![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.welt.de/politik/deutschla...n-Buerger.html
Merkel is totaal van het padje af. let op, haar volgende retoriek is: radicalisering + aanslagen zijn de schuld van xenofoben die zich niet willen plooien naar de islam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Banneling
|
![]() :'(
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Privaat eigenaarschap van de productiemiddelen heeft die aardbol hier leefbaar gemaakt.
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je pleit er dus voor dat we Afrika opnieuw koloniseren en hun grondstoffen eerlijk verdelen?
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 9 september 2015 om 23:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voile het is gebeurd, den Hoomer heeft gesproken.
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien speelde de verrechtsing van Europa hier wel een klein rolletje in. Misschien zijn het die 'sossen' die nog steeds kwaad zijn om hun verlies en op deze manier bepaalde andere partijen een hak proberen te zetten. Al wie niet naar België springt misschien? Wie zal het zeggen. Radicalisering, een kwestie van vraag en aanbod Een atoombom ... misschien beter die bom gebruiken (naam vergeten daar mijn kennis te beperkt is aangaande bommen) die alle leven wegneemt maar daarnaast alles laat staan. Problem solved, case closed. ![]() Maar we geven ze werk, we geven ze eten, we geven ze onderdak ... Misschien moet die brave belastingbetaler hier in ons land gewoon thuisblijven en zich zo proberen in te stellen dat hij/zij geen bal belastingen meer moet betalen want die gelden gaan toch allemaal maar naar de asielzoekers en zogenaamde vluchtelingen. Mijn kort bochtenwerk is weer top vandaag en dan ga ik nog niet trollen. Der untergang dan ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 september 2015 om 05:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Banneling
|
![]() Ik heb een theorie bedacht hoe dit allemaal zal uitdraaien. Er is geen oplossing. Het staat al vast en weldra verloopt alles volgens plan.
Is apartheid het alternatief op het secularisme? Theorie volgt |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem dat ik heb met mensen die zeggen dat het allemaal al vast staat, dat is als ik ze de straat zie oversteken, ze kijken dan eerst links en rechts.
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Banneling
|
![]() Wacht op mijn theorie Xenon ... It is psyched. MADNESS.
Het rijk kome ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#275 |
Banneling
|
![]() Volgens mijn theorie gaan ze die vluchtelingen allemaal via Griekenland binnensluizen, (de muur) en gaat Griekenland de eerste clash meemaken in Europa.
Er is een opmars van wat alle kleuren van nazisme heeft en volgens mij is het de bedoeling nu zoveel mogelijk vluchtelingen door Griekenland te stuwen, zodat die mannen nog meer stemmen en harten winnen. Wat vroeger de meest solidaire Griek was, die heeft nu sympathie voor Golden Dawn. Mensheid, buckle up. This is going to be a bumpy ride en moge ik hope dat de burgers van de EU zich niet te snel laten vangen aan ideologieën zoals die van Golden Dawn. Keep it together we must ! I sense a great distrurbance in the force. |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hm, je zou denken dat links en rechts kijken niet meer nodig is.
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om hun statuut te kunnen behouden zouden die eigenlijk achterna gezeten moeten worden met knuppels, machetes en geweren.
Want van zodra ze in hun tentje zitten zijn het kampeerders en wild kamperen mag niet.
![]() |
#279 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men werkt al met ferry's. Ik voorzie het allerergste als Europa nu geen boots on the grond organiseert. Niet daar maar over heel de EU. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De oplossing voor het vluchtelingenprobleem ligt voor de hand! Het is zo simpel, ik had er niet aan gedacht maar daarstraks zei iemand tegen mij : en dat tentenkamp in Mina bij Mekka dan?
Een volledig ingericht tentenkamp waar 100.000-en in kunnen worden ondergebracht en dat zelfs helemaal brandveilig is. Het staat het grootste deel van het jaar leeg. Al die goede moslims zullen zeker bereid zijn om hun bedreigde geloofsbroeders hierin onder te brengen! Veilig en warm. Of helpt Allah zijn schaapkes niet gaarne? Houdt hij alleen van rijke hadji's? https://nl.wikipedia.org/wiki/Hadj