Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 mei 2014, 12:22   #261
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
quote; Tomm;"Je kunt dat wel denken, maar waar is het bewijs?
Feit is dat ze vrijwillig haar kleren uitdeed, hem binnenliet, er geen sporen van geweld zijn, dan kun je niet spreken van verkrachting hé. Eventjes serieus blijven. "

Ik zie dat feit niet staan. Hij beweerd dat. Daarom is het nog geen feit. Ze was zo doorzopen dat ze zich niet verzet heeft. Binnengedragen, uitgekleed en gevogeld als een lappenpop. Dat is geen sex met wederzijdse toestemming en dus verkrachting. Als je een vrouw drogeert en buiten bewustzijn er sex mee hebt. Dan verzet ze zich ook niet. Het is blijkbaar een natte droom van taxichauffeurs dat vrouwen in taxi's stappen om de chauffeur te pakken.
Ze herinnert zich niets meer, dus dat scenario is slechts een mogelijkheid, daar is geen enkel bewijs van. Voor hetzelfde geld heeft ze hem verleid. Zatte vrouwen, net als zatte mannen, zijn dikwijls op zoek naar "iets" dat weet iedereen die regelmatig eens uit gaat. En zijn veel minder kieskeurig dan ze zouden zijn in nuchtere toestand.

Ze heeft zichzelf bezat, dat heeft die taxichauffeur niet voor haar gedaan. En een lappenpop kan haar kleren niet zelf uittrekken.

Ik ken persoonlijk een vrouw die al verschillende taxichauffeurs, liefst van allochtone orgine, "gehad" heeft. Sommige vrouwen zien dat wel als een soort erotische droom.

Wat er ook van moge wezen, nogmaals, vermits ze zich zelf niets meer herinnert, en er geen sporen van geweld zijn (bij verkrachting zie je meestal ook verwondingen in de vagina, dat is meestal een indicatie van verkrachting) kun je onmogelijk concluderen dat het om verkrachting gaat. Dat is gewoon natte vingerwerk. En op zich is dat ook onaanvaardbaar, dat een rechter op basis van zo weinig bewijs en puur giswerk tot een veroordeling overgaat (zelfs al is het geen strenge veroordeling, het staat op die man z'n strafblad en hij zal geen werk meer vinden, dus nog een allochtone dopper bij die we heel ons leven zullen moeten onderhouden... ).
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2014, 12:26   #262
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat de rechter denkt dat de man schuldig is dat is het bewijs.

Begrijp je nu waarom ik altijd hier de mensen probeer duidelijk te maken dat Belgisch recht subjectief recht is? Het volstaat dat de rechter denkt dat je schuldig bent om veroordeeld te worden, bewijs is helemaal niet nodig.

Het is de overtuiging ten gemoede van de magistraat dat beslist over schuld en onschuld.
klopt, eigenlijk is dat onaanvaardbaar en een smet op justitie. Ik hoop dat de man in hoger beroep is gegaan.
Oud 4 mei 2014, 12:36   #263
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ze herinnert zich niets meer, dus dat scenario is slechts een mogelijkheid, daar is geen enkel bewijs van. Voor hetzelfde geld heeft ze hem verleid. Zatte vrouwen, net als zatte mannen, zijn dikwijls op zoek naar "iets" dat weet iedereen die regelmatig eens uit gaat. En zijn veel minder kieskeurig dan ze zouden zijn in nuchtere toestand.

Ze heeft zichzelf bezat, dat heeft die taxichauffeur niet voor haar gedaan. En een lappenpop kan haar kleren niet zelf uittrekken.

Ik ken persoonlijk een vrouw die al verschillende taxichauffeurs, liefst van allochtone orgine, "gehad" heeft. Sommige vrouwen zien dat wel als een soort erotische droom.

Wat er ook van moge wezen, nogmaals, vermits ze zich zelf niets meer herinnert, en er geen sporen van geweld zijn (bij verkrachting zie je meestal ook verwondingen in de vagina, dat is meestal een indicatie van verkrachting) kun je onmogelijk concluderen dat het om verkrachting gaat. Dat is gewoon natte vingerwerk. En op zich is dat ook onaanvaardbaar, dat een rechter op basis van zo weinig bewijs en puur giswerk tot een veroordeling overgaat (zelfs al is het geen strenge veroordeling, het staat op die man z'n strafblad en hij zal geen werk meer vinden, dus nog een allochtone dopper bij die we heel ons leven zullen moeten onderhouden... ).
Wie zegt dat ze zichzelf heeft uitgekleed? De taxichauffeur?
Die vrouw die je kent, dient die 's morgens klacht in? Er is bloed en sperma gevonden. Ik denk dat de rechter meer inzicht had in de zaak, en die zegt dat het verkrachting is. Jij pleit de man vrij, zonder kennis van het dossier.
Ik ben geneigd de rechter te geloven.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2014, 12:45   #264
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie zegt dat ze zichzelf heeft uitgekleed? De taxichauffeur?
Die vrouw die je kent, dient die 's morgens klacht in? Er is bloed en sperma gevonden. Ik denk dat de rechter meer inzicht had in de zaak, en die zegt dat het verkrachting is. Jij pleit de man vrij, zonder kennis van het dossier.
Ik ben geneigd de rechter te geloven.
Het probleem is dat in onze maatschappij al te vaak de vrouw geloofd wordt, ook in zaken als het onterecht beschuldigen van de vader om op die manier het bezoekrecht of gedeeld ouderschap te kunnen ontwijken.

Op basis van wat ik las in Het laatste nieuws, is die man onterecht veroordeeld. Misschien zijn er nog elementen die niet zijn vrijgegeven, dat zou kunnen.
Oud 4 mei 2014, 13:35   #265
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het probleem is dat in onze maatschappij al te vaak de vrouw geloofd wordt, ook in zaken als het onterecht beschuldigen van de vader om op die manier het bezoekrecht of gedeeld ouderschap te kunnen ontwijken.

Op basis van wat ik las in Het laatste nieuws, is die man onterecht veroordeeld. Misschien zijn er nog elementen die niet zijn vrijgegeven, dat zou kunnen.
Ik herinner me de zaak Patrick Haemers (jaren 80)....die werd ook veroordeeld voor een vermeende verkrachting....Nadien bleek dat de Vrouw in kwestie een prostituee was die niet akkoord was gegaan met het geld aangeboden voor bewezen diensten....Ook in de zaak DSK (IMF Baas) bleek het kamermeisje een vrouw te zijn die in de prostitutie zat......Allemaal delicate zaken inderdaad...
In mijn werkomgeving had ik toch ook de indruk dat vrouwen zich nogal vlug gingen wentelen in dat typische rolletje van slachtoffer ....met de nodige traantjes erbij kon je het als man dan wel iedere keer schudden...hoe recht je ook in je schoenen stond....
Bij echtscheidingen van vrienden viel me toch ook dikwijls op dat het Altijd de man was die De slechterik was terwijl ik bijvoorbeeld wist dat de situatie in de praktijk helemaal anders was.
Recht moet rechtvaardig zijn.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2014, 13:46   #266
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik herinner me de zaak Patrick Haemers (jaren 80)....die werd ook veroordeeld voor een vermeende verkrachting....Nadien bleek dat de Vrouw in kwestie een prostituee was die niet akkoord was gegaan met het geld aangeboden voor bewezen diensten....Ook in de zaak DSK (IMF Baas) bleek het kamermeisje een vrouw te zijn die in de prostitutie zat......Allemaal delicate zaken inderdaad...
In mijn werkomgeving had ik toch ook de indruk dat vrouwen zich nogal vlug gingen wentelen in dat typische rolletje van slachtoffer ....met de nodige traantjes erbij kon je het als man dan wel iedere keer schudden...hoe recht je ook in je schoenen stond....
Bij echtscheidingen van vrienden viel me toch ook dikwijls op dat het Altijd de man was die De slechterik was terwijl ik bijvoorbeeld wist dat de situatie in de praktijk helemaal anders was.
Recht moet rechtvaardig zijn.
In DEZE zaak is er geen sprake van prostitutie, echtscheiding, werkomgeving of medelijden wekken. Ik denk niet dat iemand voor haar plezier klacht indient en een medisch onderzoek ondergaat.
Het is niet omdat een vrouw dronken is en niet luid genoeg protesteert dat je er mag opkruipen. Volgens de SCHARIA wel maar volgens onze rechter dus niet.
Oud 4 mei 2014, 13:54   #267
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In DEZE zaak is er geen sprake van prostitutie, echtscheiding, werkomgeving of medelijden wekken. Ik denk niet dat iemand voor haar plezier klacht indient en een medisch onderzoek ondergaat.
Het is niet omdat een vrouw dronken is en niet luid genoeg protesteert dat je er mag opkruipen. Volgens de SCHARIA wel maar volgens onze rechter dus niet.
Het aantal vrouwen die onterecht klacht hebben ingediend zijn nochtans niet weinig....En zonder in detail te willen gaan en verder te gaan in jouw woordenspel ....wanneer mag je er eigenlijk wel opkruipen ? Als ze aan uw hemd begint te scheuren en u te krabben ? U telkens terug op de zetel of het bed trekt ? En als je dan als man het toch niet ziet zitten en weggaat is er dan ook sprake van verkrachting ? Of is het aan de man om in dat geval klacht in te dienen ? Zou uw gescheurd hemd en aan paar krabben je gelijk geven denkt U ????
Ik oordeel niet maar veel Westerse vrouwen zijn heden geen brave doetjes meer ....Hier valt het nog een beetje mee maar In de VS zijn ze uiterst gevaarlijk en onbetrouwbaar als ze hun zin niet krijgen....mee opletten aldaar.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 mei 2014 om 13:59.
Oud 4 mei 2014, 14:28   #268
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Walgelijk gewoon.

Maar het was wel te verwachten dat er in uw extreem-linkse middens veel vrouwen zijn die zich laten palen door vreemdelingen.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2014, 14:54   #269
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Walgelijk gewoon.

Maar het was wel te verwachten dat er in uw extreem-linkse middens veel vrouwen zijn die zich laten palen door vreemdelingen.
Wat is daar walgelijk aan?

Waarom interesseert je het iets dat autochtone Vlaamse vrouwen zich laten neuken door allochtonen?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2014, 15:05   #270
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Wat is daar walgelijk aan?

Waarom interesseert je het iets dat autochtone Vlaamse vrouwen zich laten neuken door allochtonen?
Met zo een vrouwen wil ik niet omgaan.

Bovendien...

Aantal soa's in België blijft toenemen
http://www.nieuwsblad.be/article/det...30318_00508067
Oud 4 mei 2014, 15:07   #271
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Met zo een vrouwen wil ik niet omgaan.

Bovendien...

Aantal soa's in België blijft toenemen
http://www.nieuwsblad.be/article/det...30318_00508067
1: Dat hoeft toch ook niet?

2: Dus?

Heb jij betrouwbare aanwijzingen dat dit komt omdat veel Vlaamse vrouwen seks hebben met allochtonen?

Daarbij lees je in de artikel dat de meest infecties worden geconstateerd bij mannen.
Oud 4 mei 2014, 15:11   #272
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
1: Dat hoeft toch ook niet?

2: Dus?

Heb jij betrouwbare aanwijzingen dat dit komt omdat veel Vlaamse vrouwen seks hebben met allochtonen?

Daarbij lees je in de artikel dat de meest infecties worden geconstateerd bij mannen.
1: "Vlaamse" vrouwen die copuleren met vreemdelingen zijn niet Vlaams.
Die moeten zo snel mogelijk met hun hengst naar zijn land van herkomst.

2: Het is gewoon vuil en vies.
Oud 4 mei 2014, 15:13   #273
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
1: "Vlaamse" vrouwen die copuleren met vreemdelingen zijn niet Vlaams.
Die moeten zo snel mogelijk met hun hengst naar zijn land van herkomst.

2: Het is gewoon vuil en vies.
Kom op demper, je zit hier niet in koetjes & kalfjes.

Beargumenteer je uitspraken eens. De kans is nog best groot dat ik het met je eens ben ook (aangezien ik ongeveer wel kan schatten waar je heen wil).
Oud 4 mei 2014, 15:15   #274
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Het aantal vrouwen die onterecht klacht hebben ingediend zijn nochtans niet weinig....En zonder in detail te willen gaan en verder te gaan in jouw woordenspel ....wanneer mag je er eigenlijk wel opkruipen ? Als ze aan uw hemd begint te scheuren en u te krabben ? U telkens terug op de zetel of het bed trekt ? En als je dan als man het toch niet ziet zitten en weggaat is er dan ook sprake van verkrachting ? Of is het aan de man om in dat geval klacht in te dienen ? Zou uw gescheurd hemd en aan paar krabben je gelijk geven denkt U ????
Ik oordeel niet maar veel Westerse vrouwen zijn heden geen brave doetjes meer ....Hier valt het nog een beetje mee maar In de VS zijn ze uiterst gevaarlijk en onbetrouwbaar als ze hun zin niet krijgen....mee opletten aldaar.
Nog eens, in DEZE zaak, in Belgie. Op wat hoopte ze nu juist door een valse klacht in te dienen. Torenhoge schadevergoeding? Jouw probleem met oneerlijke vrouwen moet je niet op deze zaak projecteren. Hij was onbeschadigd, sperma en bloed zijn gevonden. De rechter heeft het dossier bekeken. Ik zie hier een links groepje mannen de verdediging van een verkrachter opnemen. Is het importstemmer die niet gestraft mag worden?
Dit vind ik echt dégoutant.
Oud 4 mei 2014, 15:17   #275
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kom op demper, je zit hier niet in koetjes & kalfjes.

Beargumenteer je uitspraken eens. De kans is nog best groot dat ik het met je eens ben ook (aangezien ik ongeveer wel kan schatten waar je heen wil).
Wat wil je er nog meer over weten?

Het is beargumenteerd.
Oud 4 mei 2014, 15:24   #276
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nog eens, in DEZE zaak, in Belgie. Op wat hoopte ze nu juist door een valse klacht in te dienen. Torenhoge schadevergoeding? Jouw probleem met oneerlijke vrouwen moet je niet op deze zaak projecteren. Hij was onbeschadigd, sperma en bloed zijn gevonden. De rechter heeft het dossier bekeken. Ik zie hier een links groepje mannen de verdediging van een verkrachter opnemen. Is het importstemmer die niet gestraft mag worden?
Dit vind ik echt dégoutant.
Hou op met dingen te insinueren die er niet zijn.Geen enkel zinnig normaal mens neemt een verkrachter in verdediging...geen rechts iemand geen links iemand geen rechtdoor iemand.
Het gebeurd heden ten dage maar al te vaak dat mannen onterecht worden beschuldigd....
Voorbeelden van genoeg in België....Fernand Koekelberg .....ook slachtoffer van zo'n vrouwtje die haar zin niet kreeg ....

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 mei 2014 om 15:27.
Oud 4 mei 2014, 15:28   #277
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat wil je er nog meer over weten?

Het is beargumenteerd.
Nee, je beargumenteert helemaal niets.

Maar laat maar..
Oud 4 mei 2014, 15:29   #278
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, je beargumenteert helemaal niets.

Maar laat maar..
Denk jij dat Vlaamse vrouwen het leuk vinden dat een of andere rijke tist een vrouw in het Oostblok gaat halen?

Maar aan hypocrisie hier geen gebrek hoor.
Oud 4 mei 2014, 15:31   #279
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Denk jij dat Vlaamse vrouwen het leuk vinden dat een of andere rijke tist een vrouw in het Oostblok gaat halen?

Maar aan hypocrisie hier geen gebrek hoor.
Ik ken de Vlaamse vrouw daar niet goed genoeg voor.
Oud 4 mei 2014, 15:33   #280
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ken de Vlaamse vrouw daar niet goed genoeg voor.
De Vlaamse vrouwen willen de rijke tist voor zichzelf, net zoals de Nederlandse.
Vrouwen en geld. Je moet het niet onderschatten.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be