Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 september 2015, 17:21   #261
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

http://www.welt.de/politik/deutschla...n-Buerger.html

Merkel is totaal van het padje af. let op, haar volgende retoriek is: radicalisering + aanslagen zijn de schuld van xenofoben die zich niet willen plooien naar de islam.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2015, 17:23   #262
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Want je bent fascist als je je niet laat pluimen, en je vrijheden verdedigt ?
Eerst importeren ...dan tussen de hoop laten sterven.
Dat is de hoogste vorm van fascisme.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2015, 17:24   #263
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
http://www.welt.de/politik/deutschla...n-Buerger.html

Merkel is totaal van het padje af. let op, haar volgende retoriek is: radicalisering + aanslagen zijn de schuld van xenofoben die zich niet willen plooien naar de islam.
Fascist !!!
Oud 9 september 2015, 17:51   #264
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Fascist !!!
Ga huilen, goedmens.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2015, 17:56   #265
Peche
Banneling

Standaard

:'(
Oud 9 september 2015, 19:48   #266
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lance Bekijk bericht
De VDAB website staat vol met kutjobs voor laaggeschoolden die de autochtone bevolking niet meer wil doen. Als je werkzoekende bent krijg je meteen 10tallen van deze jobs aangeboden, en ja, ik spreek uit ervaring.
Huidige werklozen en vermeende gehandicapten blijven liever werkloos dan zulk werk te doen. U moet zelf maar eens gaan kijken Marie. https://www.vdab.be/jobs

En wat betreft woonruimte. In Wallonië is nog plaats zat. Die vluchtelingen zouden zelfs tevreden zijn met een uitgeholde rots. Deze mensen zitten vol met potentieel, terwijl de huidige parasieten al lang op een dood spoor zitten.
Plaats zat? Ja, natuurlijk is er plaats zat ... als we bereid zijn het weinige groen dat we nog hebben op te offeren en in een lelijke stenen woestijn te leven. Wilt u dat voor uw kind(eren)? Ik niet !
Oud 9 september 2015, 20:31   #267
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Bah ik weet niet, het klinkt misschien utopisch maar een reden van het probleem is toch de inegale verdeling van grondstoffen op deze aardbol niet?
Privaat eigenaarschap van de productiemiddelen heeft die aardbol hier leefbaar gemaakt.
Oud 9 september 2015, 23:18   #268
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bah ik weet niet, het klinkt misschien utopisch maar een reden van het probleem is toch de inegale verdeling van grondstoffen op deze aardbol niet?
Je pleit er dus voor dat we Afrika opnieuw koloniseren en hun grondstoffen eerlijk verdelen?

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 9 september 2015 om 23:20.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2015, 05:31   #269
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Plaats zat? Ja, natuurlijk is er plaats zat ... als we bereid zijn het weinige groen dat we nog hebben op te offeren en in een lelijke stenen woestijn te leven. Wilt u dat voor uw kind(eren)? Ik niet !
Maar Marieke toch, moesten wij ginder gaan wonen die woestijn zou nog al redelijk snel mooi groen zijn hoor, wij zijn nml. niet te lui om te werken en wij hebben er het juiste IQ voor. Zie Israël, of dacht je dat dat een oase was.
Voile het is gebeurd, den Hoomer heeft gesproken.
Oud 10 september 2015, 05:55   #270
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja, zolang ze een bepaald quota niet overschrijden heb ik er geen probleem mee, die mensen moeten tenslotte ergens naartoe ...

Ergens vraag ik me af waarom de yankees niet in 3de versnelling gaan zoals ze in de tijd met Japan hebben gedaan en een atoombom op heel die IS-nest droppen, dat zou al 1 stap zijn in de goede richting, niet? (Ok, ik weet ook dat dit niet DE oplossing is maar zoals het nu verloopt is dat misschien de enige concrete ... correct me if i'm wrong)
Het overspoelen van Europa door migranten/asielzoekers en ander zooitje ongeregelden, misschien vinden die yankees dat best leuk daar Europa zich verder en verder van de yankees begon te verwijderen.
Misschien speelde de verrechtsing van Europa hier wel een klein rolletje in.
Misschien zijn het die 'sossen' die nog steeds kwaad zijn om hun verlies en op deze manier bepaalde andere partijen een hak proberen te zetten. Al wie niet naar België springt misschien? Wie zal het zeggen.

Radicalisering, een kwestie van vraag en aanbod

Een atoombom ... misschien beter die bom gebruiken (naam vergeten daar mijn kennis te beperkt is aangaande bommen) die alle leven wegneemt maar daarnaast alles laat staan. Problem solved, case closed.

Maar we geven ze werk, we geven ze eten, we geven ze onderdak ...

Misschien moet die brave belastingbetaler hier in ons land gewoon thuisblijven en zich zo proberen in te stellen dat hij/zij geen bal belastingen meer moet betalen want die gelden gaan toch allemaal maar naar de asielzoekers en zogenaamde vluchtelingen.

Mijn kort bochtenwerk is weer top vandaag en dan ga ik nog niet trollen. Der untergang dan ...

Laatst gewijzigd door Universalia : 10 september 2015 om 05:57.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2015, 13:00   #271
Peche
Banneling

Standaard

Ik heb een theorie bedacht hoe dit allemaal zal uitdraaien. Er is geen oplossing. Het staat al vast en weldra verloopt alles volgens plan.
Is apartheid het alternatief op het secularisme?
Theorie volgt
Oud 10 september 2015, 13:10   #272
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb een theorie bedacht hoe dit allemaal zal uitdraaien. Er is geen oplossing. Het staat al vast en weldra verloopt alles volgens plan.
Is apartheid het alternatief op het secularisme?
Theorie volgt
Het probleem dat ik heb met mensen die zeggen dat het allemaal al vast staat, dat is als ik ze de straat zie oversteken, ze kijken dan eerst links en rechts.
Oud 10 september 2015, 13:11   #273
Peche
Banneling

Standaard

Wacht op mijn theorie Xenon ... It is psyched. MADNESS.
Het rijk kome
Oud 10 september 2015, 13:58   #274
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het probleem dat ik heb met mensen die zeggen dat het allemaal al vast staat, dat is als ik ze de straat zie oversteken, ze kijken dan eerst links en rechts.
Omdat er vaststond dat ze eerst links gingen kijken, en dan rechts, natuurlijk
Oud 10 september 2015, 14:49   #275
Peche
Banneling

Standaard

Volgens mijn theorie gaan ze die vluchtelingen allemaal via Griekenland binnensluizen, (de muur) en gaat Griekenland de eerste clash meemaken in Europa.
Er is een opmars van wat alle kleuren van nazisme heeft en volgens mij is het de bedoeling nu zoveel mogelijk vluchtelingen door Griekenland te stuwen, zodat die mannen nog meer stemmen en harten winnen.
Wat vroeger de meest solidaire Griek was, die heeft nu sympathie voor Golden Dawn.

Mensheid, buckle up. This is going to be a bumpy ride en moge ik hope dat de burgers van de EU zich niet te snel laten vangen aan ideologieën zoals die van Golden Dawn. Keep it together we must ! I sense a great distrurbance in the force.
Oud 10 september 2015, 15:09   #276
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Omdat er vaststond dat ze eerst links gingen kijken, en dan rechts, natuurlijk
Hm, je zou denken dat links en rechts kijken niet meer nodig is.
Oud 10 september 2015, 15:10   #277
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Volgens mijn theorie gaan ze die vluchtelingen allemaal via Griekenland binnensluizen, (de muur) en gaat Griekenland de eerste clash meemaken in Europa.
Er is een opmars van wat alle kleuren van nazisme heeft en volgens mij is het de bedoeling nu zoveel mogelijk vluchtelingen door Griekenland te stuwen, zodat die mannen nog meer stemmen en harten winnen.
Wat vroeger de meest solidaire Griek was, die heeft nu sympathie voor Golden Dawn.

Mensheid, buckle up. This is going to be a bumpy ride en moge ik hope dat de burgers van de EU zich niet te snel laten vangen aan ideologieën zoals die van Golden Dawn. Keep it together we must ! I sense a great distrurbance in the force.
Inderdaad, de EU krijgt de mensen zo ver dat ze roepen, 'Hitler kom terug, alles is vergeven.'
Oud 10 september 2015, 15:12   #278
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Om hun statuut te kunnen behouden zouden die eigenlijk achterna gezeten moeten worden met knuppels, machetes en geweren.
Want van zodra ze in hun tentje zitten zijn het kampeerders en wild kamperen mag niet.
Oud 10 september 2015, 15:42   #279
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Inderdaad, de EU krijgt de mensen zo ver dat ze roepen, 'Hitler kom terug, alles is vergeven.'
Hongarije maakt een muur. Macedonië moet zware middelen inzetten om ze op afstand te houden en heeft Griekenland wel geld en middelen? Neen duidelijk niet alles loopt daar vrij rond en kan gaan waar belieft.
Men werkt al met ferry's.

Ik voorzie het allerergste als Europa nu geen boots on the grond organiseert. Niet daar maar over heel de EU.
Oud 10 september 2015, 18:59   #280
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

De oplossing voor het vluchtelingenprobleem ligt voor de hand! Het is zo simpel, ik had er niet aan gedacht maar daarstraks zei iemand tegen mij : en dat tentenkamp in Mina bij Mekka dan?
Een volledig ingericht tentenkamp waar 100.000-en in kunnen worden ondergebracht en dat zelfs helemaal brandveilig is. Het staat het grootste deel van het jaar leeg.
Al die goede moslims zullen zeker bereid zijn om hun bedreigde geloofsbroeders hierin onder te brengen! Veilig en warm. Of helpt Allah zijn schaapkes niet gaarne? Houdt hij alleen van rijke hadji's?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Hadj

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be