![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Banneling
|
![]() de piratenpartij en rood halen geen zetel,
de PVDA haalt 4 zetels |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat werkgevers van koppige mensen houden.
|
![]() |
![]() |
#264 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat uw persoonlijke hoofddoekdragende moslimfamilie die hoofddoek gedurig aan en af zit te doen overdag kan best zijn. Dat is dan een uitzondering. Ge hebt een bakkerij zegt ge, uw vrouw draagt een hoofddoek. Mag ze al eens even in de winkel ? Ja ? Dan draagt ze een hoofddoek. Zet uw vrouw haar hoofddoek af als ze van de winkel naar de huiskamer gaat ? Neen, denk ik. Hetgeen ik erover weet is meer dan genoeg. Ik integreer mij niet aan moslimgewoontes en het interesseert me niet verder. Ik wil en hoef er niet meer over te weten. |
|
![]() |
![]() |
#266 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#267 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Had beter het Vlaamse volkslied laten spelen... Dat was in elk geval een vermoeidheidsblundertje en bewijst tevens dat niemand van z'n ploeg zelf het initiatief nam, om die dj diets te maken dat het reeds welletjes was. Denk zelfs dat ze 'm komen vragen welk wc-papier moet gekocht worden voor de gemakken in het partijkwartier. Arme Bart... ![]() Laatst gewijzigd door Diego Raga : 14 oktober 2012 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
#268 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Werkgevers die geen Marokkaan in dienst willen nemen via een uitzendbureau doen dat ook geniepig door dit tegen het uitzendbureau te zeggen. Dus doe gerust moeilijk met belachelijke regeltjes, en je betaalt maar netjes mee voor het stempelgeld!
![]() |
#269 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werkgevers hebben er alle belang bij de verkeerde mensen aan te werven. Werklozen proberen zo weinig mogelijk uitvluchten te zoeken om werkloos te kunnen blijven. Er zijn hier al genoeg draadjes verschenen met raad om niet aangeworven te worden. Wie die werkloze is die met onze centjes gaat lopen maakt tenslotte niet zoveel uit, het is zaak de werkonwilligen er uit te halen. Daar mag wel eens werk van gemaakt worden. Laatst gewijzigd door Bobke : 14 oktober 2012 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
#273 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#274 | |
|
![]() Citaat:
Gelukkig hoef ik daar nooit in de week te zijn. Ik vroeg me tijdens het aanschuiven dan ook af, waarom daar nog geen metro lag... Laatst gewijzigd door Diego Raga : 14 oktober 2012 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
#275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Minister
|
![]() Is er al een definitief resultaat binnen?
|
![]() |
![]() |
#279 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Banneling
|
![]() Volgens de laatste uitslagen halen NVA en VB in Merksem tesamen 60% van de stemmen.
|
![]() |