![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast zijn er op veel plaatsen in de wereld 'blasphemy laws' (ook van toepassing hier) met straffen tot en met de doodstraf. Moest zich een gelijkaardig iets voordoen in het westen zou het waarschijnlijk als een 'hate crime' gezien worden. Hoeveel straf zou je daarvoor krijgen. In Engeland was er geen protest toen de zoon van iemand van Pink Floyd gevangenisstraf kreeg omwille van uitspraken die beledigend zouden zijn voor het land. P.S. Ik merk dat je zoals ik verwacht had je niet druk maakt om een Engelstalig citaat hierboven, zonder vertaling of bronvermeding. Het was niet lang genoeg zeker? Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 19 augustus 2012 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Oh, en hier een staaltje goor racisme waarover al helemaal niemand een woord heeft gerept: http://praag.org/?p=1107 Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Banneling
|
![]() Spijtig. Ik had het "creed"-dier willen kapotflooden en heb de flooder op zo'n 40 berichten per minuut geplaatst. Helaas zette het mij op negeerlijst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Banneling
|
![]() Ik ben van Russische afkomst. Ik weet dus iets meer over het land dan jij en je alternatieve media.
Laatst gewijzigd door Восход-1 : 19 augustus 2012 om 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar is dat te merken aan deze zaak?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat is natuurlijk het grootste drama he. Die (Angelsaksische, fundamenteel) anti-Russische benadering zorgt ervoor dat er nooit volwassen gehandeld kan worden in de internationale politiek en dat land steeds bepaalde bokkesprongen maakt. De internationale omgeving is een perfect excuus om allerlei fouten met de mantel der liefde beperken. Hoe ga je broodnodige hervormingen doorvoeren in het leger als de Amerikanen rakettenschilden willen optrekken, al de bondgenoten in het Midden-Oosten aanvallen/destabiliseren en Centraal-Azië inpalmen enerzijds, en anderzijds via NGO's media concerns en andere subversieve organisaties het politiek proces en de legitimiteit van alles gaan ondergraven?
![]() |
![]() |
#271 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan me hier wel in vinden
"Free speech includes not only the inoffensive but the irritating, the contentious, the eccentric, the heretical, the unwelcome and the provocative provided it does not tend to provoke violence. Freedom only to speak inoffensively is not worth having." Uitspraak gedaan door een UK high court rechter. Niet dat de UK zelf het zou nauw nemen met dit principe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Iemand die 40 zwaar beledigende mails (+ bedreigingen ?) stuurt aan zowat elke toppoliticus van het land en daarvoor bij verstek veroordeeld werd tot 8 maanden cel, is niet te vergelijken met de 2 jaar effectief in een werkkamp voor een schertsoptreden van anderhalve minuut in een kerk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, viel het je op dat Amerika heel heel snel heeft gezegd dat de verkiezingen in Rusland eerlijk waren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij hoeft die straf ook niet, maar ik heb niet de indruk dat het hier om een uitzonderlijk zware straf gaat in verhouding tot andere landen. We zullen hopelijk meekrijgen hoeveel ze effectief doen. Is er beroep mogelijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |