![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het voedsel en de kracht van de jager is nu vervangen door geld macht en status. Een man met geld is in het onderbewustzijn van vrouwen nog altijd een man die zijn gezin al zal kunnen geven om te overleven in de dagelijkse jungle. Stilaan is het aan het evolueren maar dat in onze genen ingebakken proces gaat verandert heel traag. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 juli 2015 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() - Nee, het is niet goed dat je hoeren beledigd ( zegt dat ze vuil zijn ). Je weet daar namelijk niets van. Ben je zelf wel proper eigenlijk ? Ik vraag het maar hé, want ik weet het niet. - SOMMIGE vrouwen doen het nooit goed. Vooral niet veralgemenen... - Misschien zoop uw ex omdat hij ongelukkig was ? - Vrouwen die hun man bedriegen , dat komt alle dagen voor. Dat zal die mannen wel ongelukkig maken zeker ? - En daarom gaan die mannen misschien naar de hoeren en/of zuipen ? -Met wie bedriegen vrouwen hun mannen vraag je ? Hangt er vanaf : ofwel met andere mannen, ofwel met vrouwen. Vandaag de dag kotm je vanalles tegen... ![]() Laatst gewijzigd door griezel : 30 juli 2015 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() De moeite niet om daar nog meer tijd aan te verspillen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dit terwijl een schoon wijfke raar of zelden in de huwelijksboot zal stappen met een arme sloeber...Nog niet veel gezien in elk geval. En als het wél gebeurd, en de sloeber arm blijft, dan loopt dat uit op een scheiding... Eens de hormonen uitgeraasd zijn, steekt het vrouwelijk overlevingsinstinct de kop weer op. Verre van mij om die vrouwen iets te verwijten, maar het IS gewoon zo : geld heeft vandaag de plaats ingenomen die lichamelijke kracht en fysieke moed in het tijdperk der jagers/verzamelaars zo aantrekkellijk maakte voor vrouwen : het kan je beschermen tegen honger en gevaar. Laatst gewijzigd door griezel : 30 juli 2015 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Seksuele opwinding zorgt er voor dat gevoelens als ""walging" verdwijnen als sneeuw voor de zon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die beweren dat geld niet belangrijk is zijn leugenaars of zeer dom (zo dom dat ze niet heel veel meer kunnen dan kleinburgerlijk doen in het dorpje waar ze geboren zijn). Vrijwel alles kost immers geld in het leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() In één ding geef ik je gelijk : dat je het uitgemaakt hebt met die kerel : daar zo staan wenen, die was beslist zot. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Behalve de mogelijkheden die u aanhaalt, is er de kans dat uw eurobriefje vastgehouden werd door iemand die tbc of een andere besmettelijke ziekte had, dat het met uitwerpselen van mens of dier in aanraking kwam, dat er speeksel aankleeft. Geld is zoiets waar ik niet teveel over nadenk, anders neem ik zelfs die 1000 euro niet aan die u mij net wou presenteren ![]()
![]() |
![]() |
#275 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben ooit met zo iemand op reis geweest. Wilde niet op een huurfiets gaan zitten en zo. Nadien alle contact verbroken. Gadverdamme. Laatst gewijzigd door dalibor : 30 juli 2015 om 18:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Smetvrees en constateren dat geld onhygiënisch is zijn wel twee verschillende dingen, lijkt mij zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik heb je begrepen hoor..je bent vies om een hoertje een hand te geven ...maar van dat hoertje 100 euro aanpakken zijt ge niet vies ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 juli 2015 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een villawijk is dat nogal ondenkbaar.
![]() |
#280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb liever dat ze naar mij komen.