Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Vakbonden
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 maart 2013, 20:54   #261
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Op documenten blijkt dat het ACW omgekocht is om te zwijgen.
http://www.knack.be/nieuws/belgie/ac...0255015096.htm
We zullen zeer snel zien of de strop zich sluit rond uw nek en deze van de NVA of rond deze van het ACW.

Immers, vanaf morgen als ik me niet vergis, ligt de deal die het ACW met Belfius sloot ter inzage bij de griffie van de Kamer. En we zullen dus vrij vlug weten of het ACW zich 'misdadig' gedroeg zoals de NVA het van de daken schreeuwde.

Nog een beetje geduld dus.

Laatst gewijzigd door system : 6 maart 2013 om 20:55.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2013, 20:59   #262
WetIsWet
Gouverneur

WetIsWet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
We zullen zeer snel zien of de strop zich sluit rond uw nek en deze van de NVA of rond deze van het ACW.

Immers, vanaf morgen als ik me niet vergis, ligt de deal die het ACW met Belfius sloot ter inzage bij de griffie van de Kamer. En we zullen dus vrij vlug weten of het ACW zich 'misdadig' gedroeg zoals de NVA het van de daken schreeuwde.

Nog een beetje geduld dus.
Ik hoop samen met jou, maar ik vrees ervoor dat we morgen toch niet de gevraagde transparantie krijgen! Ik zit dagelijks in contracten tussen multinationals en zelden staat alles in 1 document. Het hangt er dus van af hoeveel 'openheid' men toelaat.

Esperons-nous!
Oud 6 maart 2013, 21:12   #263
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
De verwijzingen naar misdadige daden slaan niet op dat contract maar op zaken die eraan vooraf gaan. Het contract is niet het echte probleem.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2013, 22:35   #264
WetIsWet
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WetIsWet Bekijk bericht
Ik hoop samen met jou, maar ik vrees ervoor dat we morgen toch niet de gevraagde transparantie krijgen! Ik zit dagelijks in contracten tussen multinationals en zelden staat alles in 1 document. Het hangt er dus van af hoeveel 'openheid' men toelaat.

Esperons-nous!
Het begint al ... 1 vertegenwoordiger per partij en geen nota's, copy's, ... Hoe kan je in godsnaam op zo'n manier interpelaties voorbereiden. Stinkt dit zaakje nu van dag tot dag meer?

Link
Oud 8 maart 2013, 22:50   #265
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het begint al ... 1 vertegenwoordiger per partij en geen nota's, copy's, ... Hoe kan je in godsnaam op zo'n manier interpelaties voorbereiden. Stinkt dit zaakje nu van dag tot dag meer?

Link
Is het dan normaal dat een overeenkomst tussen een bank en een privé partij te grabbel gegooid wordt.

Ze vroegen inzage, en die krijgen ze.Wat willen ze ? De deal publiceren en belfius schade berokkenen als bank wiens overeenkomsten op vraag van het eerste het beste ppolitieke leeghoofd openbaar gemaakt worden? Wie gaan ze interpelleren?

Wat willen ze nu eigenlijk? nagaan of alles marktconform is, of nog meer schade aanrichten aan de geloofwaardigheid van belfius dat ieders eigendom is, ze moeten het maar eens luidop zeggen, of ze ooit nog denken onze centen te recupereren door de verkoop van belfius? Als ze er ooit nog centen willen voor krijgen, moeten ze vooral zo verdere doen, en gaan ingrijpen op de vertrouwelijkheid. Belfius zal er zeker de vruchten van plukken. Hun aversie voor ACW doet hen gewoon in de eigen voeten schieten, en die van alle belastingbetalers.
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2013, 22:51   #266
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
De verwijzingen naar misdadige daden slaan niet op dat contract maar op zaken die eraan vooraf gaan. Het contract is niet het echte probleem.
dedju weer niets gevonden, blijven verder zoeken
Oud 8 maart 2013, 22:59   #267
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Esperons-nous!
En zou jij of je klanten het apprecieren moesten deze deals op vraag van een paranoia politicus openbaar moeten gemaakt worden, omdat hij hoopt iets onregelmatigs te kunnen ontdekken?

Ik vermoed van niet. Waarom hier dan wel?
Oud 8 maart 2013, 23:25   #268
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Link
Gaat het minder stinken als alle contracten op wikileaks komen ?

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2013, 09:48   #269
WetIsWet
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
En zou jij of je klanten het apprecieren moesten deze deals op vraag van een paranoia politicus openbaar moeten gemaakt worden, omdat hij hoopt iets onregelmatigs te kunnen ontdekken?

Ik vermoed van niet. Waarom hier dan wel?
Er is 1 klein verschil, bij ons gaat dat tussen twee private entiteiten terwijl Belfius tot nader order nog steeds een staatsbank is waarvan we allemaal eigenaar zijn. Openbaarheid van bestuur, zegt je dat iets?

Ofwel hadden ze Dexia failliet laten gaan ofwel nationaliseerde men de bank. Men koos voor het tweede en in dat geval moet men er tegen kunnen dat er wakkere burgers en door hen aangestelde kamerleden, die toezicht willen houden op het feit dat alles correct gebeurt.

Trouwens, zou hetzelfde opgaan in de omgekeerde richting? Stel je voor dat je ergens subsidie voor krijgt, dan moet je toch ook niet afkomen bij de staat met "ja maar, dat is wel een contract tussen twee partijen, daar hebben jullie geen zaken mee". Ik blijf verbaasd dat er mensen zijn die het aanvaardbaar vinden dat de overheid meer mag/kan dan een gewone burger of een bedrijf. Ook zij zijn aan de wet gebonden en indien ze niet met de wet akkoord zijn, dan moeten ze maar een amendement stemmen in de kamer.
Oud 9 maart 2013, 10:04   #270
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Er is 1 klein verschil, bij ons gaat dat tussen twee private entiteiten terwijl Belfius tot nader order nog steeds een staatsbank is waarvan we allemaal eigenaar zijn. Openbaarheid van bestuur, zegt je dat iets?

Ofwel hadden ze Dexia failliet laten gaan ofwel nationaliseerde men de bank. Men koos voor het tweede en in dat geval moet men er tegen kunnen dat er wakkere burgers en door hen aangestelde kamerleden, die toezicht willen houden op het feit dat alles correct gebeurt.

Trouwens, zou hetzelfde opgaan in de omgekeerde richting? Stel je voor dat je ergens subsidie voor krijgt, dan moet je toch ook niet afkomen bij de staat met "ja maar, dat is wel een contract tussen twee partijen, daar hebben jullie geen zaken mee". Ik blijf verbaasd dat er mensen zijn die het aanvaardbaar vinden dat de overheid meer mag/kan dan een gewone burger of een bedrijf. Ook zij zijn aan de wet gebonden en indien ze niet met de wet akkoord zijn, dan moeten ze maar een amendement stemmen in de kamer.
Belfius is geen staatsbank, dat is populistische praat, waar een onderhandelaar van internationale kontraken boven zou moeten staan. Belfius is vooral een bank waarvan de staat aandeelhouder is, gebonden door de regels die voor banken gelden, en niet onderworpen aan controle door het parlement. Dus niet aan openheid van bestuur. Als ze belfuis kapot willen, zijn ze goed bezig.

De bank is eigendom van de staat, en dient de bank te controleren via de raad van bestuur, en die ter verantwoording roepen als er vermoedens zijn van onregelmatigheden, achter gesloten deuren. Als dan zou blijken dat er gesjoemeld wordt, dan is het aan de staat om het management en de raad van bestuur te sanctioneren. Daarover kunnen parlementairen vragen stellen, als democtatiche controle op de uitvoerende macht. Politieker sie rechtstreeks een bank en zijn klanten aanpakken zijn dodelijk voor een bank, zeker als het financiele lichtgewichten zijn, die niet verder raken dan onbewezen beschuldigingen.

En als je een subsidie aanvraagt, dan stem je in met de voorwaarden en de gegevens die je daar moet voor leveren. Er zijn mij ten andere alk gevallen bekend van organisaties die hun subsidieaanvraag ingetrokken hebben om bepaalde gegevens niet te moeten openbaren. Hier gaat het op een commerciele deal tussen een privé bank (eigendom van de staat, maar dat doet niets ter zake als het over corporate gevernance gaat) en een privé organisatie
Waar zie jij concreet dat de overheid meer mag en kan dan de gewone burger? Tot nu toe geen enkel bewijs dat de overheid zich met deze deal zou gemoeid hebben.
Oud 9 maart 2013, 10:27   #271
Perzik
Parlementsvoorzitter

Perzik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
(1)De bank is eigendom van de staat, en dient de bank te controleren via de raad van bestuur (2), en die ter verantwoording roepen als er vermoedens zijn van onregelmatigheden, achter gesloten deuren. Als dan zou blijken dat er gesjoemeld wordt, dan is het aan de staat om het management en de raad van bestuur te sanctioneren. Daarover kunnen parlementairen vragen stellen, als democtatiche controle op de uitvoerende macht. Politieker sie rechtstreeks een bank en zijn klanten aanpakken zijn dodelijk voor een bank, zeker als het financiele lichtgewichten zijn, die niet verder raken dan onbewezen beschuldigingen.
(1) En dus draait de staat, de belastingbetaler, op voor de verliezen
(2) Dan is de vraag in welke mate het ACW invloed heeft op de werking van deze raad van bestuur. belfius bestuurder op kabinet va Vanackere.

Er worden dus terrecht vragen gesteld of ACW vertegenwoordigd in de regering en in de RvB van Belfius geen abnormale en goedgusnitge voordelen ontvangt van deatzelfde Belfius.

Dat Vanackere eerst ontkent dat die man voor hem werkt om het daarna met schaamrood op de wangen toe te geven, maakt het des te erger.

Daarom moet er een onderzoekscommissie komen
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT)

Laatst gewijzigd door Perzik : 9 maart 2013 om 10:27.
Perzik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2013, 11:28   #272
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Perzik Bekijk bericht
(1) En dus draait de staat, de belastingbetaler, op voor de verliezen
(2) Dan is de vraag in welke mate het ACW invloed heeft op de werking van deze raad van bestuur. belfius bestuurder op kabinet va Vanackere.
Er worden dus terrecht vragen gesteld of ACW vertegenwoordigd in de regering en in de RvB van Belfius geen abnormale en goedgusnitge voordelen ontvangt van deatzelfde Belfius.

Dat Vanackere eerst ontkent dat die man voor hem werkt om het daarna met schaamrood op de wangen toe te geven, maakt het des te erger.

Daarom moet er een onderzoekscommissie komen
tendensieus, zoals steeds.

1) ja, net zoals bij bvb NMBS en alle andere maatschappijen waar de staat in betrokken is.
2)Ik denk dat het ondertussen duidelijk is dat die man daar gezet is door Reynders, en formeel GEEN deel uit maakt van het kabinet van Van Ackere.

Dat hij daar zit als adviseur in zijn functie bij de participatiemaatschappij, en zijn mail adres behouden heeft uit de tijd van Reynders, is duidelijk. Dat hij bankendossiers behandelt ook. Dat hij onafhankelijk bestuurder bij belfius is ook.
Dat er belangenvermenging of andere laakbare praktijken geweest zijn is nog niet bewezen. Dat zijn insinuaties, tot nu toe niets meer dan dat.

Laatst gewijzigd door spherelike : 9 maart 2013 om 11:38.
Oud 9 maart 2013, 18:14   #273
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik moet ondertussen BDW bijtreden met wat opmerkingen van hem,in het kader van "het schandaal van de eeuw,Dexia",waarbij het ACW,als mede-aandeelhouder ook een rol in speelde!

Legaal oneerlijk,of illegaal oneerlijk maakt op moreel gebied niks meer uit,het is oneerlijk.(begrijp: iets waar politici zich tegen zouden moeten verzetten)

Als de BBI straks het ACW zou vrijpleiten,OK,maar dat MAG niet beletten dat van naaldje tot draadje uitgelegd wordt hoe dergelijke construkties tot stand komen...
Voor wie het onbelangrijk vindt,In de Morgen(niet de N-VA,de Morgen!!!!) stond vandaag een stukje omtrent de redaktie van wetteksten op maat van Arcopar ....het gaat over WETTEKSTEN(!!!)
Ondergetekende wordt steeds zenuwachtiger en woedender.
Als het BBI het ACW NIET zou vrijpleiten,geen pardon,rechtbank voor de betrokkenen....!

overigens,duizenden en duizenden vrijwilligers werken iedere dag binnen de ACW-onderafdelingen om mensen te helpen......Het zal interessant zijn te vernomen waar de aanzienlijke bedragen die omgingen in het ACW dan voor dienden......niet om de vrijwilligers te betalen ......

en laat de ACW-top die mensen niet beledigen door te doen alsof ze in HUN belang handelen....wie gelooft die mensen nog?

Laatst gewijzigd door kelt : 9 maart 2013 om 18:18.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2013, 18:16   #274
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Ik moet ondertussen BDW bijtreden met wat opmerkingen van hem,in het kader van "het schandaal van de eeuw,Dexia",waarbij het ACW,als mede-aandeelhouder ook een rol in speelde!

Legaal oneerlijk,of illegaal oneerlijk maakt op moreel gebied niks meer uit,het is oneerlijk.(begrijp: iets waar politici zich tegen zouden moeten verzetten)

Als de BBI straks het ACW zou vrijpleiten,OK,maar dat MAG niet beletten dat van naaldje tot draadje uitgelegd wordt hoe dergelijke construkties tot stand komen...
Voor wie het onbelangrijk vindt,In de Morgen(niet de N-VA,de Morgen!!!!) stond vandaag een stukje omtrent wie de redaktie van wetteksten op maat van Arcopar hielp voeren,namelijk Arcopar zelf.
Ondergetekende wordt steeds zenuwachtiger en woedender.
Als het BBI het ACW NIET zou vrijpleiten,geen pardon,rechtbank voor de betrokkenen....!

overigens,duizenden en duizenden vrijwilligers werken iedere dag binnen de ACW-onderafdelingen om mensen te helpen......Het zal interessant zijn te vernomen waar de aanzienlijke bedragen die omgingen in het ACW dan voor dienden......niet om de vrijwilligers te betalen ......

en laat de ACW-top die mensen niet beledigen door te doen alsof ze in HUN belang handelen....wie gelooft die mensen nog?
Dus....

Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
Oud 9 maart 2013, 21:05   #275
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Belfius is geen staatsbank, dat is populistische praat, waar een onderhandelaar van internationale kontraken boven zou moeten staan. Belfius is vooral een bank waarvan de staat aandeelhouder is, gebonden door de regels die voor banken gelden, en niet onderworpen aan controle door het parlement. Dus niet aan openheid van bestuur. Als ze belfuis kapot willen, zijn ze goed bezig.

De bank is eigendom van de staat, en dient de bank te controleren via de raad van bestuur, en die ter verantwoording roepen als er vermoedens zijn van onregelmatigheden, achter gesloten deuren. Als dan zou blijken dat er gesjoemeld wordt, dan is het aan de staat om het management en de raad van bestuur te sanctioneren. Daarover kunnen parlementairen vragen stellen, als democtatiche controle op de uitvoerende macht. Politieker sie rechtstreeks een bank en zijn klanten aanpakken zijn dodelijk voor een bank, zeker als het financiele lichtgewichten zijn, die niet verder raken dan onbewezen beschuldigingen.

En als je een subsidie aanvraagt, dan stem je in met de voorwaarden en de gegevens die je daar moet voor leveren. Er zijn mij ten andere alk gevallen bekend van organisaties die hun subsidieaanvraag ingetrokken hebben om bepaalde gegevens niet te moeten openbaren. Hier gaat het op een commerciele deal tussen een privé bank (eigendom van de staat, maar dat doet niets ter zake als het over corporate gevernance gaat) en een privé organisatie
Waar zie jij concreet dat de overheid meer mag en kan dan de gewone burger? Tot nu toe geen enkel bewijs dat de overheid zich met deze deal zou gemoeid hebben.
"De staat" bestaat niet. In België gaat trouwens alle macht uit van het volk, niet van een of andere abstracte staat, althans volgens de Grondwet. De aandeelhouders van Belfius, dat zijn jij en ik. En wij kiezen een volksvertegenwoordiging om ons te vertegenwoordigen. Het is aan hen om in mijn naam de werking van de regering en van de staatsondernemingen te controlleren, en aan niemand anders. Als er twijfels bestaan aan de correcte werking van de heilige drieêenheid Belfius-Belgische regering-ACW dan is het aan onze volksvertegenwoordiging om dat via een onderzoekscommissie uit te vlooien tot op het bot.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2013, 22:46   #276
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Is het dan normaal dat een overeenkomst tussen een bank en een privé partij te grabbel gegooid wordt.

Ze vroegen inzage, en die krijgen ze.Wat willen ze ? De deal publiceren en belfius schade berokkenen als bank wiens overeenkomsten op vraag van het eerste het beste ppolitieke leeghoofd openbaar gemaakt worden? Wie gaan ze interpelleren?

Wat willen ze nu eigenlijk? nagaan of alles marktconform is, of nog meer schade aanrichten aan de geloofwaardigheid van belfius dat ieders eigendom is, ze moeten het maar eens luidop zeggen, of ze ooit nog denken onze centen te recupereren door de verkoop van belfius? Als ze er ooit nog centen willen voor krijgen, moeten ze vooral zo verdere doen, en gaan ingrijpen op de vertrouwelijkheid. Belfius zal er zeker de vruchten van plukken. Hun aversie voor ACW doet hen gewoon in de eigen voeten schieten, en die van alle belastingbetalers.
Een bedrijf die de BBI over de vloer krijgt wordt ondersteboven geschud voor de minste fout.

Die gansters van het ACW kunnen niet hard genoeg worden aangepakt.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2013, 11:09   #277
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Wat ik mij zo zit af te vragen:

ACW is een bedrijf in moeilijkheden en moet zo 100mensen afdanken???
Waar ik dan aan denk, stel u voor dat je een bedrijf bent die werkt als een holding zoals ACW, wat zitten die mensen daar nu heledagen te doen ? Als ze toevallig bezig zijn met rendabel werk, dan zou je die mensen niet moeten afdanken ???
Dus die mensen zitten daar bij gratie van het parasiteren op het bedrijf Dexia
Als er nu één grote sanering kan zijn die de overheid kan uitvoeren dan is het de vakbondsregel dat per 50 werknemers er 1 van de vakbond moet tewerkgesteld worden, binnen een vennootschap geschrapt wordt.... Want wat illustreert beter het nutloze, zinloze, belachelijke van dit parasitair gedrag...

Laatst gewijzigd door brother paul : 10 maart 2013 om 11:10.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2013, 11:12   #278
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Die mensen doen volgens mij vooral administratief werk. Dat is iets wat rendabel is zo lang ze schimmige deals kunnen sluiten die op de belastingbetaler worden afgewimpeld als het fout loopt.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2013, 12:00   #279
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
"De staat" bestaat niet. In België gaat trouwens alle macht uit van het volk, niet van een of andere abstracte staat, althans volgens de Grondwet. De aandeelhouders van Belfius, dat zijn jij en ik. En wij kiezen een volksvertegenwoordiging om ons te vertegenwoordigen. Het is aan hen om in mijn naam de werking van de regering en van de staatsondernemingen te controlleren, en aan niemand anders. Als er twijfels bestaan aan de correcte werking van de heilige drieêenheid Belfius-Belgische regering-ACW dan is het aan onze volksvertegenwoordiging om dat via een onderzoekscommissie uit te vlooien tot op het bot.
De soevereiniteit van de Belgen ligt bij onze soeverein Albert II. Alle machten gaan van hem uit. Aangezien de burgers zelf verwikkeld zijn als belanghebber is het niet verstandig om de zaak door de democratie te laten uitklaren. Een koninklijke commissie kan soelaas brengen. Deze staat boven de machten. Ze staat ook boven de gerechtelijke macht die reeds decennia lang zichzelf in opspraak brengt.

Het parlement gaat de zaken enkel toedekken. Als je nu al stemmen hoort opgaan om het commerciële contract dat ter inzake ligt van de parlementaire commissie financiën publiek te maken dan kan je niet anders dan besluiten dat het parlement niet nodige integriteit heeft om de zaak te behartigen.

Oud 10 maart 2013, 13:09   #280
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Wat ik mij zo zit af te vragen:

ACW is een bedrijf in moeilijkheden en moet zo 100mensen afdanken???
Waar ik dan aan denk, stel u voor dat je een bedrijf bent die werkt als een holding zoals ACW, wat zitten die mensen daar nu heledagen te doen ? Als ze toevallig bezig zijn met rendabel werk, dan zou je die mensen niet moeten afdanken ???
Dus die mensen zitten daar bij gratie van het parasiteren op het bedrijf Dexia
Als er nu één grote sanering kan zijn die de overheid kan uitvoeren dan is het de vakbondsregel dat per 50 werknemers er 1 van de vakbond moet tewerkgesteld worden, binnen een vennootschap geschrapt wordt.... Want wat illustreert beter het nutloze, zinloze, belachelijke van dit parasitair gedrag...
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=G4SQOG4I

'T is nu niet dat ze geen inkomsten hebben daar bij het ACW...
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be