Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 mei 2016, 11:49   #261
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
"je moet alleen eens die standpunten gaan lezen op hun Website deze moet je mij niet constant vragen kwiebootje "

Heb jij ze al gelezen koekje ? En hoeveel zijn er haalbaar ZONDER nationale, Europese en internationale rechtsregels te schenden ?
Of is het dan toch een waarheid dat de Vlaams belang aanhang niet weet waarover zij praten, als zij ZONDER nadenken, want dat moet je kunnen, hun afgoden papegaaien !
Onder de gordel..... van je ,, ik kom erop terug straks .. minuut geduld ,

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 17 mei 2016 om 11:50.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 11:51   #262
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Even naar het Madouplein bellen ?
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 11:56   #263
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bijgevoegde afbeelding(e)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 11:59   #264
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Volgens mij schamen ze zich daar diep voor het koekje, want het koekje bevestigt alles waar het blok voor staat.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 12:03   #265
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Je negeerlijst is schijnbaar niet waterdicht zipper
Oud 17 mei 2016, 12:17   #266
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
"je moet alleen eens die standpunten gaan lezen op hun Website deze moet je mij niet constant vragen kwiebootje "

Heb jij ze al gelezen koekje ? En hoeveel zijn er haalbaar ZONDER nationale, Europese en internationale rechtsregels te schenden ?
Of is het dan toch een waarheid dat de Vlaams belang aanhang niet weet waarover zij praten, als zij ZONDER nadenken, want dat moet je kunnen, hun afgoden papegaaien !
Kijk , maar het is zo .... lees ze zelf eens grondig op de Vlaams Belang Website , die regels zullen wel grondig haalbaar zijn , ik denk niet dat een politiek Partij die al zolang bestaat met regels zou uitpakken die niet haalbaar zouden zijn om uit te voeren ? allee zeg ? dat weet U ook toch ? ik moet ze niet lezen ,,, ik kon ze al uit ander lectuur opnemen en lezen ... En ze zijn haalbaar... ( ik kan mij daar 200 % in vinden. )
Oud 17 mei 2016, 12:19   #267
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Volgens mij schamen ze zich daar diep voor het koekje, want het koekje bevestigt alles waar het blok voor staat.
Ja wat ? kijk eens zelf in de spiegel... niemand is perfect..
Oud 17 mei 2016, 12:27   #268
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Lach niet ik was gaan kijken naar VTM nieuws !! over de staking in Brussel bij minister Geens ..... proper we komen er weer proper uit !! Schandalig !! zeg .... en dan maar schijten op het Vlaams Belang ? als die eens een kleine betoging organiseren .... kijk daar eens naar en vergelijk dat eens !!!! beschamend ik ben beschaamd Belg te zijn...
Oud 17 mei 2016, 12:37   #269
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Kijk , maar het is zo .... lees ze zelf eens grondig op de Vlaams Belang Website , die regels zullen wel grondig haalbaar zijn , ik denk niet dat een politiek Partij die al zolang bestaat met regels zou uitpakken die niet haalbaar zouden zijn om uit te voeren ? allee zeg ? dat weet U ook toch ? ik moet ze niet lezen ,,, ik kon ze al uit ander lectuur opnemen en lezen ... En ze zijn haalbaar... ( ik kan mij daar 200 % in vinden. )
Ik begrijp het VB niet en evenmin andere Vlamingen.
Pandareus heeft reeds een tipje van de sluier opgelicht.
Men moet niet in de regering zitten om aan een feestelijk pensioen te geraken.
En wat die andere Vlamingen betreft weet ik ingevolge mijn vorig leven dat die staan te trappelen om zogezegd onrecht tegen te gaan.
Mooie optie en strijdleuze dus.
Maar als er onrecht gebeurt binnen hun eigen rangen dan hebben ze er nog plezier in. Met die mentaliteit zal het er dus nooit van komen.
Het "platte land" van Jacques is dus gedoemd om een land te blijven waar platte smeerlapperij hoogtij viert.
Ze moeten ook dringend eens leren vertalen.
"L'unité fait la force" betekent niet "L'unité fait la farce".
Bril kopen en bemerken dat er een andere letter staat bij vergelijking van de twee slogans.
En dat er binnen het VB mensen zitten wiens optie is en blijft om duidelijk te maken in een debat dat zij de slimsten zijn door gebruik te maken van stomme trolvragen zal hun partij evenmin vooruit helpen. Het schrikt af.
Maar.....wat baten kaars en bril als de uil ..................... ?
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 12:44   #270
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Ik begrijp het VB niet en evenmin andere Vlamingen.
Pandareus heeft reeds een tipje van de sluier opgelicht.
Men moet niet in de regering zitten om aan een feestelijk pensioen te geraken.
En wat die andere Vlamingen betreft weet ik ingevolge mijn vorig leven dat die staan te trappelen om zogezegd onrecht tegen te gaan.
Mooie optie en strijdleuze dus.
Maar als er onrecht gebeurt binnen hun eigen rangen dan hebben ze er nog plezier in. Met die mentaliteit zal het er dus nooit van komen.
Het "platte land" van Jacques is dus gedoemd om een land te blijven waar platte smeerlapperij hoogtij viert.
Ze moeten ook dringend eens leren vertalen.
"L'unité fait la force" betekent niet "L'unité fait la farce".
Bril kopen en bemerken dat er een andere letter staat bij vergelijking van de twee slogans.
En dat er binnen het VB mensen zitten wiens optie is en blijft om duidelijk te maken in een debat dat zij de slimsten zijn door gebruik te maken van stomme trolvragen zal hun partij evenmin vooruit helpen. Het schrikt af.
Maar.....wat baten kaars en bril als de uil ..................... ?
O.K. ik laat het dan maar varen , ik ga het dan opgeven .. het is allemaal de moeite niet om voor te strijden geen politiek meer voor "de vuile muile ik wens jullie dan nog heel veel mooie tijden, het gaat jullie goed met het land en de zijnen.. gegroet & saluut.
Oud 17 mei 2016, 13:00   #271
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Goh, di's zo schattig, artisjok & wisord hebben mekaar (terug) gevonden in dezelfde dra(a)d(en) 🤗 in 't begin bleven ze nog uit mekaars vaarwater kwestie niet al teveel op te vallen, nu denken ze waarschijnlijk dat 't gevaar geweken is en niemand hen herkent.

Maar dat compulsieve trolgedrag leer je natuurlijk niet 1 2 3 af, hoe hard je je best ook doet om zo'n beetje van stijl te veranderen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 13:42   #272
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Wat voor mij telt is de mens die aan politiek doet. Zelfs aan plaatselijke politiek dus. Wanneer men in coalitie gaat met 2 verkozenen die beiden schepen-ambten binnen grabbelen moet men zich houden aan overeenkomsten. Ook binnen de partij dus. En wanneer een coalitie wordt afgesloten met een partij waarvan de leider beoogt om kinderen van een vermeend tegenstander; zelfs zijn familielid; ten grave te dragen dan nog
moeten beloften en afspraken worden nageleefd tegenover die nazaat. Als mens heeft men maar één woord en dat woord moet heilig zijn.
En als toevallig die geviseerde kleine het langst aangesloten lid is en de partij heeft uitgebouwd en tevreden was bij de opmaak van de kieslijst met een zevende niet verkiesbare plaats; omdat er anders geen voltallige kieslijst kwam; dan moet men nadien; op aanvraag; niet beginnen met die kleine buiten te werken. En dan moet men zeker niet bij volgende verkiezingen proberen terug die kleine op te vissen met nieuwe valse beloften.
En dan moet men ook zeker niet kinderen van overlopers aan een jobke helpen aan het stadsbestuur (money, money?). Jobke waarvoor ze zelfs na een paar maand feestelijk hebben bedankt en andere oorden hebben opgezocht.
En dan moet men er tegen kunnen dat er vaandelvlucht is gebeurd en dat daardoor er geen volledige kieslijst meer kon worden gevormd bij volgende verkiezingen.
De Vlaamse politiek moet eindelijk eens gaan leren dat eigen mensen die de partij hebben uitgebouwd; dank zij inzet en volharding; moeten gewaardeerd worden. En dat de gemaakte afspraken heilig zijn.
Kan dat niet dan hoeft er voor mij geen Vlaamse partij meer te zijn.
Als zulkdanige partijen dan nog het woord vernieuwing in de mond nemen dan is dat huichelen. Welnu; dat was hetgeen ik wenste mede te delen aan Dewever in een mail. Maar wegens onbeleefde taal genoot die mail dus vertikaal klassement. (poubelle dus) Met een heleboel affronten er boven op.
Wel Mijnheer Dewever; blijf dus maar in uw ivoren onbereikbare toren zitten.
Uw plebs onderaan uw toren doet het prima. Ze zijn hun geld waard.
Maar of ze beter en opener met oog voor democratie zullen zijn;....... daar heb ik mijn twijfels dus over. Maar dat is het leven.
Zelfs een kuisvrouw voert het hoge woord als er iemand met vuil voeten binnentreedt. Uw partij is dus goed uitgebouwd. Proficiat dus.
Uw vloer zal dus niet vuil worden.

Laatst gewijzigd door werkman : 17 mei 2016 om 13:46.
Oud 17 mei 2016, 15:05   #273
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Zelfs over het niet wettelijke deel komt het VB al in opspraak tegen hun "eigen" principes !
Want als je VOOR de vrije meningsuiting bent, zoals het VB, dan moet je als politieke partij zeker GEEN beperkingen eisen voor anders denkenden.
Want het VB wil hetzelfde doen wat het Erdogan verwijt, nl websites blokkeren en mensen opsluiten ZONDER bewijs.
Oud 17 mei 2016, 15:07   #274
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zelfs over het niet wettelijke deel komt het VB al in opspraak tegen hun "eigen" principes !
Want als je VOOR de vrije meningsuiting bent, zoals het VB, dan moet je als politieke partij zeker GEEN beperkingen eisen voor anders denkenden.
Want het VB wil hetzelfde doen wat het Erdogan verwijt, nl websites blokkeren en mensen opsluiten ZONDER bewijs.
Als Belgie dat doet is er nochtans geen probleem.

Zelfs niet als het EHRM Belgie veroordeeld wegens grove schending van de mensenrechten.

Het VB, dat zijn de schurken.
Oud 17 mei 2016, 15:07   #275
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Lach niet ik was gaan kijken naar VTM nieuws !! over de staking in Brussel bij minister Geens ..... proper we komen er weer proper uit !! Schandalig !! zeg .... en dan maar schijten op het Vlaams Belang ? als die eens een kleine betoging organiseren .... kijk daar eens naar en vergelijk dat eens !!!! beschamend ik ben beschaamd Belg te zijn...
Veertig VB betogers is dan ook voor de orde diensten een zacht gekookt ei he koekje
Oud 17 mei 2016, 15:08   #276
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Als Belgie dat doet is er nochtans geen probleem.

Zelfs niet als het EHRM Belgie veroordeeld wegens grove schending van de mensenrechten.

Het VB, dat zijn de schurken.
Heb ik geschreven dat ik akkoord ben met de Belgische aanpak ?
Oud 17 mei 2016, 18:34   #277
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Goh, di's zo schattig, artisjok & wisord hebben mekaar (terug) gevonden in dezelfde dra(a)d(en) 🤗 in 't begin bleven ze nog uit mekaars vaarwater kwestie niet al teveel op te vallen, nu denken ze waarschijnlijk dat 't gevaar geweken is en niemand hen herkent.

Maar dat compulsieve trolgedrag leer je natuurlijk niet 1 2 3 af, hoe hard je je best ook doet om zo'n beetje van stijl te veranderen.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Paranoia
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 19:15   #278
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Citaat:
Blijf nog even Vuile.
Nog even en ik ga mee.
Moet tenslotte mij aan mijn beloften houden.
Trouwens dat opstappen gaat weinig moeite vragen.
Ook Pontifex vindt dat ik beleefder moet blijven tegenover klootzakken die hier den boel om zeep helpen.
Ik heb er nog vier strafpuntjes bovenop gekregen. Van wie?
Van heilige Jan of van dat "Another" leraartje?
Messentrekkers achter de rug dus.
Wel ge moogt het forum hebben.
En Pontifex; mocht je de tijd hebben om het hier op te volgen dan had je uw punten niet aan mij uitgedeeld. Want degenen waar ik onbeleefd tegen was zijn hier op uw forum om dit forum af te breken.
Jij steunt door onwetendheid de kamikaze-piloten.
Maar.......wat kan mij dit forum nog schelen?
Niet veel. That's all. Gebruik het maar verder als ontmoetingsplaats voor zwijnen. Ik word zelfs degoutant van het lezen hoe het er hier aan toe gaat.
De mentaliteit en gebruiken die hier aan bod komen zijn beneden alles voor normale mensen.
Allee hup, terug ten oorlog.
Knuppel er maar op los. Want veel Vlamingen kunnen niet beter als met de knuppel werken. Doey!!!!
Dit land wordt rijp voor een frisse oorlog.
Naar waar wil t U gaan ? ik hou van uitdagingen...
Oud 17 mei 2016, 20:15   #279
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door okeetjes Bekijk bericht
Onze tielebuis…
ook goeie avond ... wie dat ge ook mag zijn.. het is wel spannend hé

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 17 mei 2016 om 20:16.
Oud 17 mei 2016, 20:45   #280
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
ook goeie avond ... wie dat ge ook mag zijn.. het is wel spannend hé
Hij zegt toch dat hij Tielebuis is. Kent ge hem nog niet?
Staat te wachten in een donker steegje en komt uitsluitend te voorschijn om vervelend te doen. Of om een drol te deponeren.
Hij zat destijds in Geel. Maar met de huidige crisis is er geen geld meer en daarom laten ze hem los lopen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be