![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Fouilleren enkel door vrouwen ? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
8 | 42,11% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
11 | 57,89% |
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Niet dat het mij interesseert , internet is een middel voor mij , geen hobby . En als ik naar een stad ga waar ze mij niet kennen heb ik 1 kans op 10 dat ze mij oppakken , dan gelijk ik bijvoorbeeld op een Pakistanees die iets misdaan heeft . Ik ben een blanke autochtoon . Dien je klacht in dan hebben ze zich vergist .
![]() |
![]() |
#262 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie bijlagen onderste 4 ivm avatar toevoegen Citaat:
Ze pakken normaalgezien niet zomaar iemand op !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 8 augustus 2014 om 02:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zoals ik al zei , internet interesseert mij niet , fototjes plaatsen en zo .
En waarvan ze mij verdenken , overvallen plegen , dealen , vechten , vanalles dus . Nadien blijkt dit onjuist te zijn maar ja . Een beetje zoals psychopaten , het slachtoffer heeft het gezocht . Ik lijk afhankelijk van de gezochte op een Chinees , Pakistanees , Senegalees . Intussen friemelen ze ongestoord aan mijn ballen en ze hebben zich vergist . Sorry voor het oponthoud meneer . Tja .
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben jij een kameleon ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik ben een mooie man en om misbruik te vermijden , alle fouilles door vrouwen laten gebeuren .
En misbruiken zij hun macht , geen probleem , ik zal mij niet misbruikt voelen . Waarom al die zever , mannen en jongens schuldig of niet willen zich niet laten bepotelen door andere mannen . Eén kleine wetswijziging volstaat maar daarvoor zit ik niet op het juiste forum me dunkt . Hier zie je duidelijk dat de politie diverse keren de stijve van een mooie arrestant betast . www.youtube.com/watch?v=a8ELg6kLWjM
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 11 augustus 2014 om 14:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is lelijk , en wat is mooi ?? Foto , aub ??
Citaat:
Wat met vrouwelijke arrestanten dit dat geil vinden ?? Of zij die zich uitsluitend door mannen willen laten betasten ?? Citaat:
En dan jou volgende zin , daar spreek je jezelf tegen: Citaat:
Citaat:
2) Jij bent blijkbaar jaloers ?? 3) Waarvoor is die kerel aangehouden ?? 4) Is de agent achteraf vervolgd ?? 5) Simpel , als je bv per vliegtuig wil reizen , en er is terrorismegevaar , en ze fouilleren iedereen , ga jij dan staan brullen dat enkel vrouwen jou mogen betasten ?? Doe dat eens in een moslimland , en wacht het resultaat af !! 6) Of zoals in het filmpje , krijg je eventueel nog verzet ivm uw arrestatie erbij !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het filmpje is duidelijk .
Betrokken agent werd opgewonden tijdens het fouilleren . Die onnodig was , mooie arrestant had niets verkeerd bij zich . Maar politieagent zal nadien verklaard hebben , ik had mij vergist ik dacht dat hij iets verbodens bij zich had . Kunnen we bezig blijven . Ik heb al 3 keer klacht ingediend omdat ik ten onrechte gefouilleerd was . 3 keer krijg ik het antwoord , u klacht is ongegrond . 3 keer hebben ze ook moeten toegeven dat ik onschuldig was . Kunnen we bezig blijven .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 11 augustus 2014 om 19:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mmmm , Ben jij werkelijk zo'n uiterlijk verdacht iemand ??
Waarom ?? Foto ??
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij is verbaasd dat hij zich enkel moet laten fouilleren omdat de politieman enkel seksuele , geen gerechtelijke handelingen stelde .
![]() |
![]() |
#270 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De fout die hier wordt gemaakt is dat fouilleren als een impliciet seksuele handeling wordt beschouwd. Ik denk dat deze link wel eens heel verhelderend zou kunnen zijn: http://nl.wikipedia.org/wiki/Projectie_(psychologie)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Banneling
|
![]() vorige week nog gefouilleerd
voorkant-omdraaien-achterkant niks sexy aan eigenlijk ... man was zakelijk en nors, gelukkig maar, zou geen heel opgewekt vriendelijk figuur moeten zijn, dat zou pas weird zijn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als ze tijdens de fouille enkel mijn ballen en niet mijn vest en broekzakken onderzoeken zijn het seksuele handelingen .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 12 augustus 2014 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ooit gefouilleerd , 3 seconden oppervlakkige betasting van mijn vest . Ik had gsm bij , gezien de grootte kon dit ook een knipmes geweest zijn . Geen onderzoek van mijn vestzakken . Nadien een halve minuut betasting van mijn ballen . Dit is fouille met seksuele bedoelingen .
![]() |
![]() |
#274 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Soit beau et tais-toi, zou ik zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat wil tellen .
![]() |
![]() |
#277 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Bekijk het youtube filmpje , dat zijn impliciet seksuele handelingen .
Anderzijds , gedraag jezelf eens verdacht , als je lelijk bent wordt je genegeerd , als je mooi bent moet je jezelf zelfs niet verdacht gedragen . 97 % van de arrestanten zijn jongens en mannen , wie kiest zo'n beroep . Ook logica en overeenstemmende vermoedens zijn een bewijs in een rechtsstaat .
![]() |
#278 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Logica .
Het filmpje op youtube . De politie weigert fouilles te filmen , gelukkig had onze jonge arrestant een vriend in de buurt die het filmde . Tot op heden heb ik geen stem uit de politiewereld gehoord die zegt , het moet gedaan zijn met loze beschuldigingen , we filmen alles . Plots hebben ze een tekort aan mensen en middelen . Een tekort aan mensen om mooie mannen te fouilleren hebben ze anders niet .
![]() |
#279 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Punt , laat alle fouilles door vrouwen gebeuren en er gebeuren nooit ongelukken . Dit onderwerp handelt niet over bewijzen maar over het feit dat mannen zich niet willen laten bepotelen door andere mannen . Laat mannen door vrouwen fouilleren , niemand zal protesteren . Verder merk ik een zekere vorm van autisme , je wijkt hier van de redenering af , je verbind 2 elementen volledig verkeerd aan elkaar . Je tekort aan sociale gaven is duidelijk , je bent hier nog maar net , opent 3 onderwerpen , 0 reacties .
![]() |
![]() |
#280 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zelfs als er gefilmd wordt , betrokken agent kan er zich vanaf maken met te zeggen , ik meende iets verdacht te voelen tussen betrokkene zijn benen . Terwijl het niet klopte . Hoe kan je zoiets bewijzen . Een bewijs is er nooit , is ook niet nodig zoals ik al zei , mannen die zich moeten laten fouilleren door andere mannen worden mottig of agressief als ze zich moeten laten fouilleren , laat de vrouwen het dus doen , alle problemen opgelost .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 12 augustus 2014 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |