![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#262 |
|
Banneling
|
On topic:
Luister naar mijn woorden, maar kijk niet naar mijn daden. En zelfs dan nog heeft Bartje Webbenwever het lef om te zeggen dat de Vlaamse beweging zichzelf maar beter kan afschaffen wegens overbodig. Die vent is de grootste Belgische mol aller tijden. En als dat het geval niet mocht zijn, dan is het een minstens een labbekak die zichzelf in een schizofrene houding heeft laten wringen. Zoals ik hier al tig keer heb gezegd: de N-VA = VUbis: een vergaarbakje voor het geaccumuleerde ongenoegen in Vlaanderen, een drukklep op de stoomketel die kost wat kost het enige Vlaamse alternatief onschadelijk moest maken. Missie geslaagd, zou ik zeggen. De vorige verkiezingen waren naar verluidt een afstraffing voor de minderheidsregering van Di Rupette, maar niets is minder waar. Je hebt toch weer lekker een Waal als premier voor de kiezen gekregen en zotte Didier, de vent die eigenhandig de financiële toestand in dit land onnoemelijke schade heeft toegebracht, zit als schaduwpremier op Buitenlandse Zaken het mooi weer te maken. |
|
|
|
|
|
#263 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zo ja, dan heeft deze partij ook de meeste vertegenwoordigers in het federale parlement. Voor de steun die de NAVO aan Turkije gaf, was het antwoord van Belgie, met de NVA als grootste partij, JA, terwijl de NVA op haar website openlijk haar steun uit spreekt voor de Koerden. Zulk gedrag heeft maar één naam: nl hypocrisie. |
|
|
|
|
|
|
#264 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#265 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#266 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wie zegt dat die bomaanslagen überhaupt van de PKK zijn? Heb je er al eens aan gedacht dat IS die aanslagen zou kunnen hebben gepleegd om de Turkse opinie scherp te stellen tegen Koerdistan? Wie weet zit IS eigenlijk wel achter de bomaanslagen en niet het fascistoïde regime van anachronisme Erdogan zelf? Ze zouden er helemaal niet vies van zijn om hun eigen volk uit te moorden, dat hebben we tijdens die demonstraties (en de mijnontploffingen) van een jaar of twee terug uitvoerig mogen ontwaren. Als zelfs het hogergerechtshof hem zonder blikken of blozen over z'n dictatoriale trekjes met de billen bloot zet voor de wereldpers, ga jij dan nog beweren dat Tayipke goed bezig was en is? Afschuwelijk gewoon. Laatst gewijzigd door Stormram : 19 augustus 2015 om 19:52. |
|
|
|
|
|
|
#267 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Schermafbeelding 2012-10-02 om 13.12.21De Turks.nl redactie heeft haar per mail gevraagd wat de toedracht is voor zo een bezoek en wat haar mening is over de PKK en Öcalan, echter liet ze een ander partijlid reageren zonder de antwoorden op de vragen: "Als wij in de stad aan politiek doen, is dat niet op basis van gebeurtenissen 3.000 kilometer ver hier vandaan. Het lijkt ons dan ook bijzonder onverstandig om dit conflict naar Vlaanderen en Antwerpen te exporteren" antwoordt Teis Derweduwen van de N-VA. De redactie antwoordt dat een politieke partij een standpunt hoort te hebben over een globaal onderwerp als terrorisme en herhaalt de vragen over de PKK, die op de EU-lijst van terreurorganisaties staat. Dit keer krijgt Turks.nl een antwoord van partijwoordvoerder Bart van Camp: Hij zegt dat de N-VA tegen elke organisatievorm is die geweld gebruikt om doelstellingen na te streven. De laatste mail van de redactie heeft nog geen antwoord gehad: Daarin werd gevraagd waarom een N-VA -lid een centrum bezoekt die openlijk achter geweld en terrorisme staat, terwijl de partijvoerder zegt dat de partij tegen geweld zou zijn. http://www.turks.nl/nieuws/politiek/...kk-vragen.html |
|
|
|
|
|
|
#268 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Wees niet naïef. IS en PKK zijn één pot nat. Oliehongerige barbaren die plunderen, martelen en moorden en tegelijk ook nog eens een eigen staat nastreven.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 19 augustus 2015 om 20:01. |
|
|
|
|
|
|
#269 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of moet jij nu ook al met rantsoenzegeltjes naar de winkel gaan |
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#271 | |
|
|
Citaat:
Israël is nu niet bepaald graag gezien in linkse middens, desondanks Hamas en de PLO op hetzelfde lijstje prijken.
|
|
|
|
#272 |
|
|
O nee, Ik ben verloooooren...
|
|
|
#273 |
|
Banneling
|
Neen, het ziet er allemaal fantastisch rooskleurig uit voor de Vlaming. Geen wolkje aan de lucht.
Kom jij eigenlijk ooit 'ns in de Rand rond Brussel? En stap je daar dan ook uit? Het moet de Rand zelfs niet zijn. Tienen, Geraardsbergen, Affligem, Mechelen, Aalst ... Loop er 'ns rond en doe je oren en ogen open. |
|
|
|
|
|
#274 | |
|
|
Citaat:
Ik vermoed dat je het hebt over de "bruinen"? Hoeveel heeft de Philippe er al teruggestuurd sinds hij een loon krijgt van de staat? Dat is een ROI van hoeveel?
|
|
|
|
#275 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zweer niet.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#276 |
|
Minister-President
|
ik word daar zo moeeee van
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
|
Ik heb al eens een hostie gegeten en ik ben niet eens gelovig.
|
|
|
#278 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik zeg niet dat het PKK heiliger is dan de Paus, maar in Turkeye zijn er veel ergere dingen dan de PKK en kan men met even veel recht de officiele regering onderbrengen bij de terreurorganisaties als de PKK zelf... Het is heel duidelijk dat jou enig doel is om NVA te beschadigen en dat jouw verontwaardiging gewoon weg gespeeld is... |
|
|
|
|
|
|
#279 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
met de huiidige asieldingesnheb ik ook goesting om nva te beschadigen. Wat n verraad aan het nva electoraat |
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
Banneling
|
|
|