Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juli 2015, 12:50   #261
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ik denk dat dat eigenlijk heel eenvoudig te verklaren is.
Eeuwen, eeuwen, eeuwenlang hadden vrouwen geen eigen inkomen, mochten ze hun eigen bezit niet beheren - als ze er al mochten hebben ! -, waren ze volledig afhankelijk van hun man wat het financiële en materiële betreft.
Dat laat sporen na! Vrouwen zijn nog altijd bang de controle over zichzelf en hun bezittingen weer te moeten afgeven aan het "sterke" geslacht.
En hoe vlug kan dat niet gebeuren! Het bewijs is duidelijk geleverd in landen als Irak, Iran ....... waar vrouwen nog niet zo lang geleden vrij en onafhankelijk waren (zoek maar foto's op van die landen in de jaren '60 - '70) en waar ze nu weer volledig in de schaduw van hun man lopen en moeten gehoorzamen en braaf zijn.
Dat is dus volgens mij, historisch gegroeid.
Dat is ontegensprekelijk nog een gegeven uit de oertijd.De beste jagers waren de meest begeerde mannen.Zij brachten het meeste voedsel naar de stam en naar hun vrouwen die dat voedsel weer nodig hadden om de kinderen te voeden.Hoe meer voedsel ze konden vergaren hoe groter de kans dat het nest en hun nakomelingen overleefden.....
Het voedsel en de kracht van de jager is nu vervangen door geld macht en status.
Een man met geld is in het onderbewustzijn van vrouwen nog altijd een man die zijn gezin al zal kunnen geven om te overleven in de dagelijkse jungle.
Stilaan is het aan het evolueren maar dat in onze genen ingebakken proces gaat verandert heel traag.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 juli 2015 om 12:54.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2015, 13:12   #262
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Dat is ontegensprekelijk nog een gegeven uit de oertijd.De beste jagers waren de meest begeerde mannen.Zij brachten het meeste voedsel naar de stam en naar hun vrouwen die dat voedsel weer nodig hadden om de kinderen te voeden.Hoe meer voedsel ze konden vergaren hoe groter de kans dat het nest en hun nakomelingen overleefden.....
Het voedsel en de kracht van de jager is nu vervangen door geld macht en status.
Een man met geld is in het onderbewustzijn van vrouwen nog altijd een man die zijn gezin al zal kunnen geven om te overleven in de dagelijkse jungle.
Stilaan is het aan het evolueren maar dat in onze genen ingebakken proces gaat verandert heel traag.
Ik had wel nooit gedacht dat Marie in haar jonge jaren zo'n "hete" zou geweest zijn.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2015, 13:26   #263
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik had wel nooit gedacht dat Marie in haar jonge jaren zo'n "hete" zou geweest zijn.
Zo zie je maar...verborgen talenten
Oud 30 juli 2015, 14:39   #264
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo zie je maar...verborgen talenten
Volgens mij verzwijgt Nieuwnoors ook het één en het ander .
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2015, 16:28   #265
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja zeg, 't is hier op dit forum ook nooit goed! Als ik - en de meeste andere vrouwen op dit forum - in de bres springen voor Hot Marijke in haar draadje, worden wij en HM in de eerste plaats natuurlijk met alle zonden van Israël beladen en worden we gekleineerd en betutteld.
Zeg ik een lelijk woord over de hoeren dan is het ook niet goed!
Wat is het nu eigenlijk?
Simpel antwoord : vrouwen doen nooit goed voor de mannen.
Wat mijn ervaring betreft, mijn ex zoop, die had geen geld en geen fut meer om naar de hoertjes te gaan. Gelieve te zwijgen over zaken waar u niks van weet.
En eerst zegt u dat de mannen naar de hoeren gaan omdat ze ongelukkig zijn in het huwelijk. Daarna dat "eerlijke, normale" vrouwen hun man bedriegen.
Euh ... al eens nagedacht met wie die vrouwen hun man bedriegen? (vooropgezet dat uw stelling juist is, natuurlijk!)
- Ik heb nooit niks gezegd tégen Hot Mariekke
- Nee, het is niet goed dat je hoeren beledigd ( zegt dat ze vuil zijn ). Je weet daar namelijk niets van. Ben je zelf wel proper eigenlijk ? Ik vraag het maar hé, want ik weet het niet.
- SOMMIGE vrouwen doen het nooit goed. Vooral niet veralgemenen...
- Misschien zoop uw ex omdat hij ongelukkig was ?
- Vrouwen die hun man bedriegen , dat komt alle dagen voor. Dat zal die mannen wel ongelukkig maken zeker ?
- En daarom gaan die mannen misschien naar de hoeren en/of zuipen ?
-Met wie bedriegen vrouwen hun mannen vraag je ? Hangt er vanaf : ofwel met andere mannen, ofwel met vrouwen. Vandaag de dag kotm je vanalles tegen...

Laatst gewijzigd door griezel : 30 juli 2015 om 16:29.
griezel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2015, 16:31   #266
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Er zijn zelfs veel mannen die voor het geld trouwen ...
Dikwijls scheiden ze dan daarna...
Euh, ben jij niet gescheiden ? Waarom eigenlijk ?
Wij waren geen van beiden trouw, dus zijn we maar gescheiden. Na 6 maand huwelijk.
De moeite niet om daar nog meer tijd aan te verspillen.
Oud 30 juli 2015, 16:33   #267
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat zal inderdaad ook gebeuren.
Maar ik heb 25 jaar bank en verzekeringen gedaan en ik durf toch wel te stellen dat geld voor de gemiddelde vrouw, stukken , stukken , stukken belangrijker is dan voor de gemiddelde man.
Laat ons zeggen dat dezelfde man, naargelang hij welgesteld is of een arme sloeber, al dan niet gemakkellijk aan een schoon wijfke zal geraken...

Dit terwijl een schoon wijfke raar of zelden in de huwelijksboot zal stappen met een arme sloeber...Nog niet veel gezien in elk geval.
En als het wél gebeurd, en de sloeber arm blijft, dan loopt dat uit op een scheiding...
Eens de hormonen uitgeraasd zijn, steekt het vrouwelijk overlevingsinstinct de kop weer op.
Verre van mij om die vrouwen iets te verwijten, maar het IS gewoon zo : geld heeft vandaag de plaats ingenomen die lichamelijke kracht en fysieke moed in het tijdperk der jagers/verzamelaars zo aantrekkellijk maakte voor vrouwen : het kan je beschermen tegen honger en gevaar.

Laatst gewijzigd door griezel : 30 juli 2015 om 16:39.
Oud 30 juli 2015, 16:39   #268
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door griezel Bekijk bericht
Laat ons zeggen dat dezelfde man, naargelang hij welgesteld is of een arme sloeber, al dan niet gemakkellijk aan een schoon wijfke zal geraken...
Er aan geraken is één....maar er daarna van afgeraken is twee
Oud 30 juli 2015, 16:40   #269
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel, Nietzsche, ik ga u dat proberen uit te leggen.
In tegenstelling tot wat griezeltje denkt had ik vroeger een heel actief sexleven, ik ben bijna zeker dat ik meer heb meegemaakt dan hij.
Op een gegeven moment minderde dat, allerlei factoren speelden een rol : menopauze, problemen in de familie, problemen op het werk, een operatietje ...
Maar ik had toen een heel goede vriend, een heel knappe ook en meer dan viriel, hij was ook zo'n 12 jaar jonger dan ik. En ja, hij heeft me bedrogen. Ik heb nog "vrienden" gehad die meerdere sexpartners tegelijk hadden, ikzelf trouwens ook, dus waarom zou ik een ander verwijten maken. Opeens stelde ik me dat zo plastisch voor, probeer dat nu ook eens, maar misschien heeft een man daarvoor niet voldoende verbeeldingskracht. Die andere was trouwens een gewoon meisje, geen hoer, braver dan ik in die tijd Maar ik heb dat gevoel nooit meer van me kunnen afschudden. Ik heb het direct uitgemaakt al heeft hij nog met bloemen en cadeau's voor mijn deur staan wenen.
Na hem heb ik nog één minnaar gehad maar het voelde nooit meer echt goed aan.
Dus vandaar.
Seks is een ranzige bezigheid als je niet opgewonden bent, dat klopt helemaal.

Seksuele opwinding zorgt er voor dat gevoelens als ""walging" verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2015, 16:41   #270
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat hoertje heeft misschien zelfs het geld dat jij nu in je portomonee hebben zit aangeraakt...brrrrr ik mag er niet aan denken met hoeveel ziektes jij nu rondloopt in je handtas....Gooi dat geld maar vlug weg
Nooit mannen meer een hand geven Marie ! Je weet maar nooit of ze hebben net een hoer gevingerd ! En hun handen niet gewassen !
Oud 30 juli 2015, 16:42   #271
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat zal inderdaad ook gebeuren.
Maar ik heb 25 jaar bank en verzekeringen gedaan en ik durf toch wel te stellen dat geld voor de gemiddelde vrouw, stukken , stukken , stukken belangrijker is dan voor de gemiddelde man.
In welke zin?

Mensen die beweren dat geld niet belangrijk is zijn leugenaars of zeer dom (zo dom dat ze niet heel veel meer kunnen dan kleinburgerlijk doen in het dorpje waar ze geboren zijn).

Vrijwel alles kost immers geld in het leven.
Oud 30 juli 2015, 16:43   #272
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Er aan geraken is één....maar er daarna van afgeraken is twee
Ja, zo een welgestelde die getrouwd geraakt is...Als hij er vanaf wilt = afdokken !
Oud 30 juli 2015, 16:47   #273
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Wel, Nietzsche, ik ga u dat proberen uit te leggen.
In tegenstelling tot wat griezeltje denkt had ik vroeger een heel actief sexleven, ik ben bijna zeker dat ik meer heb meegemaakt dan hij.
Op een gegeven moment minderde dat, allerlei factoren speelden een rol : menopauze, problemen in de familie, problemen op het werk, een operatietje ...
Maar ik had toen een heel goede vriend, een heel knappe ook en meer dan viriel, hij was ook zo'n 12 jaar jonger dan ik. En ja, hij heeft me bedrogen. Ik heb nog "vrienden" gehad die meerdere sexpartners tegelijk hadden, ikzelf trouwens ook, dus waarom zou ik een ander verwijten maken. Opeens stelde ik me dat zo plastisch voor, probeer dat nu ook eens, maar misschien heeft een man daarvoor niet voldoende verbeeldingskracht. Die andere was trouwens een gewoon meisje, geen hoer, braver dan ik in die tijd Maar ik heb dat gevoel nooit meer van me kunnen afschudden. Ik heb het direct uitgemaakt al heeft hij nog met bloemen en cadeau's voor mijn deur staan wenen.
Na hem heb ik nog één minnaar gehad maar het voelde nooit meer echt goed aan.
Dus vandaar.
Nou nou Marie, ZO opscheppen...
In één ding geef ik je gelijk : dat je het uitgemaakt hebt met die kerel : daar zo staan wenen, die was beslist zot.
Oud 30 juli 2015, 17:16   #274
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat hoertje heeft misschien zelfs het geld dat jij nu in je portomonee hebben zit aangeraakt...brrrrr ik mag er niet aan denken met hoeveel ziektes jij nu rondloopt in je handtas....Gooi dat geld maar vlug weg
Geld is zowat het vieste wat er op de wereld bestaat, ieder kind weet dat.
Behalve de mogelijkheden die u aanhaalt, is er de kans dat uw eurobriefje vastgehouden werd door iemand die tbc of een andere besmettelijke ziekte had, dat het met uitwerpselen van mens of dier in aanraking kwam, dat er speeksel aankleeft. Geld is zoiets waar ik niet teveel over nadenk, anders neem ik zelfs die 1000 euro niet aan die u mij net wou presenteren
Oud 30 juli 2015, 18:02   #275
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Behalve de mogelijkheden die u aanhaalt, is er de kans dat uw eurobriefje vastgehouden werd door iemand die tbc of een andere besmettelijke ziekte had, dat het met uitwerpselen van mens of dier in aanraking kwam, dat er speeksel aankleeft. Geld is zoiets waar ik niet teveel over nadenk, anders neem ik zelfs die 1000 euro niet aan die u mij net wou presenteren
Wie zou er u nu geld aan bieden Marie ?
Oud 30 juli 2015, 18:04   #276
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Verschrikkelijk. Wijven met smetvrees.

Ben ooit met zo iemand op reis geweest. Wilde niet op een huurfiets gaan zitten en zo. Nadien alle contact verbroken. Gadverdamme.

Laatst gewijzigd door dalibor : 30 juli 2015 om 18:05.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2015, 18:29   #277
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Verschrikkelijk. Wijven met smetvrees.

Ben ooit met zo iemand op reis geweest. Wilde niet op een huurfiets gaan zitten en zo. Nadien alle contact verbroken. Gadverdamme.
Smetvrees en constateren dat geld onhygiënisch is zijn wel twee verschillende dingen, lijkt mij zo.
Oud 30 juli 2015, 18:55   #278
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom blijft ge er dan gewoon niet vanaf ? Je riskeer er je leven mee....Ik doe altijd eerst mijn handschoenen aan eer ik geld aanraak.

Maar ik heb je begrepen hoor..je bent vies om een hoertje een hand te geven ...maar van dat hoertje 100 euro aanpakken zijt ge niet vies

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 juli 2015 om 18:59.
Oud 30 juli 2015, 20:11   #279
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Alles kan.....maar de kans dat je een bloembak op je hoofd krijgt tijdensj e ochtend wandeling met Fifi is waarchijnlijk even groot.

En informeer je wat meer over condoomgebruik.....besmettingsgraad HIV enz.....
In een villawijk is dat nogal ondenkbaar.
Oud 30 juli 2015, 20:14   #280
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door griezel Bekijk bericht
Ik zei het reeds : als ik achter vrouwen loop, hou ik mij in kwestie pintjes.
Waarom ? Heb je raad nodig ?
Als je het gemakkellijk wilt houden, ga gewoon naar de hoeren.
Ik heb liever dat ze naar mij komen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be