![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door illwill : 29 oktober 2004 om 23:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Expliciet vermelden of niet, het is geen scheldwoord ofwel, dus ik kan het ook niet op die manier gebruiken, netzomin als ik jou hetero noem, voel jij je nu aangevallen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De context is belangrijk en de bedoeling die je hebt met het gebruik van dat woord. Zo kan je bijvoorbeeld een impotente melkboer zijn, het is nooit leuk om zo omschreven te worden in het openbaar. Maar dat is natuurlijk allemaal chinees voor jou hé illwill..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei heeft rafke meermaals duidelijk gemaakt dat hij wil dat iedereen hier weet dat hij homo is, dit wil zeggen dat hij er fier op is en zeker geen complexe over heeft. Dus wanneer ik hem dan homo noem zou geen probleem moeten zijn, als hij niet gewild had dat men het hier wist...tja dan moet je het maar niet zo van de daken roepen hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze komen in de buurt, vandaag een bomaanslag gepleegd bij het ministerie van onderwijs. Tientalle doden en verminkte burgers, allemaal irakezen natuurlijk, wat doen die irakese burgers toch verkeerd in hun ogen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Parlementslid
|
![]() Uit onafhankelijk onderzoek blijkt dat wellicht 100.000 burgers de dood vonden als gevolg van de Amerikaans-Britse illegale invasie-oorlog. "Most of the dead were women and children killed in military activity, particularly air strikes, the researchers report". Volledig artikel: http://www.nature.com/news/2004/0410...041025-20.html
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 4 irakezen onthoofd vandaag samen met 7 dode irakezen door bomauto en wie weet hoeveel gewonden en verminkte burgers.
Is het doel van deze terroristen dat er over enkele jaren nog enkel amerikanen rondlopen in irak? |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 12 dode irakeze burgers gevonden die geexecuteerd werden door terroristen. 30 dode irakezen vandaag bij 4 bomaanslagen en meer dan 60 gewonden en verminkten, wederom allemaal irakezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Schepen
|
![]() Die "terroristen" zijn misschien wel betaald door duistere groeperingen die nooit of te nimmer Irak willen loslaten. Bedenk eens wat er zou gebeuren als het plots stil werd in Irak. Dan zouden er stemmen opgaan dat het tijd is dat de Amerikanen vertrekken. Dat willen een aantal mensen in Washington zeker niet. De terroristen hebben al van bij het begin op 9/11 de belangen van de havikken behartigd. Een perfect excuus om in elk land troepen aan de grond te zetten en de oorlogsindustrie op volle toeren te doen draaien.
Ik denk niet dat Irakezen bommen plaatsen waarmee alleen onschuldige Irakezen sterven. Ze zijn misschien gericht op Irakezen die in de nieuwe politiemacht zitten, maar niet op de gewone burgerbevolking.
![]() |
#271 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zou de pamfletten van de Amerikanen serieus nemen en gaan lopen. Wat hopen ze beiden hiermee te bereiken ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Gouverneur
|
![]() moerasplas wordt in Irak groter en groter.
Ik blijf het hier herhalen. Irakezen zijn in mijn ogen het meest nationalistisch volkske of ze soenniet of sji'iet zijn. Dan mogen er dagelijks 10tallen Irakezen sterven door bomauto's. Altijd wordt er met een beschuldigende vinger naar die Amerikaan gewezen. Want denkt de "Irakees", mijn broederlandgenoot zal mij nooit vermoorden terwijl wij allemaal een bezet volk zijn. Komt daarbij dat de mythe rond de figuur Zarqawi allang doorprikt is door de Irakezen. Ze geloven daar niet in. Die gecreëerde persoon door de Amerikanen is een luchtbel dat er enkel ervoor moet zorgen dat de Amerikanen daar een lange gegarandeerd verblijf hebben. Mij moet je maar uitleggen hoe een "zarqawi" zo na de val van Saddam het land kwam binnengehuppeld. Die eventjes in superdeluxesnelle tempo een organisatie heeft doen ontstaan met honderden vrijwilligers die bereidt zijn zelfmoordoperaties uit te voeren. Die zich ergens heeft kunnen settlen zonder gezien te worden. Die ergens 'fabriekjes' heeft kunnen opzetten om bommen te maken. Die geregeld op stap ga om doelwitten uit te kiezen. Die de routes kent van de Amerikaanse patrouilles. Die mensen naar hartelust de keel oversnijdt. Die onthoofdde mensen ergens dropt zonder gezien te worden. Die nog tijd heeft om zijn homepage uptodaten. enzo enzo. Wetende dat de Amerikaanse spionagedienst luizen in mensen hun haar kan volgen. mja.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() JA, en Belgie probeert ook in Congo enzo de spanning hoog te houden zodat ze wapens kunnen blijven verkopen ja.
Ik hoor weer enkel verzonnen verhalen die gewoon op niets gebasseerd zijn en dus geen enkel bewijs van bestaan hebben. De propaganda fabriek begint weer te draaien hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
gevallen of is dit enkel propaganda waar je zwart op wit bewijs van wil hebben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bomaanslag bij winkelcentrum vandaag in irak. Meerdere auto's vlogen in brand en tientalle mensen branden dan ook levend op in hun auto's. Alle slachtoffers zijn wederom burgers, maar hoe kan het ook anders bij een winkelcentrum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En toch hebben ze nog de moed om bommen te leggen tussen de burgerbevolking é. Uitzonderlijk hebben ze ook een keer 3 amerikanen verwond, de rest waren allemaal dode iraakse burgers, vooral kinderen deze keer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raf, ridder van de bruine dreef mijn beste, elke Irakees met goeie intenties is eentje die levend -tig keer meer waard is, dan eendert elke "vrijheidsstrijder" die de democratisering of op zijn minst secularisering van het grondgebied Irak tegenhoud.
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nergens gezegt dat de enige goede irakees een dode moet zijn. Ik vind dit helemaal niet oz dus...maar dat wist je zelf goed genoeg ![]() Leg nu eens aan de mensen hier uit waarom je zelfs over de negeerknop hebt gelogen? |
|
![]() |
![]() |