niet in de meerderheid komt, betekent dat dan volgens u ook dat u "niet kan vastellen dat ze iets doen met hun resultaat"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik merk wel dat er bepaalde partijen zijn die een beetje ... hoe zal ik zeggen "werkschuw" zijn als het erop aankomt om enige verantwoordelijkheid te nemen. U moet dit niet persoonlijk opvatten, het is gewoon een feit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werkschuw? Ik zie daar hoegenaamd geen reden toe. De bereidheid was groot, de halfslachtigheid onder de andere Vlaamse partijen ook heel groot. Daarop is het stukgelopen. Het resultaat kennen we ondertussen: een federale regering gedomineerd door de Franstaligen, geen meerderheid aan Vlaamse kant, akkoorden waar de Vlamingen dubbel en dik voor moeten betalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er was nu al geen wijn meer. Meer zelfs in het water zit nu een massa azijn.
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 14 juli 2012 om 09:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Het anders dragen van de burgemeesterssjerp was "zo belangrijk" dat de pers er aandacht aan gaf ..... en dat de burgemeester van de vrolijkste stad van Vlaanderen, de sos Termont, een interview toestond waarin hij tijdens zijn kostbare tijd ... het initiatief toejuichtte .... - wat betreft de "analyse": het is geen analyse, maar een uitgesproken omgekeerde lofrede op zijn eigen politieke visie. Daarbij was die lofrede beter uitgebreid: de nva dient niet enkel het Belang te danken, maar wel degelijke alle andere partijen. Al die andere partijen graven hun eigen graf. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 14 juli 2012 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst doet BDW niks, dan is hij een gevaar voor de welvaart, en nu gaat onze stem weeral verloren. Weet jij het nog eigenlijk?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En vreemd genoeg zitten die partijen alsnog in de regering. Begrijpe wie begrijpen kan.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zouden we de Vlaamse regeringsminderheid die de belangen van Vlaanderen niet behartigt niet mogen aanklagen?
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo dat het ook verdund tot CD&V/SPa/OVLD plat water bedoel je?
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Burgemeester
|
![]() Wat is dat toch met de NV-A dat het onbenullen lijk Bracke aanneemt en Vlaams-Nationalisten die bij het Vlaams Belang weg gaan omdat ze de dictateur van DeWinter beu zijn, niet; begrijpe wie kan, ik dank dat het met de NV-A dezelfde weg opgaat zoals de volksunie, onzaliger gedachte. en daar pas ik voor.
Ik zou graag vóór de verkiezingen weten hoe het met de Vlaamse overtuiging van de kandidaten van de NV-A zit. Ene keer een Volksunie is wel geweest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U mag me altijd vertellen hoe u de vlaamse onafhankelijkheid zal uitroepen, zelfs met een absolute meerderheid in VLAANDEREN. Ik zaag al jaren over een concreet uitgewerkt plan dat rekening houdt met nationale en internationale regels. Tot nu toe hebben zelfs partijen waarvan die onafhankelijkheid programmapunt nr 1 is verzuimd dergelijk draaiboek, scenario, met kosten baten en swot analyse op te maken. Tot zicht op dit plan beschouw ik althans die vlaamse onafhankelijkheid ongefundeerd en dus een grote leugen |
|
![]() |
![]() |