![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb de indruk dat het hen ook maar gaat om regelmatig aan de pot te likken. Misschien bij Dewever niet , maar bij de rest ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Weest maar niet bang, de ene afdeling is ook wat radikaler dan de andere ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou graag morgen al een onafhankelijk Vlaanderen hebben, maar ik zie het zo niet gebeuren, het zal stap voor stap gebeuren. En wat de N-VA top daar van vindt zal me worst wezen, er zijn de ledencongressen, als we met genoeg zijn dan beslissen wij. Het is zoals met een boom die je omhakt, elke slag wat dichter bij die ziekelijke krak die je hoort als de boom sterft en plat gaat. En laat u in hemelsnaam niet vangen, de N-VA is niet de N-VA-top al denken ze waarschijnlijk van wel, de N-VA is de Vlaamse stem, dus laat u niet wegjagen door al de fratsen en verklaringen van de N-VA-top die zich maar al te zeer bewust zijn van de VB - en dus voor hen te radicale, aanwezigheid in de N-VA, ze zouden die graag weghebben. Punt is dus van N-VA-lid te worden en mee naar de congressen te gaan. Want het is allemaal goed van te zeggen, ik stem terug VB, maar wat dan, nog eens hetzelfde als de afgelopen dertig jaar? Ik zou graag Belgie kapot hebben tijdens mijn leven, nog eens 35 jaar VB stemmen en wachten is dus geen optie. Dat hebben we gedaan en dat heeft ons hier gebracht, nu de volgende fase.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 25 mei 2013 om 18:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Banneling
|
![]() Het gaat hem er niet om of de N-VA als eerste programmapunt de Vlaamse onafhankelijkheid heeft dan wel ja of neen.
Het gaat hem erom of de kiezer dat wil. N-VA gaat er terecht vanuit dat de gemiddelde kiezer geen splitsing wil. Degenen die anders denken dwalen of nemen hun eigen dromen voor werkelijkheid waar. Moet daarom N-VA zelf zijn statuten veranderen ? Ik zie niet in waarom. De partij streeft wel degelijk naar een onafhankelijk Vlaanderen, maar doet dit op een democratische manier. Maw de kiezer moet er op het moment dat het gebeurt wel achter staan, anders lukt het toch niet. De gemiddelde Vlaams belanger hier die niet in staat zijn om tijdens hun denk proces meer dan 1 hersencel te gebruiken zullen dat wellicht nooit begrijpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Banneling
|
![]() Een naam veranderen in Ben Zwets is van een ongekend hoog niveau volgens u dan ? Je schiet jezelf met deze onzin enkel maar in de voet. Ach oude gewoonten zijn moeilijk af te leren nietwaar ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een omhoog gevallen Limburger bovendien. Je kent dat gezegde toch over pretentie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben Zwets, betekent Ben de Zeveraar. En dit omdat de man vaak uit zijn nek kletst. Dat is nog wat anders dan te stellen dat Ben Weyts krapuul is zoals uw geestesgenoot dit meent te moeten zeggen van Van Besien.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 mei 2013 om 19:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans is Ben Weyts geen zeveraar, maar van Besien zeker wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Banneling
|
![]() Nu ook via Facebook,
Ik doe mee met de Nieuwe Vakbondspartij (N-Vb) http://www.petities24.com/ik_doe_mee...ndspartij_n-vb |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is echt niet nodig om politici hun namen te ridiculiseren. Hun acties volstaan om hun nivoo aan het publiek te etaleren.
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben Weyts is in bijna alles de tegenpool van Bart De Wever. B D W is intelligent. B D W heeft de gave van het woord. Er is één overeenkomst: hun politieke visie loopt vrij parallel. Waarschijnlijk werd Ben terdege gehersenspoeldbriefd
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weyts mag dan niet zo intelligent zijn als De Wever, minder goed van de tongriem gesneden zijn, en zelfs gebriefd worden voor hij zijn mond opendoet, hij doet het in alle geval stukken beter dan Di Rupo. En neen, ik heb het niet over het Nederlands van de Belgische premier maar over de hit van hem op het internet. Dat ze die voortaan ook maar eerst briefen. http://www.knack.be/nieuws/belgie/st...0303363519.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Opgelet van Kris Peeters, die zie je tegenwoordig overal opduiken, zelfs in TV programma's als Let's get fit. De kleinste activiteit en de Kris is aanwezig om stemmen te halen. Hij doet het een beetje op de manier zoals Leterme deed in 2006 als minister president. Iedere koers, voetbalwedstrijd was hij aanwezig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vertrouwde Leterme van aan de voordeur tot in de hall, dat is tien centimeter, en Kris Peeters van aan de voordeur tot aan de voordeur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een héél stuk erger aangezien wij hier met zijn allen u meermaals op uw bek hebben zien gaan.... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |