![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat is er kortzichtig aan mijn wereldbeeld? Gaan we een nieuwe naam zoeken voor het roepen van 'discriminatie' of 'racisme'. ...'s Law. Iedereen mag voorstellen indienen.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 29 april 2013 om 12:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik bepaal nog altijd zelf aan wie en wanneer ik 'geef' zonder dat ik, in het openbaar dan nog, zou moeten beginnen uitleggen waarom ik het eens niet doe.... Maar owee, als er iemand het tegengestelde zegt..... ![]()
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet die trienen niet afschilderen als goede mensen die "tenminste iets doen". Zij passen een milde vorm van afpersing en chantage toe. Mensen die opgesloten zitten op een trein zo goed als dwingen om thee te drinken. Dat doet mij een beetje denken aan de jaren 30. Auschwitz toestanden. Wat gaat mijn buurman op de trein wel niet denken als ik niet wil meedoen? Ben ik dan een slecht mens? Wie kan er nu een warm drankje van zo een mooi meisje weigeren? Zij rekenen op groepsdruk. Waarom moeten ze vreemdelingendrankjes aanbieden? Waarom geen pintje bier met een stukje salami? Is dit onland dan volledig in de uitverkoop? Wat zeggen de moslims eigenlijk over deze meisjes? Zwarte netkousen, korte kleedjes. Ze zijn wel heel hoerig gekleed naar islamitische normen. Waarom gaan ze niet eens door Brussel en Borgerhout stappen om geld in te zamelen? Dan kunnen ze geld inzamelen terwijl ze bepoteld en aangerand worden door de verrijkers van onze multiculturele samenleving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
We geven al genoeg geld aan moslims. Het jaar 2012 telt 40.000 "nieuwe Belgen". Onze OCMW's worden overspoeld door gelukzoekers van over de hele wereld. België gaat een deel van ons belastingsgeld schenken aan 1212. Dit is een regelrechte schande. Een kaakslag voor de hardwerkende Vlaming die krom gaat onder allerlei nieuwe belastingen. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Banneling
|
![]() Jamaar demper, de meisjes van Syrië1212 moeten ook naar Werchter kunnen gaan...
|
![]() |
![]() |