![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Staan die naast: - Het niet afschaffen van de provincies - Het verhogen van de accijnzen op diesel - Het niet-indexeren van het kindergeld - Het verhogen van de bijdrage voor kinderopvang - Het ongemoeid laten van de notionele intrest, zelf voor bedrijven die hier nagenoeg geen tewerkstelling en meerwaarde creeëren? Nee mijn beste, dit is een ordinaire huis-tuin en keuken regering zoals we ze altijd gekend hebben, die ipv gedurfde beslissingen te nemen, beroep doet op recepten waarvan ze voor de verkiezingen toeterden dat het schadalig is wat de belastingsregering van Di Rupo doet en dat ze het land radical gingen hervormen. Besparen op domeinen zoals een eigen woning, uw vervoer, uw kinderopvang en uw kinderen, dat is geen verschuiving van belastingen, dat is gewoon een belasting, ze weten immers heel goed dat bijna niemand een keuze heeft om deze te ontlopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Accijnsverhoging op brandstof is gewoon een belastingverhoging voor meer dan 90% van de gevallen. Eentje die men kan proberen anders voor te stellen voor de bakfiets hippies |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.hbvl.be/cnt/dmf20140820_0...ilieumaatregel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor een bepaald aantal mensen (klein weliswaar) kan met een verhoging wel het punt bereikt worden dat ze niet meer naar de bakker gaan met hun dieselwagen en twee keer 100 meter stappen op een zondagmorgen met een zwaar brood of zak koffiekoeken. Laatst gewijzigd door parcifal : 21 augustus 2014 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Transport over de weg zal alleen maar toenemen. Nu 'geven' we het als het ware gratis weg. De invoering van een vignet is in afwachting van een slim systeem van kilometerheffing zoals in duitsland een goede maatregel. Ik zou zeggen : maak het vooral extra duur voor caravans. Die vullen de wegen aangezien ze quasi even lang zijn als een vrachtwagen en brengen niets op behalve miserie op de baan. Oplossing : duur vignet. Dat het hoofdzakelijk hollanders zijn die dat gaan mogen afdokken is een extra bonus ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en ik volgde - ietwat van op afstand - de cao's, zowel van voor de crisis, als zelfs tijdens de crisis (waarbij de laatste tijd veel gewerkt werd met een soort all in: vb. x procent opslag, index inbegrepen ...) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In 2010 was het 0.4 % omlaag. Ik denk dat gij vooral niet weet waar ge het over hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wie in B nog belastingen betaalt ... is middenklasser. betekenisvol kapitaal is Europa enkele jaren geleden al ontvlucht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zou niet in zijn plaats willen zijn wanneer een werknemer van het nutsbedrijf aan het net komt werken en denkt dat alles spanningsloos is. En dan nog : een generator laten draaien om je zonnepanelen aan de gang te houden om je auto te laden ... ![]() Laatst gewijzigd door non-conformist : 21 augustus 2014 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik verwisselde 100km/w woonwerk van auto naar fiets. zonder probleem. maar echt, op zondagochtend heb ik geen zin om 1km te fietsen naar mijn bakker. dat blijf ik met de auto doen. beetje liggen sukkelen met zakken pistolets, koffiekoeken en/of een platgedrukt taartje zeker ?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Yep, met belastingen op de werknemers. goed zo jongen, goed zo. Badum....goal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Banneling
|
![]() ik lees nochtans (artikel DeTijd of Netto dacht ik) dat je die omvormers net niet met een (los model-niet automatische) generator aan de praat kan houden ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik hoop voor jou dat ze er inderdaad niet aan het werken zijn... Laatst gewijzigd door non-conformist : 21 augustus 2014 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
- spanningen en frequenties die niet gelijk lopen met het net. Dus van de moment dat het net terug opgaat en je generatortje hangt eraan ....bang boem pats. Generatortje en al je apparaten (inclusief zonnepanelen) wss naar de boem, net valt uit omwille van een kortsluiting en jij hebt een dikke vette boete aan je been. - je stroom gaat dus ook stroomopwaarts, dus je bent ook je stroom aan het maken voor de hele straat. De straat zal je dankbaar zijn. Todat iemand aan het net gaat werken in de veronderstelling dat alles spanningsloos is. Tja...even Apeldoorn bellen. Enige oplossing volledig in eiland, maar zelfs dan denk ik dat het illegaal is zolang je een kabel hebt van je huis naar het net...AREI weet U wel. Laatst gewijzigd door non-conformist : 21 augustus 2014 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ps: ik was hypothetisch aan het spreken, ik heb geen panelen liggen. |
|
![]() |
![]() |