Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 april 2013, 12:15   #261
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xavanthi Bekijk bericht
Mijn welgemeende excuses. Ik zal vanaf nu een afstandsradius hanteren bij het kiezen voor welke goede doelen ik me wens in te zetten. Over theatraal reageren gesproken zeg, monday-blues of zo? Ik zal zelf wel kiezen aan wie/wat ik mijn geld geef, daar heb ik uw kortzichtig wereldbeeld niet voor nodig.
Het was maar een goede raad. Voor mijn part doneert U Uw hele bezit en trekt U persoonlijk naar Syrië hoor, mij niet gelaten.

Wat is er kortzichtig aan mijn wereldbeeld?
Citaat:
Btw, Godwin's law heb je net zelf toegepast. Niet doen alsof ik hem erbij gesleurd heb.
Gaan we een nieuwe naam zoeken voor het roepen van 'discriminatie' of 'racisme'. ...'s Law. Iedereen mag voorstellen indienen.

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 29 april 2013 om 12:17.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2013, 12:27   #262
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar goed, als je niets wil geven aan Syrië 12 12, geen enkel probleem maar hou dat voor jezelf en kom geen volgelingen ronselen of andersgezinden belachelijk maken op een publiek forum. Dat is gewoon zielig...
Overal waar ik kom word ik met zachte aandrang aangemaand om 'te geven voor Syrië'.... Moest ik dat iedere keer doen, dan ben ik, bij wijze van spreken, mijn maandwedde kwijt enkel aan dit 'goede doel'.
Ik bepaal nog altijd zelf aan wie en wanneer ik 'geef' zonder dat ik, in het openbaar dan nog, zou moeten beginnen uitleggen waarom ik het eens niet doe....
Maar owee, als er iemand het tegengestelde zegt.....
Oud 29 april 2013, 15:29   #263
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En wat heb jij vandaag al gedaan om je medemens te helpen? Een forumpost gemaakt waarin je pleit om het vooral niet te doen? Sterk werk, je kan fier zijn!

Ik betwijfel of het opgehaalde geld in de juiste handen terecht komt, met die kritiek kan ik zeker leven. Maar die 'trienen' proberen tenminste iets te doen, wat in schril contrast staat met het "de pot op met de rest, zolang ik mijn geld en luxe maar heb"-discours dat 95% van dit forum vaart. Ik werd al misselijk van de shit die ik in de comments op hln.be en consoorten te lezen krijg. Dit forum (waarvan ik denk dat de meeste mensen toch over een deftige intelligentie beschikken, of ze nu links of rechts zijn) toont veel gelijkenissen en dat is geen compliment...
Moslims in Syrië zijn niet onze medemensen. Dus daar ga je al zwaar in de fout.

Je moet die trienen niet afschilderen als goede mensen die "tenminste iets doen". Zij passen een milde vorm van afpersing en chantage toe. Mensen die opgesloten zitten op een trein zo goed als dwingen om thee te drinken. Dat doet mij een beetje denken aan de jaren 30. Auschwitz toestanden. Wat gaat mijn buurman op de trein wel niet denken als ik niet wil meedoen? Ben ik dan een slecht mens? Wie kan er nu een warm drankje van zo een mooi meisje weigeren? Zij rekenen op groepsdruk.

Waarom moeten ze vreemdelingendrankjes aanbieden? Waarom geen pintje bier met een stukje salami? Is dit onland dan volledig in de uitverkoop? Wat zeggen de moslims eigenlijk over deze meisjes? Zwarte netkousen, korte kleedjes. Ze zijn wel heel hoerig gekleed naar islamitische normen. Waarom gaan ze niet eens door Brussel en Borgerhout stappen om geld in te zamelen?
Dan kunnen ze geld inzamelen terwijl ze bepoteld en aangerand worden door de verrijkers van onze multiculturele samenleving.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2013, 15:49   #264
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat me enorm stoorde is het feit dat deze thread gebruikt werd om mensen op te roepen om vooral niets te geven.
Waarom zou ik geen mensen mogen oproepen om niets te geven? In de openingspost staat een artikel. Je zou dat beter eens lezen en proberen te weerleggen.

Citaat:
Je kan dan verkondigen dat het gaat om de motieven van de bezielers van dit project en dergelijke, maar we weten allemaal dat het hier eigenlijk puur om discriminatie gaat. We geven nu eenmaal niet graag aan moslims...
Discriminatie? Boehoehoe. Kap toch met deze onzin. Dit pakt niet meer jongen.

We geven al genoeg geld aan moslims. Het jaar 2012 telt 40.000 "nieuwe Belgen". Onze OCMW's worden overspoeld door gelukzoekers van over de hele wereld. België gaat een deel van ons belastingsgeld schenken aan 1212.
Dit is een regelrechte schande. Een kaakslag voor de hardwerkende Vlaming die krom gaat onder allerlei nieuwe belastingen.

Citaat:
Daarnaast worden er ook nog enkele onschuldige tienermeisjes bij betrokken.
Zij hebben er zelf voor gekozen om mee te doen aan deze actie. Zij pronken met hun foto op de website van 1212.

Citaat:
maar hou dat voor jezelf en kom geen volgelingen ronselen of andersgezinden belachelijk maken op een publiek forum. Dat is gewoon zielig...
Natuurlijk mag ik deze meisjes belachelijk maken. Zij proberen mij op een trein af te persen.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2013, 17:26   #265
Kameraad Mauser
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Twigmuntus Bekijk bericht
Hoe zou het nog zijn in de Centraal Afrikaanse Republiek?
Tout vas très bien, Madame La Marquise...
Kameraad Mauser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2013, 17:29   #266
Kameraad Mauser
Banneling

Standaard

Jamaar demper, de meisjes van Syrië1212 moeten ook naar Werchter kunnen gaan...
Kameraad Mauser is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be