![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze heeft zichzelf bezat, dat heeft die taxichauffeur niet voor haar gedaan. En een lappenpop kan haar kleren niet zelf uittrekken. Ik ken persoonlijk een vrouw die al verschillende taxichauffeurs, liefst van allochtone orgine, "gehad" heeft. Sommige vrouwen zien dat wel als een soort erotische droom. Wat er ook van moge wezen, nogmaals, vermits ze zich zelf niets meer herinnert, en er geen sporen van geweld zijn (bij verkrachting zie je meestal ook verwondingen in de vagina, dat is meestal een indicatie van verkrachting) kun je onmogelijk concluderen dat het om verkrachting gaat. Dat is gewoon natte vingerwerk. En op zich is dat ook onaanvaardbaar, dat een rechter op basis van zo weinig bewijs en puur giswerk tot een veroordeling overgaat (zelfs al is het geen strenge veroordeling, het staat op die man z'n strafblad en hij zal geen werk meer vinden, dus nog een allochtone dopper bij die we heel ons leven zullen moeten onderhouden... ). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die vrouw die je kent, dient die 's morgens klacht in? Er is bloed en sperma gevonden. Ik denk dat de rechter meer inzicht had in de zaak, en die zegt dat het verkrachting is. Jij pleit de man vrij, zonder kennis van het dossier. Ik ben geneigd de rechter te geloven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op basis van wat ik las in Het laatste nieuws, is die man onterecht veroordeeld. Misschien zijn er nog elementen die niet zijn vrijgegeven, dat zou kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In mijn werkomgeving had ik toch ook de indruk dat vrouwen zich nogal vlug gingen wentelen in dat typische rolletje van slachtoffer ....met de nodige traantjes erbij kon je het als man dan wel iedere keer schudden...hoe recht je ook in je schoenen stond.... Bij echtscheidingen van vrienden viel me toch ook dikwijls op dat het Altijd de man was die De slechterik was terwijl ik bijvoorbeeld wist dat de situatie in de praktijk helemaal anders was. Recht moet rechtvaardig zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat een vrouw dronken is en niet luid genoeg protesteert dat je er mag opkruipen. Volgens de SCHARIA wel maar volgens onze rechter dus niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik oordeel niet maar veel Westerse vrouwen zijn heden geen brave doetjes meer ....Hier valt het nog een beetje mee maar In de VS zijn ze uiterst gevaarlijk en onbetrouwbaar als ze hun zin niet krijgen....mee opletten aldaar. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 mei 2014 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het was wel te verwachten dat er in uw extreem-linkse middens veel vrouwen zijn die zich laten palen door vreemdelingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom interesseert je het iets dat autochtone Vlaamse vrouwen zich laten neuken door allochtonen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien... Aantal soa's in België blijft toenemen http://www.nieuwsblad.be/article/det...30318_00508067 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Dus? Heb jij betrouwbare aanwijzingen dat dit komt omdat veel Vlaamse vrouwen seks hebben met allochtonen? Daarbij lees je in de artikel dat de meest infecties worden geconstateerd bij mannen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die moeten zo snel mogelijk met hun hengst naar zijn land van herkomst. 2: Het is gewoon vuil en vies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beargumenteer je uitspraken eens. De kans is nog best groot dat ik het met je eens ben ook (aangezien ik ongeveer wel kan schatten waar je heen wil). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit vind ik echt dégoutant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is beargumenteerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gebeurd heden ten dage maar al te vaak dat mannen onterecht worden beschuldigd.... Voorbeelden van genoeg in België....Fernand Koekelberg .....ook slachtoffer van zo'n vrouwtje die haar zin niet kreeg .... Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 mei 2014 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |